eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na pakiety - nr sprawy 13/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Brodnica: Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na pakiety - nr sprawy 13/2013.
Numer ogłoszenia: 33707 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy , ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozbrodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy z podziałem na pakiety - nr sprawy 13/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu ciekłego i gazów medycznych w ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Sprzedaż i dostawa do zbiornika tlenu ciekłego medycznego oraz dzierżawa zbiornika (CPV 24.11.19.00-4, 44.61.20.00-3); 2) Pakiet nr 2 - Sprzedaż i dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli (CPV 24.11.19.00-4, 24.11.22.00-4, 24.11.15.00-0, 24.11.32.00-1) 3) Pakiet nr 3 - Sprzedaż i dostawa do zbiornika ciekłego azotu oraz dzierżawa zbiornika (CPV 24.11.18.00-3, 44.61.20.00-3) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy - zał. nr 6 do SIWZ. 3. Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4, 44.61.20.00-3, 24.11.22.00-4, 24.11.15.00-0, 24.11.32.00-1, 24.11.18.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) Posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (jeśli Wykonawca jest dystrybutorem) lub 2) Posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na na wytwarzanie gazów medycznych (jeśli Wykonawca jest producentem) lub 3) Posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie składu celnego produktów leczniczych lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych Wyżej określony warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na pakiet nr 1 i 2 a nie dotyczy pakietu nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia o spełnianiu przez oferowane dostawy warunków przedmiotu zamówienia, opisanych w pkt III.3 SIWZ - wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy wszystkich pakietów).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wymagane są poniższe dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ (właściwy dla pakietu, na który składa ofertę Wykonawca).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji obniżenia tej ceny przez Wykonawcę. 3) Osób upoważnionych, o których mowa w § 10 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osoba upoważnioną do współpracy lub zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Wykonawcy i Zamawiającego. 4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 6 m - cy, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Zamówienia Publiczne ul. Wiejska 9; 87-300 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 12:00, miejsce: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekretariat ul. Wiejska 9; 87-300 Brodnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Sprzedaż i dostawa do zbiornika tlenu ciekłego medycznego oraz dzierżawa zbiornika..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z formularzem cenowym 1A do SIWZ (Pakiet nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4, 44.61.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Sprzedaż i dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z formularzem cenowym nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4, 24.11.22.00-4, 24.11.15.00-0, 24.11.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Sprzedaż i dostawa do zbiornika ciekłego azotu oraz dzierżawa zbiornika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z formularzem cenowym nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00-3, 44.61.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.