eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa 119 kompletów ubrań specjalnych strażackich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Częstochowa: Dostawa 119 kompletów ubrań specjalnych strażackich
Numer ogłoszenia: 337040 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 119 kompletów ubrań specjalnych strażackich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna dla strażaków - 119 kompletów dwuczęściowych ubrań strażackich według rozmiarów podanych po podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 1 do niniejszej siwz. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy. Czas realizacji zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniżej, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełnia na podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny i zgodny pod względem treści ze wzorem. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e. 3. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e. 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Dokumenty - upoważnienia - pełnomocnictwa uprawniające osobę - y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w pkt 4, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 7. Jeden komplet oferowanego ubrania w rozmiarze: wzrost 176-182, obwód klatki piersiowej 104-108, obwód pasa 92-96, spełniającego postawione wymagania; - Tabela wymiarów produkowanych ubrań z podaniem poszczególnych wielkości oraz sposobem ich pomiaru. - Jedną próbkę zestawu materiałowego użytego do produkcji ubrania o wymiarach 60 cm x 60 cm próbka zszyta na jednej krawędzi, oraz próbki taśm z materiału tła i odblaskowego o długości minimum 10 cm. Wymienione elementy należy dostarczyć wraz z ofertą w formie paczki analogicznie oznakowanej jak koperta z ofertą. 8. Ważne świadectwo dopuszczenia na oferowane ubranie wydane przez CNBOP, zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) w dniu składania ofert. 9. Aktualne sprawozdanie z kontroli jakości wyprodukowanych środków ochrony indywidualnej zgodnie z procedurą z § 40 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). 10. Ważny certyfikat oceny typu WE na oferowane ubranie wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną zawierający informacje o warunkach jego wydania, opisy i rysunki niezbędne do identyfikacji oferowanego ubrania. Jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, należy przedstawić sprawozdanie potwierdzające kontrolę jakości zgodnie z Zgodnie z §40 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173). 11. Deklarację zgodności WE na oferowane ubranie, zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz wymaganiami stosownych norm. 12. Dokumenty potwierdzające parametry wymienione w formularzu ofertowym oraz w SIWZ wystawione przez uprawnione do tego jednostki (dokumenty z laboratoriów lub innych instytutów, laboratoriów i jednostek badawczych, w tym także notyfikowanych i akredytowanych). Oferowane parametry należy widocznie zakreślić. 13. Wyniki badań przeprowadzonych przy wydawaniu certyfikatu oceny typu WE wystawionej przez jednostkę notyfikowaną; części badań dotyczące w/w wyników badań, których parametry niezbędne są do oceny oferty i zgodności z zasadniczymi wymaganiami wymienionymi w Załączniku nr 1 należy zaznaczyć (podkreślenie lub zakreślenie kolorowe). W przypadku wystawienia oryginału dokumentu w języku innym niż polski należy dostarczyć tłumaczenie zawierające w szczególności pozycje niezbędne do zbadania oferty przetargowej (podkreślone lub zakreślone kolorowo). 14. Wykaz wszystkich materiałów (materiał wierzchni zewnętrzny, membrana, materiał termoizolacyjny z podszewką, suwaki, zatrzaski, taśmy, nici itp.) jakich producent użyje do wytworzenia pojedynczego kompletu ubrania (dołączyć jako załącznik do oferty). 15. Komplet dokumentacji wymienionej w §35 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). 16. Protokoły z badań na zgodność z wymienionymi w SIWZ normami i parametrami technicznymi. 17. Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 18. Dowód wniesienia wadium - (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej siwz wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 19. Instrukcję prania, czyszczenia oraz ograniczenia w użytkowaniu oferowanych ubrań specjalnych. 20. Instrukcję dotycząca sposobu ponownej impregnacji ubrania (po cyklach prania)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Parametry techniczne - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sabinowska 62/64, Częstochowa, Budynek administracyjny pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, Sekretariat Komendanta Szkoły w Budynku Administracyjnym.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.