eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Janowiec Wielkopolski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 337036 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polega na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie z nieruchomości położonych na terenie gminy Janowiec Wielkopolski w tym: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy; 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy; 2. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest: 1) przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) zlokalizowanej w regionie gospodarki odpadami komunalnymi w województwie kujawsko-pomorskim, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. do regionu 5 bydgoskiego. 2) w przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3) podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, tj.: papier, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, zgodnie z art. 3b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. poz. 645). Rozliczenie z ilości i rodzaju odpadów odbywać się będzie w oparciu o dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673). 3.Sposób i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości: 1) z obszarów o zabudowie jednorodzinnej, letniskowej i wielorodzinnej do siedmiu lokali: a) pojemniki- niesegregowane (zmieszane) odpady w ilości do 60 l/mieszkańca - raz na miesiąc, a w okresie od 1 listopada do 31 marca każdego roku - raz na dwa tygodnie, b) worki - papier i tekturę ( w każdej ilości) - raz na kwartał, c) worki - na szkło i a tworzywa sztuczne ( w każdej ilości) - raz na miesiąc, 2) z obszarów o zabudowie wielorodzinnej powyżej siedmiu lokali: a) pojemniki- niesegregowane (zmieszane) odpady w ilości do 60 l/mieszkańca na miesiąc - raz na tydzień; b) pojemniki -papier i tektura ( w każdej ilości) - raz na dwa miesiące, c) pojemniki- szkło oraz pojemniki na tworzywa sztuczne (w każdej ilości) - raz na dwa tygodnie; 3) z terenów nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: a) pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości określonej w rozdziale 3 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Janowiec Wielkopolski - raz na miesiąc, a w okresie od 1 listopada do 31 marca, według potrzeb właściciela danej nieruchomości - raz na dwa tygodnie, b) pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w placówkach o całodobowym przebywaniu osób ( dom dziecka, dom pomocy społecznej) - raz na dwa tygodnie c) pojemniki - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z terenu cmentarzy - raz na miesiąc - a w okresie okołoświątecznym według potrzeb d) pojemniki lub worki - papier i tektura ( w każdej ilości) - raz na dwa miesiące; e) pojemniki lub worki - szkło oraz tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (w każdej ilości) - raz na miesiąc 4. Informacje ogólne o systemie zbierania odpadów komunalnych. Gminę Janowiec Wielkopolski zamieszkuje ok. 8 250 mieszkańców, powierzchnia Gminy: 13.046 ha W skład Gminy Janowiec Wielkopolski wchodzi miasto i sołectwa: Bielawy, Brudzyń, Chrzanowo, Flantrowo, Gącz, Janowiec Wieś, Juncewo, Kołdrąb, Laskowo, Miniszewo, Sarbinowo Drugie, Obiecanowo, Ośno, Posługowo, Świątkowo, Tonowo, Wełna, Włoszanowo, Wybranowo, Zrazim, Żerniki, Żużoły. 5. Na terenie gminy odpady komunalne na nieruchomościach gromadzone są następująco: - odpady komunalne zmieszane - gromadzone w pojemnikach o pojemności: 60 l, 110 l-120 l, 240 l, 660 l, 1100 l oraz kontener 7,3 m3; - papier i tektura - worki koloru niebieskiego o pojemności 120 l lub pojemniki z napisem -Papier - tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe - worki koloru żółtego o pojemności 120 l lub pojemniki z napisem -Tworzywa sztuczne - szkło - worki koloru zielonego o pojemności 120 l lub pojemniki z napisem -Szkło Pojemniki do odpadów zmieszanych oraz pojemniki do selektywnej zbiórki zapewnia właściciel każdej nieruchomości. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewnia wykonawca. Wykonawca, jeżeli to będzie wynikało z procesu technologicznego odbioru odpadów i segregacji przez wykonawcę selektywnie zbieranych odpadów, może wprowadzić we własnym zakresie dodatkowo worki na oddzielne zbieranie szkła oraz worki na tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe. Odbiór worków ze szkłem i tworzywami sztucznymi musi odbywać się w jednym terminie. 6. Według sprawozdania Burmistrza Janowca Wielkopolskiego z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w 2012 r. - 2013 r. oraz w I półroczu 2014 r. odebrano n/w ilość odpadów: w I półroczu 2014 roku -- odpadów komunalnych zmieszanych (kod; 20 03 01)- 844,1 Mg - selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury (kod; 15 01 01 ) - 4,8 Mg opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02 ) - 33,2 Mg opakowania ze szkła (kod 15 01 07 ) - 61,6 Mg w 2013 roku -- odpadów komunalnych zmieszanych (kod; 20 03 01)- 1 612,28 Mg - selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury (kod; 15 01 01 ) - 12,19 Mg opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02 ) - 58,08 Mg opakowania ze szkła (kod 15 01 07 ) - 71,94 Mg w 2012 roku: - odpadów komunalnych zmieszanych ( kod;20 03 01)- 1 477,90 Mg - selektywnie odebranych : opakowania z papieru i tektury (kod; 15 01 01 ) - 2,1 Mg opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02 ) - 54,2 Mg opakowania ze szkła (kod 15 01 07 ) - 104,2 Mg.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy prawo zamówienia publicznego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wywozu zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski w tym odpadów zbieranych selektywnie z PSZOK tj. odpady zielone; chemikalia; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; meble i inne odpady wielkogabarytowe; odpady budowlane i rozbiórkowe; zużyte opony; oraz przeterminowane leki z 2 aptek na terenie miasta. Wykonawca w ramach zamówienia uzupełniającego do opróżniania zbieranych selektywnie odpadów z PSZOK udostępni 3 kontenery typu KP-7 .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Janowca Wielkopolskiego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według formularza nr 3; Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze stałych odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 1000 Mg/rok. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2 specyfikacji - na zasadzie -spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) będzie posiadał bazę magazynowo -transportową usytuowaną na terenie gminy Janowiec Wielkopolski lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić: teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; miejsce do parkowania pojazdów powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; na terenie bazy muszą być miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działanie czynników atmosferycznych; teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Wyposażenie bazy magazynowo - transportowej powinno obejmować: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów; pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób; miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych; legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów; miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). b) będzie posiadał co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, w tym pojazd do odbioru odpadów z pojemników 60 l, 110 l-120 l, 240 l, 660 l, 1100 l, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w tym jeden wyposażony w system HDS, Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Pojazdy oraz baza magazynowo - transportowa winny spełniać warunki wynikające z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013.122). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.3 specyfikacji - na zasadzie -spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie -spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.4. specyfikacji - na zasadzie - spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 1) Zmiana wynagrodzenia jeżeli nastąpi znacząca zmiana kosztów zewnętrznych, będących podstawą kalkulacji ceny ofertowej, tj: a) nastąpi znacząca zmiana liczby mieszkańców względem liczby mieszkańców wykazanych w wykazie przez zamawiającego z tym, że zmiana powinna przekroczyć co najmniej (+/-)300 osób; b) nastąpi znacząca zmiana powyżej +/- 30 % ilości pojemników na odpady zmieszane odbieranych z nieruchomości z zabudowy wielorodzinnej powyżej 7 lokali w stosunku do ilości pojemników wykazanych w wykazie; c) nastąpi znacząca zmiana powyżej +/- 30 % ilości pojemników na odpady zmieszane odbieranych z nieruchomości na której nie zamieszkują mieszkańcy w stosunku do ilości pojemników wykazanych w wykazie; d) nastąpi znacząca zmiana powyżej +/- 30 % ilości pojemników na odpady zmieszane odbieranych z terenu cmentarzy w granicach administracyjnych gmin w stosunku do ilości pojemników wykazanych w wykazie. e) nastąpi zmiana stawki podatku VAT. 2) Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, wpływających na sposób realizacji umowy, w tym również zmiany przepisów prawa lokalnego ( np. regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie i innych uchwał Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim w tym zakresie ). 3) Zmiana podwykonawców jest możliwa pod warunkiem zgłoszenia takiej zmiany i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 4) Nowa kalkulacja stawki jednostkowej może być przeprowadzona tylko jeden raz , na podstawie wniosku złożonego do dnia 31 lipca 2015 r. z datą obowiązywania od 1 sierpnia 2015 r. 5) W związku ze wskazanymi wyżej okolicznościami może nastąpić wzrost lub obniżenie stawek jednostkowych, a w ślad za tym wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia jest dopuszczalne tylko w wysokości udokumentowanego wzrostu kosztów świadczenia usługi. 6) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę .Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - sekretariat - pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.