Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Jeżów Sudecki: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku Domu Ludowego w Dziwiszowie
Numer ogłoszenia: 337030 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeżów Sudecki , ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 075 7132254, faks 075 7132254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip jezowsudecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku Domu Ludowego w Dziwiszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podtynkowe układanie kabla i przewodów kabelkowych w rurach: YKY 5x35 mm2 m - 21 m, YKY 5x25 mm2 - 16 m, YDY 5x10 mm2 - 31 m, YDY p 3x1,5 mm2 - 150 m, YDY p 3x2,5 mm2 - 480 m, YDY zo 5x10 mm2 32 m, YDY 5x4 mm2 - 28 m. 2. Montaż tablic TG i TS - 2 komplety. 3. Montaż żyrandoli opraw i lamp 52 komplety. 4. Montaż puszek instalacyjnych, o śr. do 60 mm podtynkowych - 53 szt. 5. Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym - 60 szt. 6. Wykonanie badań i pomiarów rezystencji instalacji elektrycznej i uziemiającej. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót przedmiotowego zadania. Miejsce realizacji: Dziwiszów ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Obowiązuje w wysokości 2.000złotych wniesione w pieniądzu lub gwarancjach ubezpieczeniowychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także zatrudniają osoby zdolne do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca oso-bowości prawnej, a także te podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie pono-szą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nienależytego wyko-nania umowy. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i do-kumentów, o których mowa w pkt. IX.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także zatrudnia osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia w /w oświadczeń należy złożyć: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2/ Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli podmioty składają ofertę wspólną. 3/ Oświadczenia właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej o specjalności drogowej, z załączeniem dokumentu stwierdzającego, że osoba posiada wymagane uprawnienia. 5/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych, a jeżeli okres działal- ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Oferenci, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip jezowsudecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeżów Sudecki
ul.Długa 63
58-521 Jeżów Sudecki
pokój 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Jeżów Sudecki ul. Długa 63 58-521 Jeżów Sudecki Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach konkursu inwestycyjnego Odnowa Dolnośląskiej wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.