eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Ciechanów: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e
Numer ogłoszenia: 337030 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie , ul. Wyzwolenia 10a, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 26 73, faks 023 672 26 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do e.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Współprowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć Łatwe zadania dla dwóch grup uczniów klas I/II mających problemy z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych w ramach projektu Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunkówokreślonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10 A-Sekretariat, pokój nr 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Poradnia równych szans współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Współprowadzenie zajęć - grupa I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Współprowadzenie zajęć - grupa II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin dla osoby prowadzącej zajęcia w każdej z dwóch grup - 53 godziny, w tym: - współprowadzenie spotkania organizacyjnego dla rodziców- 1 godzina, - dokonanie diagnozy wstępnej 4 dzieci- 4 godziny, - współprowadzenie zajęć - 40 godzin, w tym 14 godzin do realizacji w terminie do 10 grudnia 2011r. - dokonanie diagnozy końcowej 4 dzieci, w tym udzielenie informacji rodzicowi - 8 godzin. Termin realizacji - od podpisania umowy do 30 maja 2012 roku. Realizacja zajęć na terenie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Ciechanowie w terminach ustalonych z rodzicami i uczestnikami zajęć oraz w godzinach, które nie kolidują i nie dezorganizują pracy Poradni. Zadania mają być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel) 1-2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych (14.00- 18.00) zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Do Wykonawcy zamówienia publicznego należy : 1) Zorganizowanie i współprowadzenie zajęć stymulujących dla uczniów klas I/II szkoły podstawowej dla dwóch 8 osobowych grup dzieci (20 zajęć po 2 godziny z jedną grupą). 2) Prowadzenie czynności związanych z rekrutacją do projektu poprzez nawiązanie kontaktów ze szkołami, rozmowy osobiste i telefoniczne z rodzicami, zebranie od rodziców Ankiet rekrutacyjnych, niezbędnych oświadczeń oraz umów o udziale w projekcie 3) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania wstępnego, informacyjnego dla rodziców. 4) Zebranie od rodziców dzieci objętych zadaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, oświadczeń i deklaracji. 5) Opracowanie we współpracy z drugim terapeutą narzędzi diagnostycznych pozwalających na określenie stopnia osiągnięcia rezultatów opisanych w pkt.10 6) Przeprowadzenie indywidualnej wstępnej diagnozy w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne u 4 dzieci zakwalifikowanych do udziału w zajęciach (1 h na dziecko). 7) Przeprowadzenie diagnozy końcowej (oceny postępów) w oparciu o opracowane narzędzia diagnostyczne - indywidualnej dla 4 dzieci (2 godziny na dziecko), w tym udzielenie indywidualnej informacji każdemu rodzicowi. 8) Zorganizowanie i współprowadzenie spotkania podsumowującego dla rodziców. 9) Osiągnięcie wymaganych rezultatów poprzez ukończenie zajęć przez 8 dzieci, w tym 4 dziewcząt. 10) Osiągnięcie wymaganego rezultatu u minimum 50% dzieci objętych zajęciami polegającego poprawie w zakresie funkcjonowania percepcyjno- motorycznego, 11) Prowadzenie listy obecności dla rodziców uczestniczących w spotkaniach z rodzicami 12) Terminowe prowadzenie Dziennika zajęć, odnotowywanie w Dzienniku informacji dot. postępów dzieci. 13) Każdorazowe potwierdzanie obecności dziecka na zajęciach podpisem rodzica na liście obecności. 14) Opracowanie programu pracy z grupą. 15) Dokonanie analizy porównawczej diagnoz początkowych i końcowych oraz przedstawienie ich w formie pisemnej nie później niż w ciągu 4 dni od zakończenia zajęć. 16) Współpraca z kadrą projektu. 17) Prowadzenie karty pracy i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizacją projektu. 18) Informowanie o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji zespołu informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz rozporządzeniem Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 19) Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zadania pełnej dokumentacji z przeprowadzonych zajęć. 20) Przechowywanie dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowych zajęć. Wymagania stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy zamówienia publicznego: 1. Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Minimum 2- letnie doświadczenie w dokonywaniu diagnozy dzieci i programowaniu pracy w oparciu o dokonaną diagnozę. 4. Umiejętność dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.