Bytom: Świadczenie usług w zakresie całodobowej obsługi Przyszybowego Punktu
Pierwszej Pomocy w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Numer ogłoszenia: 3369 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320982 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej obsługi Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Całodobowy dyżur pielęgniarski będzie realizowany całodobowo, we wszystkie dni roku. W skali miesiąca do obsługi przyszybowego punktu pierwszej pomocy przewiduje się ryczałtową przeliczeniową wartość nie przekraczającą ilości 5 etatów pielęgniarskich. 2) W razie wypadku przy pracy lub zachorowania udzielanie pracownikom pierwszej pomocy przedlekarskiej. 3) Asystowanie przy zabiegach lekarskich prowadzonych przez lekarzy dyżurnych w punkcie opatrunkowym. 4) Prowadzenie rejestru udzielanej pierwszej pomocy(data udzielenia pomocy, imię i nazwisko pacjenta, jego nr RCP, opis udzielanej pomocy, wydane leki, środki opatrunkowe itp.). Wgląd do ww. rejestru w celach służbowych przysługuje jedynie pracownikom służb BHP kopalni oraz lekarzowi pełniącemu dyżur. 5) W Przyszybowym Punkcie Opatrunkowym należy prowadzić ścisłą ewidencję w zakresie: a) Rejestru udzielanej pierwszej pomocy(data udzielenia pomocy, imię i nazwisko pacjenta, jego nr RCP, opis udzielonej pomocy, wydane leki, środki opatrunkowe itp.), b) Sporządzonych zapotrzebowań na środki medyczne, c) Ewidencji rozchodu środków opatrunkowych i leków, d) Wyposażania apteczek sanitariuszy oddziałowych (zgodnie z wykazem zaakceptowanym przez lekarza ), apteczek stacjonarnych zlokalizowanych na dole i powierzchni Oddziału oraz apteczek dla Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego, 6) Zapotrzebowania na leki i materiały niezbędne do funkcjonowania Przyszybowego Punktu Opatrunkowego, które będzie realizowane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie procedurą, po uprzednim zaakceptowaniu w/w zapotrzebowania przez lekarza medycyny pracy i Kierownika działu BHP i Szkolenia. 7) Badania alkometrem poszkodowanych, którym udzielana jest pomoc medyczna, jeżeli stan zdrowia poszkodowanego na to pozwala oraz osób wskazanych przez służby BHP kopalni. 8) Niezwłoczne informowanie o zgłoszonych zdarzeniach wypadkowych i nagłych zachorowaniach w pracy - służby BHP oraz dyspozytora kopalni, prowadzić rejestr tych zdarzeń. 9) Zapewnienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sterylizacji używanego sprzętu medycznego. 10) Zapewnienie, że jeśli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstaną odpady, to Wykonawca jest Wytwarzającym i Posiadaczem tych odpadów i zobowiązuje się do postępowania z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sposób gwarantujący poszanowanie środowiska naturalnego. 11) Odpowiedzialność za gospodarkę odpadami i materiałami do powtórnego zużycia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r., a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczególnego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 30 lipca 2010r. 12) Współpraca z powołanym przez Dyrektora ds. Pracy koordynatorem odpowiedzialnym za nadzór i ocenę stopnia wykonania umowy zgodnie z zapisami SIWZ. 13) Opracowanie comiesięcznych imiennych harmonogramów dyżurów pielęgniarek i przesłanie ich drogą elektroniczną lub w formie pisemnej do 20 dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego wykonanie przedmiotu umowy. 14) Wykonywanie poleceń lekarza nadzorującego pracę punktu opatrunkowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIPOZ Sp. z o.o., ul. 3 Maja nr 36 C, 44-230 Czerwionka - Leszczyny, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180000,00
Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185400,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.