eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Kielce: Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 3369 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem dla Spółki z o.o. WODOCIĄGI KIELECKIE ul. Krakowska 64 w Kielcach według następującego zestawienia: Część nr I: 1. mini kuchnia (szafka typu KUKER) wersja z żaluzją, zmodyfikowana - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/I do SIWZ. Część nr II - meble kuchenne: 1.szafka stojąca dwudrzwiowa - 1 szt. 2.szafka stojąca z szufladami - 1 szt. 3.szafka stojąca dwudrzwiowa - 1 szt. 4.szafka wisząca dwudrzwiowa - 1 szt. 5.szafka wisząca dwudrzwiowa - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/II do SIWZ. Uwagi dotyczące części II: 1.Zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu montażu mebli wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli (pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Wspólny blat kuchenny dla wszystkich szafek stojących wykonany na bazie płyty wiórowej przy zastosowaniu technologii postformingu o wymiarach: 60 cm x 200 cm. 3.Kolorystyka szafek zostanie dobrana po przedstawieniu wzornika. 4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli Część nr III - fotele i krzesła: 1.fotel biurowy - 24 szt. 2.fotel biurowy obrotowy - 8 szt. 3.krzesło - 17 szt. 4.krzesło drewniane - 2 szt., 5.krzesło tapicerowane skajem - 4 szt. 6.krzesło drewniane tapicerowane - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/III do SIWZ. Uwagi dotyczące części III: 1.Dotyczy poz.1, 3, 5 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się ze wzorami oraz kolorystyką mebli już posiadanych przez Zamawiającego ( pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul.Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Kolorystyka siedziska krzesła biurowego, tapicerowanego z poz.6 zostanie dobrana po przedstawieniu próbek obicia. Część nr IV - stoły: 1.stół drewniany - 2 szt. 2.stół drewniany - 1 szt. 3.stół konferencyjny - 6 szt. 4.stół drewniany - 2 szt. 5.stół drewniany - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/IV do SIWZ. Uwagi dotyczące części IV: 1.Dotyczy poz. 4 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się z kolorystyką szafek już posiadanych przez Zamawiającego ( pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Kolor blatu z poz.1 oraz odcień blatu z poz. 3 zostaną dobrane po przedstawieniu wzornika. Część nr V - meble biurowe: 1.szafka biurowa- 3 szt. 2.kontener biurowy- 2 szt. 3.kontener biurowy- 1 szt. 4.szafa stojąca na akta- 1 szt. 5.szafa ubraniowa- 1 szt. 6.biurko komputerowe- 1 szt. 7.dostawka do biurka- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/V do SIWZ. Uwagi dotyczące części V: 1.Dotyczy poz.1, 2, 3 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się ze wzorami oraz kolorystyką mebli już posiadanych przez Zamawiającego (pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli. Część nr VI - meble kuchenne: 1.szafka pod zlewozmywak- 1 szt. 2.szafka stojąca dwudrzwiowa- 1 szt. 3.szafka wisząca dwudrzwiowa- 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/VI do SIWZ. Uwagi dotyczące części VI: 1.Zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu montażu mebli wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli (pomieszczenia Hydroforni przy ul. Warszawskiej w Kielcach). 2.Wspólny blat kuchenny dla wszystkich szafek stojących wykonany na bazie płyty wiórowej przy zastosowaniu technologii postformingu o wymiarach: 60 cm x 160 cm. 3.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli. 3.Wymagania dotyczące oferowanych mebli (dot. Części I - VI): 3.1. meble winny być wykonane z płyty wiórowej melaminowanej; wykorzystane do produkcji mebli materiały muszą odpowiadać klasie higieniczności E1. 3.2. krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem ABS lub PVC o gr. 1-2 mm posiadającym atest zgodnie z którym, produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania. 3.3. użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia. 3.4. rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych do przechowywania segregatorów powinno być tak dobrane, aby wysokość w ich świetle wynosiła minimum 33 cm. 3.5. wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ (Formularz cen jednostkowych) o więcej niż +/- 1%. 3.6. wizję lokalną wraz z pomiarem pomieszczenia lub zapoznaniem się ze wzorami oraz kolorystyką mebli już posiadanych przez Zamawiającego, można przeprowadzić w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu szczegółów np. daty i godziny z pracownikiem Sekcji Logistyki tel. 41 365 31 24 lub 41 365 31 25. 4. W przypadku dostawy towaru wadliwego Wykonawca będzie zobowiązany do jego wymiany w terminie 10 dni od daty zgłoszenia tego faktu. 5. Koszty dostawy mebli ponosi Wykonawca. 6. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ - wzór umowy. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej rękojmi liczonej od dnia odbioru mebli, potwierdzonego protokółem odbioru. 8. Pozostałe warunki przetargowe: a) dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, b) nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych, c) nie dopuszcza się rozliczania zamówienia w walutach innych niż polski złoty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postepowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania dla oferowanych foteli w rozdz. I SIWZ - CZĘŚĆ nr III poz.2. zał. nr 5 2.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 12:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z.o.o. Biuro Obsługi Klienta Kielce, ul. Krakowska 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mini kuchnia (szafka typu KUKER) wersja z żaluzją, zmodyfikowana - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/I do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.szafka stojąca dwudrzwiowa - 1 szt. 2.szafka stojąca z szufladami - 1 szt. 3.szafka stojąca dwudrzwiowa - 1 szt. 4.szafka wisząca dwudrzwiowa - 1 szt. 5.szafka wisząca dwudrzwiowa - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/II do SIWZ. Uwagi dotyczące części II: 1.Zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu montażu mebli wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli (pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Wspólny blat kuchenny dla wszystkich szafek stojących wykonany na bazie płyty wiórowej przy zastosowaniu technologii postformingu o wymiarach: 60 cm x 200 cm. 3.Kolorystyka szafek zostanie dobrana po przedstawieniu wzornika. 4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fotele i Krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.fotel biurowy - 24 szt. 2.fotel biurowy obrotowy - 8 szt. 3.krzesło - 17 szt. 4.krzesło drewniane - 2 szt., 5.krzesło tapicerowane skajem - 4 szt. 6.krzesło drewniane tapicerowane - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/III do SIWZ. Uwagi dotyczące części III: 1.Dotyczy poz.1, 3, 5 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się ze wzorami oraz kolorystyką mebli już posiadanych przez Zamawiającego (pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul.Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Kolorystyka siedziska krzesła biurowego, tapicerowanego z poz.6 zostanie dobrana po przedstawieniu próbek obicia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.stół drewniany - 2 szt. 2.stół drewniany - 1 szt. 3.stół konferencyjny - 6 szt. 4.stół drewniany - 2 szt. 5.stół drewniany - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/IV do SIWZ. Uwagi dotyczące części IV: 1.Dotyczy poz. 4 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się z kolorystyką szafek już posiadanych przez Zamawiającego ( pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Kolor blatu z poz.1 oraz odcień blatu z poz. 3 zostaną dobrane po przedstawieniu wzornika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.szafka biurowa - 3 szt. 2.kontener biurowy - 2 szt. 3.kontener biurowy - 1 szt. 4.szafa stojąca na akta - 1 szt. 5.szafa ubraniowa - 1 szt. 6.biurko komputerowe - 1 szt. 7.dostawka do biurka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/V do SIWZ. Uwagi dotyczące części V: 1.Dotyczy poz.1, 2, 3 - zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca zapoznał się ze wzorami oraz kolorystyką mebli już posiadanych przez Zamawiającego (pomieszczenia Oczyszczalni Ścieków - Sitkówka przy ul. Przemysłowej 93 w Nowinach k/Kielc). 2.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.szafka pod zlewozmywak - 1 szt. 2.szafka stojąca dwudrzwiowa - 1 szt. 3.szafka wisząca dwudrzwiowa - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/VI do SIWZ. Uwagi dotyczące części VI: 1.Zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu montażu mebli wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli (pomieszczenia Hydroforni przy ul. Warszawskiej w Kielcach). 2.Wspólny blat kuchenny dla wszystkich szafek stojących wykonany na bazie płyty wiórowej przy zastosowaniu technologii postformingu o wymiarach: 60 cm x 160 cm. 3.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli. Uwagi dotyczące części VI: 1.Zaleca się, aby przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu montażu mebli wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli (pomieszczenia Hydroforni przy ul. Warszawskiej w Kielcach). 2.Wspólny blat kuchenny dla wszystkich szafek stojących wykonany na bazie płyty wiórowej przy zastosowaniu technologii postformingu o wymiarach: 60 cm x 160 cm. 3.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nadzoru montażu mebli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.