eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych z terenów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1, Aleja Jana Pawła II 1 (Akwarium Gdyńskie, postój r/v Baltica - teren Dalmoru.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych z terenów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1, Aleja Jana Pawła II 1 (Akwarium Gdyńskie, postój r/v Baltica - teren Dalmoru.
Numer ogłoszenia: 336958 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych z terenów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1, Aleja Jana Pawła II 1 (Akwarium Gdyńskie, postój r/v Baltica - teren Dalmoru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi (świadczone w okresie 36 miesięcy od daty podisania umowy) w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych z terenów Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1, Aleja Jana Pawła II 1 (Akwarium Gdyńskie, postój r/v Baltica - teren Dalmoru. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik B do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy objętej zamówieniem wydanego na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132 poz. 662 z późniejszymi zmianami). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dwóch usług wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto), trwających nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych) na kwotę minimum 100 000,00 zł (z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane wywozem odpadów komunalnych). Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy tylko sytuacji, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, np. spółka cywilna lub konsorcjum firm), warunki, o których mowa w pkt. 1.4) musi spełniać każdy z Wykonawców (członków konsorcjum) składający ofertę wspólną. Warunki określone w pkt. 1.1), 1.2), 1.3) mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie należy załączyć do oferty). Wykonawcy, o których mowa powyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę (umowa Konsorcjum, spółki cywilnej) tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z Formularzem Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) następujących oświadczeń i dokumentów (ułożonych kolejno): 1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236, poz. 2008 -tekst jednolity) - nie dotyczy wykonawców zwolnionych z obowiązku posiadania takiego zezwolenia na podstawie art. 7 ust. 5 ww. ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), - minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wywozu stałych odpadów komunalnych nie segregowanych), każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto, (słownie brutto: sto tysięcy złotych) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (np. referencje) - złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych) na kwotę minimum 100 000,00 zł. (z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane wywozem odpadów komunalnych). Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Do oferty należy załączyć kopię aktualnej polisy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym przez zamawiającego wymaganiom, Wykonawca załączy: 1) aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów komunalnych na terenie objętym zamówieniem, wydanego na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132 poz. 662 z późniejszymi zmianami). 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w SIWZ w pkt. 1.5) składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. 1.1), 1.2), 1.3), 1.4) - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. 1.6), 2.1), 3.1)- składa co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną tak, aby stosowny warunek został spełniony łącznie (w sumie). Do oferty należy dołączyć również: - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - parafowany - złożony na druku stanowiącym załącznik B do SIWZ; - WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki w Gdyni ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia pok. 501.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia pok. 404 Kancelaria MIR lub pok. 401 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.