eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Przyrodoleczniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336922 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Świnoujście: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Przyrodoleczniczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 28826000000, ul. ul. Nowowiejskiego  2, 72600   Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 213 760, e-mail , faks 913 212 314.
Adres strony internetowej (URL): www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.uzdrowisko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.uzdrowisko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem lub osobiśce
Adres:
Uzdrowisko Świnoujście S.A. Ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujśce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Przyrodoleczniczego
Numer referencyjny: ZP/UŚ/ZPL/11/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33.10.00.00-1- urządzenia medyczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego zgodnie z poniższym opisem: 1 . Aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, terapii podciśnieniem (voco) oraz terapii skojarzonej ( centrum terapii) - 2 szt. o Aparat przeznaczony do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej, terapii podciśnieniem i terapii skojarzonej o Zintegrowany z funkcjonalnym wózkiem z dwoma półkami zamykanymi oraz szklana półka na przewody i głowice do elektroterapii o kolorowy, dotykowy monitor o wielkości min. 12´´ o możliwość konfiguracji ekranu startowego - ulubione programy - programy według działania - programy według listy o atlas anatomiczny usprawniający wybór właściwej terapii Elektroterapia o w pełni dwa niezależne kanały z możliwością pracy alternatywnej, równoczesnej lub samodzielnej o minimum 100 zdefiniowanych programów z możliwością indywidualnej modyfikacji wybranych parametrów zabiegu o dwukanałowy system elektrostymulacji pozwalający na prowadzenie zabiegów równoległych lub naprzemiennych o pełen przekrój prądów o możliwość łączenia programów z ultradźwiękami, terapia skojarzona o możliwość współpracy z Vaco, terapia skojarzona o parametry ustawiane indywidualnie, możliwość stosowania obwodu CC i CV o podstawa prądu galwanicznego 0%, 20%, 50% o zmiana polaryzacji manualna / automatyczna o trening pulsacyjny możliwość regulacji wszystkich parametrów o możliwością indywidualnej modyfikacji wybranych parametrów zabiegu i zapisanie na karcie SD 1GB o 120 miejsc wolnych + 120 na programy ulubione o programy specjalne: diagnostyka i terapia porażeń, rehabilitacja mięśni, rehabilitacja sportowa o programy do stymulacji mięśni, poprawy ich funkcjonowania oraz wydolności o rehabilitacja sportowa kolejność programów z automatyczną kontrolą fazy rozgrzewki, fazy treningu i fazy relaksu o wybór rodzaju zabiegu według wskazań podanych alfabetycznie lub według atlasu anatomicznego ciała Ultradźwięki o dwie głowice o wielkości 5 cm^2 i 1 cm2 z opatentowanym systemem typu "SonoSwing" do jednoczesnego i procentowego dawkowania częstotliwości zabiegowych z zakresu 0.8 MHz i 2,4 MHz (możliwość ustalania głębokości wnikania ultradźwięków co 10%) o 9 programów zdefiniowanych, 1 program wolny o maksymalna moc wyjściowa 3W/cm^2 (do głowicy 5 cm^2) o sprzężenie sygnalizowane dźwiękowo i optycznie / zmiana koloru Terapia Podciśnieniowa o Moduł Vaco umieszczony w wózku o Praca ciągła i impulsowa o Podciśnienie 1 do 60 kPa o Elektrody 4 szt. śr. 9cm i 4szt. śr. 6cm z podkładami Terapia skojarzona o elektroterapia i ultradźwięki o elektroterapia i podciśnienie Wymiary Aparat ok. szer.350 x gł. 220 x wys. 300mm Aparat z wózkiem jezdnym ok. szer.600 x gł. 550 x wys. 1390 mm 2. Wanna do hydromasażu w solance - 1 szt. Wanna do wykonywania hydromasażu całkowitego lub masażu hydropowietrznego (woda z dodatkiem powietrza) w solance. Kształt niecki wanny umożliwia wygodne ułożenie pacjenta w wannie, jej długość wewnętrzna dostosowana jest do zastosowań medycznych. Urządzenie stanowi zamkniętą całość konstrukcyjną: o korpus wanny ukształtowany anatomicznie z wysokojakościowego tworzywa akrylowego, bez szwów. o wanna wzmocniona specjalnym laminatem z włókien szklanych, o obudowa wykonana z białego poliestru, o kształt zewnętrzny niecki wanny - prostokątny, umożliwiający właściwe przyleganie wanny do ściany o podstawa ze stali chromoniklowej, o kolor korpusu: pastelowy niebieski lub biały Wyposażenie: 1. Obudowa w kolorze białym. 2. Pneumatyczna przestawna podpórka pod stopy. 3. Uchwyty do rąk. 4. Poduszka pod głowę. 5. Przyłącza montażowe. 6. Automatyczne płukanie całego systemu kanałów, stosowany po każdym opróżnieniutwe wejście do wanny. 13. System napowietrzania (kąpiel perełkowa) - do zasilania powietrzem dyszy wirowych. 14. Tablica sterownicza - moduł sterowniczy, oparty o pracę mikroprocesorów, z funkcją programowania czasów terapii - hydromasażu lub masażu hydropowietrznego, wł./wył, płukania, dezynfekcji 15. Podest jednostopniowy z podstawą antypoślizgową, umożliwiający wejście do wanny Dane techniczne: zasilanie sieciowe : 230 V pobór mocy : 2,0 kW częstotliwość sieciowa : 50 Hz napięcie sterowania : 12 V wymiary (dł x szer ) zewnętrzne : ok.2.000 x 825 mm pojemność wanny : ok.200 l 3. Zbiornik na azot do aparatów do krioterapii Kriopol R 30l - 7 szt. Zbiornik na azot przystosowany do aparatów do krioterapii Kriopol R o pojemności 30 l Dane techniczne : Objętość zbiornika [l] / waga azotu [kg] : 30 litrów /24kg o Liczba zabiegów z jednego zbiornika TR (dla średniego czasu zabiegu = 3 min + 30 sekundowy rozruch) : ok. 50÷86 o Masa pełnego zbiornika z ciekłym azotem : ok. 35 kg 4. Wanna do kąpieli mineralnych - 3 szt Wanna medyczna do kąpieli solankowych - korpus wanny ciągniony z wysokiej jakości tworzywa akrylowego, bez szwów, z zewnętrznym wzmocnieniem w postaci specjalnych laminatów z włókna szklanego, - kolor korpusu: pastelowy niebieski - obudowa wykonana z białego poliestru, - kształt zewnętrzny niecki wanny - prostokątny, umożliwiający właściwe przyleganie wanny do ściany - kompletne wykonanie orurowania z materiałów odpornych na korozję, - korpus wanny na nogach umożliwiających regulację wysokości, - wanna i oprzyrządowanie odporne na działanie czynników agresywnych - solanki Wyposażenie seryjne: - zawór spustowy DN 40 z korkiem na łańcuszku, - zawór przelewowy umieszczony w korpusie wanny, Wymiary: - zewnętrzne: dł.ca. 2000 mm; szer.ca. 825 m - wysokość do krawędzi wanny - max 720 mm; łatwe wejście do wanny o pojemność wanny ca. ok.200 l 5. Urządzenie do fasonów kończyn górnych - 2 szt. Urządzenie do wykonywania fasonów solankowych kończyn górnych - wanienka do rąk wykonana ze szkła akrylowego, głęboko ciągnionego, z konsolami do montażu ściennego uwaga: wymagany montaż na ścianie - wanienka w kolorze niebieskim - wanienka posiada dwa specjalne przetłoczenia umożliwiające wygodne ułożenie rąk - wykonanie wanienki i oprzyrządowania odporne na działanie czynników agresywnych - solanki - pojemność wanienki; nom. 40 l/ max. 50 l. - wbudowany zawór spustowy DN 32 - wymiary szer. x wys. x głębokość 60 - 65 cm x 25 - 30cm x 48 - 60 cm 6. Wanna do wykonywania hydromasażu całkowitego lub masażu hydropowietrznego (woda z dodatkiem powietrza) - 3 szt. Kształt niecki wanny umożliwia wygodne ułożenie pacjenta w wannie, jej długość wewnętrzna dostosowana jest do zastosowań medycznych. Urządzenie stanowi zamkniętą całość konstrukcyjną: o korpus wanny ukształtowany anatomicznie z wysokojakościowego tworzywa akrylowego, bez szwów. o wanna wzmocniona specjalnym laminatem z włókien szklanych, o obudowa wykonana z białego lub niebieskiego poliestru, o podstawa ze stali chromoniklowej, o kolor korpusu: pastelowy niebieski lub biały Wyposażenie: 1. Obudowa w kolorze białym lub niebieskim 2. Pneumatyczna przestawna podpórka pod stopy. 3. Uchwyty do rąk. 4. Poduszka pod głowę. 5. Przyłącza montażowe. 6. Automatyczne płukanie całego systemu kanałów, stosowany po każdym opróżnieniu wanny. 7. Półautomatyczne urządzenie do dezynfekcji systemu kanałów (małe zużycie wody). 8. Armatura nalewania 3/4", kompletny prysznic, przelew. 9. Agregat pompowy z tworzywa sztucznego, z rozdzieleniem elektrycznym wałka silnika od pompy. 10. Zabezpieczenie przed pracą "na sucho". 11. Dysze wodne inżektorowe - płaskie (nie wystają poza płaszczyznę niecki wanny.) 12. Ergonomiczna głębokość -niecki wanny. 13. Ergonomiczna wysokość wanny - 70-72 cm. 14. System napowietrzania (kąpiel perełkowa) - do zasilania powietrzem dyszy wirowych. 15. Tablica sterownicza - moduł sterowniczy,oparta o pracę mikroprocesorów, z klawiaturą foliową, programowanie czasów terapii, wł./wył 16. Podest jednostopniowy antypoślizgowy. Dane techniczne: zasilanie sieciowe : 230 V pobór mocy : 2,0 kW częstotliwość sieciowa : 50 Hz napięcie sterowania : 12 V agregat pompowy silnik : 230 V; 1,6 kW, wydajność : ok. 400 l/min; przyłącze wodne ciepła woda : 3/4" zimna woda : 3/4" wymiary (dł x szer x wys) zewnętrzne : ok.2.100 x 850 x 720mm pojemność wanny : ok.200 l 7. Urządzenie do suchych kąpieli w CO2 Urządzenie do suchych kąpieli w CO2. Zabieg może być wykonywany bez rozbierania pacjenta. Łóżko do suchych kąpieli CO2 zużywa niewielką ilość gazu. Zalety łóżka do suchych kąpieli CO2 : o przeprowadzenie zabiegu jest możliwe bez rozbierania pacjenta o urządzenie cechuje niskie zużycie gazu o znacznie skrócony czas przygotowania pacjenta do zabiegu o łatwe podłączenie urządzenia (bez konieczności podłączania instalacji wodnej) o wysoce efektywna terapia Charakterystyka aparatu : o automatyzowany przebieg zabiegu, o efektywne i szybkie uszczelnianie komory zabiegowej o automatyczne uzupełnianie CO2 i obiegu gazu wewnątrz komory zabiegowej umożliwia stałe i wysokie stężenie gazu w urządzeniu o temperatura gazu może być regulowana w zakresie 30°C - 40°C (+/- 1°) o sygnał dźwiękowy informujący o zakończeniu zabiegu o system kontrolowanego odprowadzania CO2 po skończonym zabiegu o średnie zużycie CO2: 18 l/min. o mobilna konstrukcja łóżka o regulowany zagłówek o wymiary: ok.215 x 70 x 98 cm o wysokość leżyska: ok. 60 cm o zasilanie 230V/50Hz 800VA Dane techniczne: Regulacja czasu zabiegu [min]: 10-35 Koncentracja CO2 w komorze zabiegowej [%]: >90 Wymiary (dł. x szer. x wys.) [cm]: 215 x 70x 98 Wysokość leżyska [cm]: 59 Zasilanie [V/Hz]: 230/50 Waga [kg]: 85 Oferowany sprzęt rehabilitacyjny musi być fabrycznie nowy, nie powystawowy. Sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Oferowany sprzęt i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport, rozładunek, zainstalowanie, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi i eksploatacji. Dostarczony sprzęt zostanie objęty 24 miesięczną gwarancją liczoną od daty protokolarnego odbioru. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest, według swojego wyboru, do naprawy lub wymiany na swój koszt każdego z elementów, podzespołów lub zespołów sprzętu, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych, wynikających z normalnego użytkowania w okresie gwarancji lub materiałowych. W okresie obowiązywania gwarancji, wykonawca bezpłatnie wykona serwis i przeglądy okresowe zalecane przez producenta, nie mniej niż raz w roku, jak również zapewnieni na swój koszt części niezbędne do serwisu i przeglądów okresowych lub części konieczne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu, które ujawnią się w trakcie wykonywania serwisu i przeglądów okresowych. Gwarantowany czas reakcji serwisu Wykonawcy wynosi (w dni robocze z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy) max. 48 godzin. W przypadku dłuższego czasu reakcji serwisu, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze odpowiadające swym rodzajem i przeznaczeniem urządzeniu będącemu przedmiotem serwisu. Wykonawca może powierzyć wykonanie zobowiązań z gwarancji innemu podmiotowi.

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 49


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wg oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wg oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wg oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium 4) ) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 pzp f) Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. I O/Świnoujście 66124039141111000030875380 z określeniem tytułu wpłaty: "Wadium w postępowaniu nr ZP/UŚ/ZPL/11/2016" jednocześnie kopię przelewu dołączyć do oferty. Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (gwarancje, poręczenia) winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8 . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy Pzp oraz Wykonawca nie wyraziło zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłożenie terminu związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin wykonania zamówiia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.