eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › okresowe dostawy paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-11

POZYCJA 33685

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: okresowe dostawy paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Andrzej Koseski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257251, fax 022 8451534, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Andrzej Koseski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596-73-00, fax 22 596-78-00, e-mail: kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl, www.warszawa-straz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Andrzej Koseski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596-73-00, fax 22 596-78-00, e-mail: kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl, www.warszawa-straz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Andrzej Koseski, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596-73-00, fax 22 596-78-00, e-mail: kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl, www.warszawa-straz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: okresowe dostawy paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje okresową dostawę: - oleju napędowego w ilości 300.000 litrów na rok, - benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 40.000 litrów na rok, - oleju opałowego w ilości45.000 litrów na rok. 2. W/w paliwa muszą spełniać poniższe normy: Olej napędowy - PN - EN 590:1999 Benzyna bezołowiowa PB 95 PN - 92 - C 96025 Olej opałowy PN - ISO 3170 Przy każdej dostawie Sprzedający winien przedstawić Zamawiającemu świadectwo jakości na dostarczoną partię paliwa. 3. Dostawy będą realizowane przez okres trzech lat od daty podpisania umowy lub do czasu wyczerpania limitu paliwa przewidzianego tym postępowaniem 4. Czas realizacji każdorazowej dostawy nie dłuższy niż 24 godziny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do jednostek organizacyjnych KM PSP m.st. Warszawy wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Kod NUTS: PL127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje okresową dostawę: - oleju napędowego w ilości 300.000 litrów na rok, - benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 40.000 litrów na rok, - oleju opałowego w ilości 45.000 litrów na rok. Dostawy będą realizowane przez okres trzech lat od daty podpisania umowy lub do czasu wyczerpania limitu paliwa przewidzianego tym postępowaniem. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r., Prawo zamówień publicznych); 2. Oferent musi okazać się przychodem w wysokości min. 1.000.000,00 zł za ostatni rok rozliczeniowy co musi potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Firma musi wykazać zysk. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - dokument uprawniający do występowania Oferenta w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). - dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym. - aktualny wypis z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczący wszystkich osób reprezentujących oferenta. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok rozliczeniowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80 % Czas reakcji - 20 % Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MT 2371/14/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Andrzej Koseski. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.09.2005, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi 7.09.2005 r. o godz. 10.30. w świetlicy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej PSP Nr 3 m.st. Warszawy przy ul. Polnej 1 piętro I (wejście od strony stacji benzynowej).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.