Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Warszawa: PN-36/2012 usługi hotelowe oraz towarzyszące im usługi gastronomiczne
Numer ogłoszenia: 336714 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-36/2012 usługi hotelowe oraz towarzyszące im usługi gastronomiczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CPV: 55.00.00.00-0 - usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego, 55.11.00.00-4 - hotelarskie usługi noclegowe, 55.30.00.00-3 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 2. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelowe oraz towarzyszące im usługi gastronomiczne w związku z organizowaną przez ARR konferencją dla przedstawicieli branży spożywczej w ramach branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych: a) dla zadania częściowego nr 1 - realizacja usługi hotelowej w terminie 7 - 9 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej trzygwiazdkowy w Poznaniu; b) dla zadania częściowego nr 2 - realizacja usługi hotelowej w terminie 8 - 10 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Poznaniu; c) dla zadania częściowego nr 3 - realizacja usługi hotelowej w terminie 7 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Warszawie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zawiadomienia w związku z Umową dokonywane będą e-mailem lub faksem, przy czym za dzień doręczenia e-maila przyjmuje się dzień wpływu e-maila na serwer adresata. 2. Strony mają obowiązek informowania się wzajemnie o każdej zmianie adresu, siedziby oraz numerów telefonu, faksu lub e-maila. Informacja o zmianie adresu jest wiążąca dla drugiej Strony z dniem jej otrzymania. Przesyłka zwrócona nadawcy, z adnotacją poczty o dokonanym awizo i jej nie podjęciu przez adresata ma skutek doręczenia. 3.Wszelkie zmiany i/lub uzupełnienia Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego. ul. Nowy Świat 6/12,00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego. ul. Nowy Świat 6/12,00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol głowny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: realizacja usługi hotelowej w terminie 7 - 9 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej trzygwiazdkowy w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla zadania częściowego nr 1 - realizacja usługi hotelowej w terminie 7 - 9 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej trzygwiazdkowy w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: realizacja usługi hotelowej w terminie 8 - 10 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla zadania częściowego nr 2 - realizacja usługi hotelowej w terminie 8 - 10 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: realizacja usługi hotelowej w terminie 7 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla zadania częściowego nr 3 - realizacja usługi hotelowej w terminie 7 października 2012 roku oraz towarzyszących usług gastronomicznych przez hotel co najmniej czterogwiazdkowy w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - rok 2024",
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
- DZP.261.24.2024 - świadczenie usługi cateringowej oraz zakwaterowania w ramach realizacji przez FRSE konkursu regionalnego SkillsPoland 2024 w konkurencji Opieka zdrowotna w dn. 14-15.06 we Wrocławiu.
- ZP.74.2024 - Świadczenie usług zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali konferencyjnej dla uczestników szkolenia
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.