eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › REMONT CHODNIKÓW PRZY ULICY KADŁUBOWEJ W BIERUNIU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ZJAZDU NA PARKING

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Bieruń: REMONT CHODNIKÓW PRZY ULICY KADŁUBOWEJ W BIERUNIU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ZJAZDU NA PARKING
Numer ogłoszenia: 336662 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKÓW PRZY ULICY KADŁUBOWEJ W BIERUNIU WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ZJAZDU NA PARKING.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : remont chodników przy ul. Kadłubowej w Bieruniu wraz z przebudową zjazdu z ulicy na parking przy miejskim basenie. 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej i obejmuje : - roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe, obrzeża, płytki chodnikowe 35x35x5, bloczki betonowe 20x14x12 , trylinka, nawierzchnia asfaltowa; - roboty ziemne - 102,15 m3 - zabudowę krawężników drogowych na ławie betonowej dł. 315 mb - zabudowę obrzeży betonowych - 167 mb - roboty nawierzchniowe z kostki betonowej grub. 8 cm - 493 m2 - zabudowę odwodnienia - 1 studnia rew. O 1000 , 1 studzienka ściekowa O 500 oraz przykanalik O 200 dł. 8 m - uzupełnienie nawierzchni asfaltowej wzdłuż wymienionego krawężnika - 18,3 t - wycinkę 2 drzew o średnicy pnia 16-25 cm - prace porządkowe - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 3. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z Zamawiającym użycie materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg, chodników itp. 4. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 22%. 5. Zamawiający nie przewiduje : aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy. 6. Ze względu na specyfikę zamówienia, wykonanie zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy : 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi; 3) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , roboty związane z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 350.000 zł. Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w okresie jw. i potwierdzą dokumentami (np. kserokopiami protokołów odbioru końcowego, referencjami) należytą staranność ich wykonania; 4) udzielą pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące , licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia : 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, 2. Oświadczenie , że po zapoznaniu się z SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie , że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert , a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty. 4. W przypadku wyboru oferty , gwarantuje posiadanie ważnego, w całym okresie trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia 5. Oferta jest jawna w całości - części. Strony oferty od ... do ... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 6. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 7. Oświadczenie o ujęciu w kosztach ogólnych kosztów nie wynikających z przedmiaru robót m.in. kosztów projektu organizacji ruchu na czas prowadzonego remontu, właściwego oznakowania i zabezpieczenia robót remontowych; kosztów składowania gruzu oraz doprowadzenia, po zakończeniu robót remontowych , terenu przyległego do porządku. 8. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykonany będzie siłami własnymi wykonawcy bez zatrudniania podwykonawców. 9. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Wzory oświadczeń 1 - 7 dołączone są do SIWZ. Oświadczenia 8 i 9 znajdują się na wzorze formularza oferty. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej, lub odpowiednimi pełnomocnictwami w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605 z późn. zm.) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie , robót związanych z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 350.000 zł. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie, koniecznych dla spełnienia warunku z pkt IV.3. SIWZ. 4. Uprawnienia budowlane osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dowód wpłaty składek członkowskich ( w przypadku braku oznaczenia ważności na zaświadczeniach). Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punktach Lista wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio : 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument , o którym mowa powyżej , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt VI.1) , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed : notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu , o którym mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 (kancelaria - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.