eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa systemu do reakcji amplifikacji w czasie rzeczywistym (real-time PCR)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Wrocław: Dostawa systemu do reakcji amplifikacji w czasie rzeczywistym (real-time PCR)
Numer ogłoszenia: 336641 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu , ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, faks 071 373 27 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do reakcji amplifikacji w czasie rzeczywistym (real-time PCR).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do reakcji amplifikacji w czasie rzeczywistym (real-time PCR) z funkcją analizy krzywych topnienia (HRM) wraz z zestawem komputerowym do każdego systemu, UPS i drukarką laserową, montażem i szkoleniem w zakresie obsługi systemów oraz zestawem startowym odczynników wraz z dodatkowym blokiem grzejnym na 384 oznaczeń. Urządzenie powinno charakteryzować się następującymi własnościami: 1) system multipleksowy, minimum 5-kanałowy; 2) urządzenie z rzeczywistą funkcją HRM, czyli ze sprzętową rozdzielczością pomiaru fluorescencji co najmniej co 0.02°C, a nie wytwarzaną w programie na podstawie pomiarów w niższej rozdzielczości; 3) system optyczny ze stałą drogą optyczną pomiędzy źródłem światła i detektorem, bez konieczności stosowania barwnika referencyjnego; 4) źródło wzbudzenia: diody wzbudzające LED lub laser; 5) detekcja fluorescencji: fotopowielacz z filtrami emisyjnymi; 6) liniowa detekcja fluorescencji w zakresie minimum 10 rzędów (1010); 7) system kompatybilny z wszystkimi dostępnymi systemami stosowanymi w technice Real Time PCR: SybrGreen, EvaGreen; sondy hydrolizujące typu TaqMan, FRET, Molecular Beacons, Scorpions; 8) detekcja co najmniej następujących fluoroforów: FAM, SYBR Green I, Fluorescein, EvaGreen, Alexa Fluor 488, JOE, VIC, HEX, TET, CAL Fluor Gold 540, Yakima Yellow, ROX, CAL Fluor Red 610, Cy3.5, Texas Red, Alexa Fluor 568, Cy5, Quasar 670, LightCycler Red640, Alexa Fluor 633, Quasar 705, LightCycler Red705, Alexa Fluor 680; 9) detekcja co najmniej następujących fluoroforów w kanale HRM: SYBR Green I, SYTO 9, LC Green, LC Green Plus+, EvaGreen; 10) jednorodność temperatury między próbkami +/- 0.01°C; 11) dokładność nastaw temperatury +/- 0.25°C; 12) rozdzielczość pomiaru +/- 0.02°C; 13) szybkość chłodzenia: minimum 20°C/sek., grzania: minimum 15°C/sek.; 14) wykorzystanie wszystkich optycznych możliwości aparatu bez konieczności kalibracji przed eksperymentem; 15) możliwość temperaturowej kalibracji sytemu przez użytkownika; 16) wykorzystujący standardowe probówki do PCR 0,2 ml bez specjalnych parametrów optycznych; 17) stacja sterująca w postaci komputera przenośnego; 18) oprogramowanie do projektowania reakcji, detekcji i analizy amplifikacji DNA w czasie rzeczywistym pod WINDOWS umożliwiające kontrolę systemu, zbieranie i przechowywanie danych oraz analizę wyników; 19) licencja na minimum 5 komputerów, bezpłatne uaktualnienie programu do detekcji i analizy; 20) funkcje oprogramowania: a) możliwość analizy danych przed ukończeniem reakcji; b) ustawianie temperatury detekcji w dowolnie wybranym etapie reakcji/cyklu; c) funkcja szybkiego programowania systemu; d) możliwość dodawania/omijania cykli w aktualnie realizowanym programie; e) funkcja wydłużania czasu pracy w ramach danego cyklu; f) możliwość obniżania temperatury w ramach danego cyklu; g) możliwość wyznaczenia stężenie DNA na podstawie krzywej standardowej; h) analiza krzywej denaturacji: Automatyczne wykreślanie krzywej denaturacji amplikonu; Automatyczne wyznaczanie temperatury topnienia; Możliwość dowolnego ustawienia warunków analizy krzywych denaturacji; i) analiza ilościowa: Automatyczne wykreślanie krzywej standardowej; automatyczne lub ręczne ustawianie linii odcięcia; wyznaczenie linii podstawowej uwzględniające zmienną ilość punków dla każdej próby cyklu; automatyczne wyznaczanie wydajności reakcji oraz parametrów krzywej standardowej; j) względna analiza ilościowa: wyznaczanie względnych ilości amplifikowanego fragmentu przynajmniej trzema metodami; deltaCp; z wykorzystaniem dwóch krzywych standardowych; poprzez porównanie danych z dwóch reakcji biegnących w tym samym eksperymencie; 21) system otarty, możliwość tworzenia aplikacji z użyciem odczynników niesystemowych; Warunki ogólne: 1) gwarancja oraz pomoc techniczno-merytoryczna świadczona przez podmiot posiadający aktualną autoryzację producenta urządzenia na świadczenie takiej pomocy, dołączyć aktualną autoryzację do oferty; 2) instalacja i szkolenia instalacyjne przez podmiot posiadający aktualną autoryzację producenta zakończone wydaniem certyfikatu szkolenia; 3) wykonawca i gwarant musi posiadać na terenie Polski autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zaświadczenie o autoryzacji załączyć do oferty; 4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w tym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał dostawę: co najmniej jednego systemu do reakcji amplifikacji w czasie rzeczywistym (real time PCR),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia z zastrzeżeniem, że wymagana minimalna wysokość polisy wynosi 150.000 zł.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 1. Zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), 2. Zmiana danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, 3. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, 4. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroc.wiw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektora Weterynarii ul. Januszowicka 48 50-983 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektora Weterynarii ul. Januszowicka 48 50-983 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.