eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków Ślaski › Sukcesywna dostawa róznych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Sieraków Ślaski: Sukcesywna dostawa róznych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim
Numer ogłoszenia: 336638 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sierakowie Śląskim , Ul. Cegielniana 13, 42-793 Sieraków Ślaski, woj. śląskie, tel. 343538505, faks 343538505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa róznych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Cukier biały. 1.1. cukier biały kryształ, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 8 400kg, szacunkowe, dostawy sukcesywne po około 700kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Część 2: Dżemy. 2.1. dżem wieloowocowy nie zawierający owoców pestkowych, opakowanie wiaderka (niezwrotne) do 15kg. w ilości 1 800kg - dostawy sukcesywne po około 150kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy, 2.2. marmolada wieloowocowa, opakowania wiadra (niezwrotne) do 15kg, w ilości1 800kg - dostawy sukcesywne po około 150kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy, 2.3. powidła śliwkowe w ilości 1 800kg, opakowania wiadra(niezwrotne) do 15kg., dostawy sukcesywne po około 150kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Część 3: Produkty mączne. 3.1. biszkopty w ilości 180kg - dostawy sukcesywne po około 15kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.2. sucharki bez cukru w ilości 180kg, dostawy sukcesywne po około 15kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.3. ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 3 000kg - dostawy sukcesywne po około 250kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.4. makaron nie gotowany: nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg. w ilości 4 500kg.- dostawy sukcesywne po około 375kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.5. mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 2 700kg - dostawy sukcesywne po około 225kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.6. mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 360kg - dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.7. kasza jęczmienna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 2 100kg - dostawy sukcesywne po około 175kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3.8. kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 400kg - dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Część 4: Produkty strączkowe. 4.1. groch łuskany, połówki, zdrowy, czysty, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 1 800kg, dostawy sukcesywne po około 150kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 4.2. fasola biała, duża, cała, zdrowa, czysta, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 3 600kg, dostawy sukcesywne po około 300kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2, 15.33.22.00-6, 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5, 15.82.00.00-2, 03.21.13.00-6, 15.85.10.00-8, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.30.00-8, 03.22.12.20-4, 03.22.12.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa - musi być złożone w oryginale , lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp): 1) zmiana osób reprezentujących strony w przypadkach zmian organizacyjnych, 2) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy, 3) zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sierakowie Sląskim ul. Cegielniana 13 42-793 Ciasna pok. nr 57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Sierakowie Sląskim ul. Cegielniana 13 42-793 Ciasna Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cukier biały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cukier biały w ilości 8400kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dżemy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dżem wieloowocowy w ilości 1800kg, marmolada wieloowocowa w ilości 1800kg, powidła śliwkowe w ilości 1800kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6, 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: produkty mączne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biszkopty w ilości 180kg, sucharki bez cukru w ilości 180kg, ryż długoziarnisty w ilości 3000kg, makaron niegotowany w ilości 4500kg, mąka pszenna w ilości 2700kg, maka ziemniaczana w ilości 360kg, kasza jęczmienna w ilości 2100kg, kasza manna w ilości 400kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2, 03.21.13.00-6, 15.85.10.00-8, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty strączkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: groch łuskany w ilości 1800kg, fasola biała w ilości 3600kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.20-4, 03.22.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.