eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja kanalizacji deszczowej, wykonanie przepompowni wód opadowych wraz z rurociągiem tłocznym kanalizacji deszczowej oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku ZSP Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Dąbrowa Tarnowska: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja kanalizacji deszczowej, wykonanie przepompowni wód opadowych wraz z rurociągiem tłocznym kanalizacji deszczowej oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku ZSP Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej
Numer ogłoszenia: 336622 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232672 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 44, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422394, faks 014 6422394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja kanalizacji deszczowej, wykonanie przepompowni wód opadowych wraz z rurociągiem tłocznym kanalizacji deszczowej oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku ZSP Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja kanalizacji deszczowej, wykonanie przepompowni wód opadowych wraz z rurociągiem tłocznym kanalizacji deszczowej oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku ZSP Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. ROBOTY ZIEMNE A. Wykopy liniowe B. Wykopy obiektowe, C. Umocnienia D. Zasypka i zagęszczenie wykopów 2. ROBOTY MONTAZOWE PRZEKŁADANEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ A. Rurociągi grawitacyjne kanalizacji deszczowej z PVC oraz tłoczne z PE B. Studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej C. Pompownia wód opadowych D. Odwodnienie liniowe Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U.z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania pn. Modernizacja kanalizacji deszczowej, wykonanie przepompowni wód opadowych wraz z rurociągiem tłocznym kanalizacji deszczowej oraz wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku ZSP Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót. 4) Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego robót wpisem do dziennika budowy oraz poinformowania o tym Zamawiającego. 5) Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie realizacji robót dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 7) Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną. 8) Uczestniczenie w przeglądach wynikających z okresu gwarancji i rękojmi. 9) Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego (pobyt musi udokumentowany przez pracowników Inwestora). 10) Sprawdzanie kosztorysów robót nie objętych wynagrodzeniem kosztorysowym (w przypadku robót uzupełniających) pod względem zgodności ze stanem faktycznym, oraz przekazania sprawdzonych kosztorysów Zamawiającemu, celem zatwierdzenia. 11) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 12) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 13) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14) Kontrola ilości i terminowości wykonywania robót. 15) Udziału w odbiorze końcowym zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa GRAF Joanna Stuchły, Aleja Piaskowa 32, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.