eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Zegrze: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 336608 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286766 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 261 883 896, faks 261 883 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: 2.1.Część I - środki myjące, czyszczące i detergenty, Wymagania do przedmiotu zamówienia: a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, b)Oferowane produkty muszą spełniać wymagania opisu przedmiotu zamówienia, c)Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, d)Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, datę ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, e)Opakowania produktów chemicznych muszą być w butelkach PET z nakrętką z plombą (umożliwiającą stwierdzenie otwarcia opakowania). Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania producenta wraz z czytelną etykietą producenta. Nazwa i przeznaczenie winny jednoznacznie określać zastosowanie produktu. Na opakowaniu winna znajdować się data przydatności do użycia wraz z numerem UN w przypadku materiałów niebezpiecznych. Nie dopuszcza się etykiet i opakowań zastępczych, f)Wykonawca oświadczy, że: -w ramach realizowanej umowy zobowiązuje się do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia z zakresu dobrej praktyki higienicznej (GHP) oraz zasad stosowania środków dla osób zatrudnionych w obiektach stołówkowo - kuchennych zlokalizowanych: - w Zegrzu (05-131) ul. Juzistek 2, - w Warszawie-Wesołej (05-075) ul. Okuniewska 1, - w Przasnyszu (06-301) ul. Makowska 1, - w Kazuniu Nowym (05-152) Czosnów; -zobowiązuje się, na czas stosowania dostarczonego płynu oraz nabłyszczacza do maszynowego mycia naczyń, bezpłatnie zamontować i serwisować dedykowane dla dostarczonych produktów urządzenia dozujące na wskazanych przez Zamawiającego czterech maszynach myjących. Wykonawca co najmniej jeden raz na kwartał przeprowadzi rutynowy serwis zamontowanych urządzeń mieszających oraz, w przypadku powstania awarii sprzętu, dokona jego naprawy w czasie do 24h od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; zobowiązuje się na czas stosowania dostarczonego środka do mycia i dezynfekcji powierzchni, bezpłatnie zamontować i serwisować we wskazanych przez Zamawiającego dziesięciu lokalizacjach dedykowane dla dostarczonych produktów trzyfunkcyjne urządzenia mieszające. Wykonawca co najmniej jeden raz na kwartał przeprowadzi rutynowy serwis zamontowanych urządzeń dozujących oraz, w przypadku powstania awarii sprzętu, dokona jego naprawy w czasie do 24h od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. g)Z uwagi na obowiązek przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń w zakresie stosowania dostarczonych środków, oraz wprowadzonych w związku z tym procedur mycia i dezynfekcji produkty muszą pochodzić od jednego producenta. h)Minimalny termin przydatności do użycia dostarczonych środków 12 miesięcy od dnia dostawy. Wymagane dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: a)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart stanowiskowych, b)Opis oferowanych środków chemicznych (w tym określone cechy fizykochemiczne, dozowanie, zastosowanie i sposób użycia), c)Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego. Zestawienie środków chemicznych, dla których należy dostarczyć karty charakterystyki określa ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 1907/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG,93/105/WE i 2000/21/WE. d)Pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015, poz. 242, t.j.) - dot. poz. nr 1 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. e)Dla poz. nr 1, 10, 11. Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, należy załączyć certyfikaty: - system zarządzania jakością ISO 9001; - system zarządzania środowiskowego ISO 14001: dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia. f)Dla poz. 2 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych. g)Oferowane produkty nie mogą być środkami medycznymi. Podstawa prawna żądania w/w dokumentów: Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2015, poz. 1203, t.j.) oraz § 6.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. 2010 r. poz. 759 z późn.zm.). Zamawiający zastrzega sobie, w czasie używania produktu, prawo do dwukrotnego przeprowadzenia na koszt wykonawcy badania laboratoryjnego oferowanych środków na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu. 2.2.Część II - środki czystości i akcesoria. Wymagania do przedmiotu zamówienia: a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy, b)Oferowane produkty muszą spełniać wymagania opisu przedmiotu zamówienia, c)Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, d)Dopuszcza się tylko oryginalne opakowania producenta wraz z czytelną etykietą producenta. Nazwa i przeznaczenie winny jednoznacznie określać zastosowanie produktu. Na opakowaniu winna znajdować się data przydatności do użycia wraz z numerem UN w przypadku materiałów niebezpiecznych. Nie dopuszcza się etykiet i opakowań zastępczych. e)Minimalny termin przydatności do użycia dostarczonych środków 12 miesięcy od dnia dostawy. f)Oferowane produkty nie mogą być środkami medycznymi. 3.Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 i 8 a do SIWZ. 4.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony w niniejszym SIWZ sposób wykonania zamówienia. 5.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub więcej części. 6.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.82.20.00 - Alkaliczne środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: środki myjące, czyszczące i detergenty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Swisspol Ltd Sp. z o.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39289,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101806,41

  • Oferta z najniższą ceną: 55364,35 / Oferta z najwyższą ceną: 102365,83

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: środki czystości i akcesoria

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31014,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38447,46

  • Oferta z najniższą ceną: 38447,46 / Oferta z najwyższą ceną: 48204,78

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.