eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (Zad.1) i Gorzowie Wlkp.(Zad.2,3 i 4)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

POZYCJA 33659

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (Zad.1) i Gorzowie Wlkp.(Zad.2,3 i 4) Zadanie nr 1 - m. Lubsko Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew Zadanie nr 4 - m. Drezdenko Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Jolanta Nowak - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, Marta Szpakowska - Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280306, 3280307, fax 068 3280338, e-mail: J.Nowak@zdw.zgora.pl, M.Szpakowska@zdw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (Zad.1) i Gorzowie Wlkp.(Zad.2,3 i 4) Zadanie nr 1 - m. Lubsko Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew Zadanie nr 4 - m. Drezdenko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: teren działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów i Gorzów Wlkp. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - ZADANIE NR 1 - m. Lubsko Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ - ZADANIE NR 2 - m. Skwierzyna - sprzątanie ulic w m. Skwierzyna - ul. Mostowa i Poznańska - powierzchnia do oczyszczenia 797,00 m kw. - ZADANIE NR 3 - m. Dobiegniew - sprzątanie ulic w m. Dobiegniew - ul. Wojska Polskiego i Poznańska - powierzchnia do oczyszczenia 658,00 m kw. - ZADANIE NR 4 - m. Drezdenko - sprzątanie ulic w m. Drezdenko - ul. Piłsudskiego, Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego, Poznańska, Długa, Pierwszej Brygady - powierzchnia do oczyszczenia 6.855,00 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (Zad.1) i Gorzowie Wlkp.(Zad.2,3 i 4) Zadanie nr 1 - m. Lubsko Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew Zadanie nr 4 - m. Drezdenko. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: Zadanie nr 1 - m. Lubsko - 12 m -cy od dnia podpisania umowy Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna, Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew , Zadanie nr 4 - m. Drezdenko - do wystąpienia pierwszych opadów śniegu, max. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - m. Lubsko - 250,00 zł Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna - 100,00 zł Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew - 80,00 zł Zadanie nr 4 - m. Drezdenko - 300,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających * swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania w ciągłej czystości nawierzchni ulic, w ciągu jednego roku, o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej brutto wykonawcy - dla każdego zadania oddzielnie. Dopuszcza się sumowanie usług zrealizowanych w ciągu jednego roku w celu uzyskania wymaganej wartości 70 % ceny ofertowej brutto. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usług i ich wartość. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia może być spełniony łącznie. b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, tj. dla zadanie nr 1 - Lubsko: dopuszcza się zamiatanie ręczne, zamiatarka mechaniczna nie jest wymagana dla zadania nr 2, 3, 4 - Skwierzyna, Dobiegniew, Drezdenko: - zamiatarka samobieżna - min. 1 szt. - w przypadku zamiatania mechanicznego - szczotki ręczne - min. 2 szt. (w przypadku sprzątania ręcznego) - środek transportu niezbędny do wywozu zanieczyszczeń - min. 1 szt. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. c) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. - dla zadania nr 1 - Lubsko min. 3 osoby do sprzątania ręcznego - dla zadania nr 2, 3, 4 - Skwierzyna, Dobiegniew, Drezdenko - po 2 osoby do sprzątania ręcznego - dla każdego zadania oddzielnie Personel wyznaczony do sprzątania ręcznego wykazany w jednym zadaniu nie może się powtórzyć w kolejnym zadaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie. d) wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - poszczególnego zadania C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wartość usługi ceny ofertowej brutto wykonawcy W przypadku ofert składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wspólną ofertę celem uzyskania wymaganej wartości ubezpieczenia. E.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; F. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2 Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej "zamówieniem" 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 3) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,3,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. Pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 6/ Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających * swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie * przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę utrzymania w ciągłej czystości nawierzchni ulic, w ciągu jednego roku, o wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej brutto wykonawcy - dla każdego zadania oddzielnie. Dopuszcza się sumowanie usług zrealizowanych w ciągu jednego roku w celu uzyskania wymaganej wartości 70 % ceny ofertowej brutto. Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usług i ich wartość. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia może być spełniony łącznie. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dla zadania nr 1 - Lubsko min. 3 osoby do sprzątania ręcznego - dla zadania nr 2, 3, 4 - Skwierzyna, Dobiegniew, Drezdenko - po 2 osoby do sprzątania ręcznego - dla każdego zadania oddzielnie Personel wyznaczony do sprzątania ręcznego wykazany w jednym zadaniu nie może się powtórzyć w kolejnym zadaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek personelu można spełniać łącznie. - Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca dla zadanie nr 1 - Lubsko: dopuszcza się zamiatanie ręczne, zamiatarka mechaniczna nie jest wymagana dla zadania nr 2, 3, 4 - Skwierzyna, Dobiegniew, Drezdenko: - zamiatarka samobieżna - min. 1 szt. - w przypadku zamiatania mechanicznego - szczotki ręczne - min. 2 szt. (w przypadku sprzątania ręcznego) - środek transportu niezbędny do wywozu zanieczyszczeń - min. 1 szt. Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 10) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). Celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wartość usługi ceny ofertowej brutto wykonawcy W przypadku ofert składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wspólną ofertę celem uzyskania wymaganej wartości ubezpieczenia. Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE 12) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 13) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 14) Zobowiązanie do współpracy 15) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej www.bip.zdw.zgora.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia: osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie, za zaliczeniem pocztowym lub po uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - m. Lubsko. 1) Krótki opis: Zakres prac: 1. Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) 2. Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie- m. Lubsko. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: Zakończenie 12 m-cy od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna. 1) Krótki opis: - ZADANIE NR 2 - m. Skwierzyna - sprzątanie ulic w m. Skwierzyna - ul. Mostowa i Poznańska - powierzchnia do oczyszczenia 797,00 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. - m. Skwierzyna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna do wystąpienia pierwszych opadów śniegu, max. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew. 1) Krótki opis: ˇ ZADANIE NR 3 - m. Dobiegniew - sprzątanie ulic w m. Dobiegniew - ul. Wojska Polskiego i Poznańska - powierzchnia do oczyszczenia 658,00 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. - m. Dobiegniew. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: Zadanie nr 3 - m. Dobiegniew do wystąpienia pierwszych opadów śniegu, max. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - m. Drezdenko. 1) Krótki opis: - ZADANIE NR 4 - m. Drezdenko - sprzątanie ulic w m. Drezdenko - ul. Piłsudskiego, Dworcowa, Niepodległości, Al. Piastów, Żeromskiego, Marszałkowska, Kościuszki, Pułaskiego, Poznańska, Długa, Pierwszej Brygady - powierzchnia do oczyszczenia 6.855,00 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonów Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.- m. Drezdenko. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: Zadanie nr 4 - m. Drezdenko do wystąpienia pierwszych opadów śniegu, max. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.