eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › IMMUNOGLOBULINA ANTY-D W DAWCE 150 - 300 mikrogram (750 - 1500 j.m.) W LICZBIE MINIMUM 1 020 AMPUŁEK, MAKSIMUM 1 387 AMPUŁEK ZNAK SPRAWYZZP-120/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Warszawa: IMMUNOGLOBULINA ANTY-D W DAWCE 150 - 300 mikrogram (750 - 1500 j.m.) W LICZBIE MINIMUM 1 020 AMPUŁEK, MAKSIMUM 1 387 AMPUŁEK ZNAK SPRAWY: ZZP-120/08
Numer ogłoszenia: 336593 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, faks 022 8833513, 8833552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMMUNOGLOBULINA ANTY-D W DAWCE 150 - 300 mikrogram (750 - 1500 j.m.) W LICZBIE MINIMUM 1 020 AMPUŁEK, MAKSIMUM 1 387 AMPUŁEK ZNAK SPRAWY: ZZP-120/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IMMUNOGLOBULINA ANTY-D W DAWCE 150 - 300 mikrogram (750 - 1500 j.m.) W LICZBIE MINIMUM 1 020 AMPUŁEK, MAKSIMUM 1 387 AMPUŁEK Ilość jaką zakupi Zamawiający zostanie podana w ogłoszeniu o wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.20 - Immunoglobuliny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane Jako gwarancję wykonania umowy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu będzie żądać od Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny ofertowej ( ceny za całość przedmiotu zamówienia podanej w ofercie ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy musza złożyć: oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy P.z.p. oraz wymagane (wskazane przez Zamawiającego) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz. U. Nr 87 poz. 605 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188 poz. 1155 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane). Sposób dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. (z zastrzeżeniem 26 ust. 3 ustawy P.z.p.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 2. Zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) wymagany jest:2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.2 koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (nie dotyczy producenta) lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3 W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. ).a) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p. ); WYMAGANE ŚWIADECTWA I CERTYFIKATY: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.- Dz. U. Nr 87 poz. 605 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188 poz. 1155 - § 3 ust. 1 pkt 2) wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu; - Ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne, Dz. U. 2008r. nr 45 poz. 271, z późn. zm.) W/w dokumenty, muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności świadectwa bądź pozwolenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do potwierdzenia kopią dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02 - 326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pokój 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02 - 326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 05/12/2008 Godzina: 11 00 Miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02 - 326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, sala 113 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem. Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego.Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.