eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Katowice: Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 336517 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298997 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w okresie od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. całodobową ochronę osób i mienia budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach przez osoby posiadające co najmniej I stopień licencji pracownika ochrony: w dni powszednie - od godz. 07.00 do godz. 07.00 - razem godz. 24 od godz. 07.00 do godz. 15.00 - razem godz. 8 w soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy: - od godz. 07.00 do godz. 07.00 - razem godz. 24 2. patrolowanie części ogólnodostępnej budynku, tj. korytarzy, holów itp. w godzinach pracy urzędu tj. 07.30-15.30 (nie mniej niż 2 razy), 3. całodobowe monitorowanie systemów p. pożarowych i antywłamaniowych będących na wyposażeniu chronionego budynku, 4. nadzorowanie wejścia głównego do budynku przed rozpoczęciem pracy Urzędu tj. od 07:00 do 07:30 oraz po zakończeniu pracy Urzędu tj. od 15:30 do 16:00, 5. ochrona bezpośrednia budynku poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, która z należytą starannością podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu - czas dojazdu grupy interwencyjnej od chwili powiadomienia do chwili przybycia na obiekt Zamawiającego nie może być dłuższy niż 8 min., 6. interweniowanie w sytuacjach związanych z tzw. trudnymi klientami w godzinach pracy Urzędu tj. od 07:30 do 15:30, 7. dodatkowe czynności dla pracownika ochrony w okresie pełnienia dyżuru w godzinach nocnych (od godz. 22.00 do 6.00): - dokonywanie w tym czasie, co najmniej dwóch obchodów wewnątrz budynku, - sprawdzanie podczas obchodów czy na korytarzach, w otworach wentylacyjnych nie pojawia się dym świadczący o rozprzestrzenianiu się ognia, - natychmiastowe powiadomienie właściwych osób w przypadku ujawnienia pożaru, włamania, zalania lub innego zagrożenia, - w czasie obchodu zwracanie szczególnej uwagi na pozostawione niezamknięte okna i drzwi, niezgaszone światła w chronionym obiekcie, - obserwacja osób poruszających się w pobliżu chronionego obiektu i na chronionym obszarze, - podejmowanie interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia porządku na chronionym obszarze, - aktywne współdziałanie z Grupami Interwencyjnymi w przypadku interwencji, 8. uniemożliwienie wejścia do monitorowni osobom do tego nieupoważnionym, 9. prowadzenie ksiąg ewidencyjno-raportowych dotyczących: - wejść/wyjść osób do/z Urzędu poza godzinami urzędowania tj. od godz. 15:30 do godz. 07:30, - ewidencji kaset VHS oraz innych nośników zapisujących informacje o zdarzeniach wewnątrz i na zewnątrz budynku, - wszelkich zdarzeń związanych z naruszeniem bezpieczeństwa budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER SECURITY Sp. z o.o., ul. Śląska 18, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139536,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.