eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Stromiec



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Stromiec: Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Stromiec
Numer ogłoszenia: 336478 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec , ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6191020, faks 048 6191008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.ugstromiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Stromiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stromiec polegającej na: - wymianie istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne lampy sodowe, - sfinansowaniu zadania poprzez przelew wierzytelności z tytułu zrealizowanego zadania na bank finansujący, Modernizacja oświetlenia będzie wykonywana na podstawie Warunków Technicznych wydanych przez Rejonowy Zakład Energetyczny Kozienice. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 1. Modernizacja istniejącego oświetlenia Modernizacja oświetlenia obejmuje wymianę istniejących opraw na wysokoprężne oprawy sodowe oraz dowieszenie nowych opraw sodowych na istniejącej sieci w łącznej liczbie 658 szt. (463 szt. o mocy 70W, 18 szt. o mocy 100W i 177 szt. o mocy 150W). Modernizację należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową uzgodnioną z Zakładem Energetycznym będącą w posiadaniu Zamawiającego. W zakresie wykonania modernizacji Wykonawca jest zobowiązany do: - dokonania stosownych uzgodnień z Zakładem Energetycznym dotyczących prowadzenia robót energetycznych oraz opłat za wyłączenia, - dokonania stosownych uzgodnień dotyczących zajęcia pasa drogowego, - demontażu starych opraw oraz ich rozliczenia z Zakładem Energetycznym, - zakupu i montażu nowych opraw, źródeł światła oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - wykonania inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy zakres prac w ramach modernizacji został określony w przedmiarze robót oraz projekcie modernizacji. Dodatkowym dokumentem opisującym zakres przedmiotu zamówienia jest Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR ). Użyte do realizacji modernizacji systemu oświetlenia oprawy i źródła światła muszą spełniać następujące parametry techniczne, użytkowe i fotometryczne: a) obudowa jednokomorowa lub dwukomorowa z aluminium lub tworzywa sztucznego, b) klosz ochraniający komorę źródła światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia i promieniowanie UV, c) odbłyśnik wykonany z aluminium, d) oprawy muszą posiadać filtr umożliwiający oddychanie oprawy, e) stopień ochrony oprawy nie niższy niż IP-65 dla komory lampy i IP-44 dla komory osprzętu elektrycznego dla opraw dwukomorowych oraz IP-65 dla opraw jednokomorowych, f) oprawy wykonane w II klasie ochronności przeciwporażeniowej, g) oprawy oświetleniowe powinny umożliwiać wymianę źródła światła bez użycia narzędzi, h) oprawy oświetleniowe muszą posiadać możliwość regulacji strumienia świetlnego poprzez zmianę położenia źródła światła względem odbłyśnika, i) źródła światła sodowe wysokoprężne tubularne o podwyższonym strumieniu świetlnym (dla mocy 70W - minimum 6500 lm, dla mocy 100W - minimum 10500 lm, dla mocy 150W - minimum 17500 lm), j) oprawy i źródła światła muszą posiadać deklarację zgodności producenta zgodną z normami obowiązującymi w UE, k) napięcie znamionowe oprawy 230 V, l) oprawy produkowane przez jednego producenta, 2. Sfinansowanie zadania Zgodnie z Uchwałą Nr V/28/2007 Rady Gminy Stromiec z dnia 22 marca 2007 r. spłata modernizacji nastąpi w ratach miesięcznych, których suma w poszczególnych latach nie przekroczy planowanych przez Zamawiającego kwot. Pierwsza rata miesięczna zostanie przez Zamawiającego zapłacona nie wcześniej niż w styczniu 2010 r. Zamawiający wymaga zaproponowania przez Wykonawców systemu finansowania zadania poprzez przelew wierzytelności na bank finansujący. W celu porównania złożonych ofert Wykonawca powinien przedstawić harmonogram spłaty modernizacji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ przy następujących założeniach (harmonogram powinien spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki): - spłaty będą oprocentowane wg stawki WIBOR1M powiększonej o marżę zaproponowaną przez bank finansujący, - należy przyjąć w całym okresie spłaty stawkę WIBOR1M na poziomie 4%, - spłata nastąpi w miesięcznych ratach, składających się z rat kapitałowych powiększonych o odsetki, przy czym raty kapitałowe w danym roku powinny być równe, a miesięczna rata kapitałowa nie może być wyższa niż 1/12 część rocznego limitu spłat w danym roku, - wyłącznie na potrzeby wypełniania harmonogramu dla uproszczenia obliczeń należy przyjąć, że wysokość odsetek w danym miesiącu wynosi: (kwota pozostała do spłaty x oprocentowanie / 12). - harmonogram powinien uwzględniać rozpoczęcie spłat z tytułu modernizacji istniejącego oświetlenia od 1 stycznia 2010 r. - suma spłat w 2010 roku nie może przekroczyć 130.000 zł, kwota ta w kolejnych latach powinna być zwiększana o 10.000 zł rocznie, tj. suma spłat w 2011 roku nie może przekroczyć 140.000 zł, suma spłat w 2012 roku nie może przekroczyć 150.000 zł, itd..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia (modernizację lub rozbudowę oświetlenia ulicznego) o wartości min. 500.000 zł każda, Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych ofert na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli wykonawca nie wykaże się spełnieniem powyższych warunków lub gdy Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty powinny zostać załączone następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 i niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę (o ile ich umocowanie nie wynika z danych zawartych w rejestrze lub wpisie do ewidencji), c) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.ugstromiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stromiec-pokój Nr 18 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec-pokój nr 12 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.