eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór niezależnego audytora, który dokona badania sprawozdań finansowych Funduszu Emerytur Pomostowych za rok obrotowy kończący się 31.12.2011, za rok obrotowy kończący się 31.12.2012, za rok obrotowy kończący się 31.12.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Warszawa: Wybór niezależnego audytora, który dokona badania sprawozdań finansowych Funduszu Emerytur Pomostowych za rok obrotowy kończący się 31.12.2011, za rok obrotowy kończący się 31.12.2012, za rok obrotowy kończący się 31.12.2013
Numer ogłoszenia: 336477 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353514 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór niezależnego audytora, który dokona badania sprawozdań finansowych Funduszu Emerytur Pomostowych za rok obrotowy kończący się 31.12.2011, za rok obrotowy kończący się 31.12.2012, za rok obrotowy kończący się 31.12.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wybór niezależnego audytora, który dokona badania sprawozdań finansowych Funduszu Emerytur Pomostowych za rok obrotowy kończący się 31.12.2011, za rok obrotowy kończący się 31.12.2012, za rok obrotowy kończący się 31.12.2013 1. Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdań finansowych Funduszu Emerytur Pomostowych za rok obrotowy kończący się 31.12.2011, za rok obrotowy kończący się 31.12.2012, za rok obrotowy kończący się 31.12.2013 przedstawiające pisemne opinie biegłego rewidenta wraz z raportami o prawidłowości i rzetelności sporządzonych sprawozdań, stosownie do art. 65 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz art. 74 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 ze zm.). 2. Opinie powinny w szczególności stwierdzać, czy sprawozdania finansowe FEP: 1) zostały sporządzone na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg rachunkowych, 2) zostały sporządzone zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, 3) przedstawiają jasno i rzetelnie wszystkie istotne dla oceny informacje. Ponadto opinie powinny w sposób jednoznaczny wskazywać: - powody wyrażenia zastrzeżeń do sprawozdań finansowych, - powody opinii negatywnej lub - powody odmowy wyrażenia opinii. 3. Raporty biegłego rewidenta powinny przedstawiać obok ogólnej charakterystyki FEP także: 1) ocenę prawidłowości stosowanego systemu rachunkowości oraz powiązanej z nim kontroli wewnętrznej, 2) charakterystykę bilansu i rachunku zmian stanu FEP, 3) przedstawienie sytuacji finansowej FEP, 4) wnioski i zalecenia zmierzające do usunięcia ewentualnych usterek i nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie badania. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie musi być wykonane w następujących terminach: 1) za rok obrotowy kończący się 31.12.2011 a) badanie sprawozdania finansowego w terminie do 07.05.2012 r. b) przedstawienie pisemnej opinii wraz z raportem w terminie do 16.05.2012 r. 2) za rok obrotowy kończący się 31.12.2012 a) badanie sprawozdania finansowego w terminie do 06.05.2013 r. b) przedstawienie pisemnej opinii wraz z raportem w terminie do 15.05.2013 r. 3) za rok obrotowy kończący się 31.12.2013 a) badanie sprawozdania finansowego w terminie do 05.05.2014 r. b) przedstawienie pisemnej opinii wraz z raportem w terminie do 14.05.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 82.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORADCA Zespół Doradców Finansowo-Księgowych Sp. z o.o., Al. J. Piłsudskiego 1a, 20-011 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121721,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.