eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › "Udzielenie Gminie Prusice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1 920 800,00 zł., na spłatę zobowiązań wynikających z zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyemitowanych papierów wartościowych."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336461 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Prusice: "Udzielenie Gminie Prusice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1 920 800,00 zł., na spłatę zobowiązań wynikających z zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyemitowanych papierów wartościowych."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320781-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323277-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek  1, 55110   Prusice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 126 224, faks 713 126 229, e-mail prusice@prusice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.prusice.pl / zakładka zamówienia publiczne 2016
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.prusice.pl / zakładka zamówienia publiczne 2016

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie Gminie Prusice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1 920 800,00 zł., na spłatę zobowiązań wynikających z zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyemitowanych papierów wartościowych."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Udzielenie Gminie Prusice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1 920 800,00 zł., na spłatę zobowiązań wynikających z zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz wyemitowanych papierów wartościowych." Przedmiot zamówienia obejmuje: -udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 920 800,00 zł. (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy osiemset złotych, 00/100 groszy) dla Gminy Prusice w 2016 roku, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz wyemitowanych papierów wartościowych na następujących warunkach: - kredyt w złotych polskich; - uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 04 listopada 2016r. - okres karencji w spłacie rat kredytu: 9 lat - nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. - okres spłaty kredytu 12 lat. 2.Termin uruchomienia kredytu: od dnia podpisania umowy do 04 listopada 2016 r. na podstawie dyspozycji Zamawiającego przesłanej faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie, nie więcej niż 1 dzień roboczy przed uruchomieniem transzy. W przypadku przesłania faksem lub pocztą elektroniczną Zamawiający może żądać potwierdzenia otrzymania dyspozycji, do czego Wykonawca jest bezwzględnie zobowiązany. 3.Kredyt przekazany do dyspozycji Zamawiającego ( przelewem na wskazane konto bankowe) w jednej transzy. 4.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracja wekslową. Przedmiotowe dokumenty będą kontrasygnowane przez Skarbnika Miasta i Gminy. Wykonawca (bank) nie będzie żądał innego zabezpieczenia kredytu. 5.Okres kredytowania: 12 lat tj. od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2028 r. lub do dnia uregulowania wszystkich zobowiązań wynikającej z umowy lub jej zmian. 6.Spłata odsetek od kredytu nastąpi począwszy od dnia 04 grudnia 2016 roku do 31 grudnia 2028 roku włącznie, spłata rat kapitałowych w następujący sposób: W roku 2026 spłacone zostanie 1 000 000,00 złotych w następujący sposób: a)pierwsza rata wynosząca 76.000,00 zł płatna w ostatnim dniu miesiąca, b)11 równych rat wynoszących 84.000,00 zł płatnych w ostatnim dniu miesiąca. W roku 2028 spłacone zostanie 920. 800,00 zł rocznie w następujący sposób: a)pierwsza rata wynosząca 76.000,00 zł płatna w ostatnim dniu miesiąca, b)11 równych rat wynoszących 76.800,00 zł płatnych w ostatnim dniu miesiąca. 7.Na wniosek Zamawiającego, w uzasadnionym przypadku, spowodowanym nagłą zmianą sytuacji finansowej Zamawiającego, możliwe będzie sporządzenie aneksu w celu przedłużenia spłaty kredytu. 8.Oprocentowanie kredytu wg WIBOR 1M z dnia 1 października 2016 r. (stawka WIBOR podana do celów wyliczenia kredytu, początek naliczania odsetek od dnia 1 stycznia 2017 r.) powiększona o ewentualną marżę Wykonawcy. 9.Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). 10.Prowizja z tytułu udzielonego kredytu określona procentowo nie może wynosić więcej niż 1.80% płatna będzie jednorazowo do dnia 04 listopada 2016r. 11.Cenę oferty (koszt kredytu) stanowi suma odsetek (stawka WIBOR 1M z dnia 04 grudnia 2016 r. + stała marża banku) oraz prowizja z tytułu udzielonego kredytu płatna jednorazowo. 12.Terminy spłat rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem płatności kredytu. 13.Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie zmiennej stopy, opartej na stawce WIBOR 1M. Zmienna wysokość stawki WIBOR 1M w trakcie trwania umowy ustalona będzie w pierwszy dniu kolejnego miesiąca kalendarzowego, przyjmując wysokość stawki WIBOR 1M jako średnią arytmetyczną z miesiąca poprzedzającego zmianę oprocentowania. Dla pierwszego okresu naliczania odsetek przyjmuje się stawkę WIBOR 1M jaką średnią arytmetyczną z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. 14.Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 15.Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych, w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia . Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. 16.Spłaty odsetek dokonywane będą do ostatniego dnia miesiąca. 17.W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 18.Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, oraz jakichkolwiek opłat za prowadzenie rachunku bankowego. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, zmiany harmonogramu spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i kar. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone za okres jego faktycznego wykorzystania, a nie do końca okresu umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia wykonawcy o zamierzonej spłacie. 20.Zamawiający wymaga dołączenie projektu umowy oraz harmonogram spłaty kredytu i odsetek. 21.Możliwość wydłużenia okresu zobowiązania maksymalnie o 3 kolejne lata ( tj. 12 kolejnych rat kwartalnych), wraz ze zmianą harmonogramu spłaty w formie aneksu do Umowy, bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu, poza kosztami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy. W przypadku wydłużenia spłaty zobowiązania maksymalnie o kolejne 3 lata ( tj. 12 rat.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66500000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1920800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Żmigrodzie,  sekretariat@bszmigrod.com.pl,  ul. M. Konopnickiej 1-3 55-140 Żmigród,  55-140,  Żmigród,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1920800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1920800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.