eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa kanalizacji deszczowej i studni chłonnej w rejonie pochylni zewnętrznej przy budynku A Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie na działce nr 43/7 przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie. A-2403-2/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Lublin: Budowa kanalizacji deszczowej i studni chłonnej w rejonie pochylni zewnętrznej przy budynku A Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie na działce nr 43/7 przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie. A-2403-2/13.
Numer ogłoszenia: 336440 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282012 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej i studni chłonnej w rejonie pochylni zewnętrznej przy budynku A Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie na działce nr 43/7 przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie. A-2403-2/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa kanalizacji deszczowej i studni chłonnej w rejonie pochylni zewnętrznej przy budynku A Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie na działce nr 43/7 przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie. Wykonanie przedmiotu zamówienia oznacza wykonanie wszystkich czynności objętych zamówieniem. Budowa prowadzona będzie na nieruchomości gruntowej będącej własnością Skarbu Państwa, której Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie jest użytkownikiem wieczystym. Na powyższe przedsięwzięcie Zamawiający posiada stosowną dokumentację budowlaną i wykonawczą. Prezydent Miasta Lublin decyzją z dnia 726/13 z dnia 26.06.2013 r. zatwierdził projekt budowlany i udzielił pozwolenia na budowę. Decyzja ta jest ostateczna. 3.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 1. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w czasie realizacji zamówienia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 2. Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych o pow. ca 130 m2 i złożenie płyt na terenie Instytutu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Rozebranie, wywiezienie i utylizacja podbudowy spod rozebranej nawierzchni. 4. Demontaż włazu żeliwnego z istniejącej studni chłonnej i przekazanie Zamawiającemu. 5. Demontaż pokrywy nastudziennej z istniejącej studni chłonnej wraz z wywiezieniem i utylizacją 6. Usunięcie i wywiezienie osadu z istniejącej studni chłonnej, obniżenie kręgów do projektowanego poziomu terenu i zasypanie pozostałej jej części piaskiem z zagęszczeniem. 7. Rozebranie fragmentów opaski przy budynku w rejonie prowadzenia robót a po zakończeniu robót odtworzenie jej. 8. Zabezpieczenie i podparcie jednostki zewnętrznej klimatyzatora, posadowionej na opasce budynku w rejonie prowadzenia robót. 9. Wykonanie studni chłonnej śr-1500 z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę (S2). 10. Wykonanie studni pośredniej śr-1000 z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę (D4). 11. Montaż rurociągów z rur PVC-U SN8 litych śr-160 na podłożu z materiałów sypkich gr. 15 cm: a. Odcinek od studni chłonnej S2 do studni D4, b. Odcinek od studni D4 do rury spustowej Rd8, c. Odcinek od studni D4 w kierunku rury spustowej Rd9 do istniejącego muru oporowego wraz z założeniem zaślepki, d. Odcinek od studni D4 do studzienki wodnościekowej K1 wraz ze studzienką K1, 12. Obsypanie rur kanalizacyjnych piaskiem 13. Montaż czyszczaka PVC śr-160 z sitkiem (rewizja) przy połączeniu z rurą spustową Rd8. 14. Włączenie rury spustowej Rd8 do rury deszczowej. 15. Wykonanie drobnych robót drogowych w rejonie studzienki wodnościekowej. 16. Oczyszczenie i naprawa (otynkowanie) fragmentów odsłoniętej powierzchni istniejącego muru oporowego (ca 25 m2). 17. Wywiezienie i zutylizowanie zbędnych materiałów powstałych podczas robót rozbiórkowych i demontażowych. 18. Wykonanie robót ziemnych związanych wykonaniem kanalizacji opadowej z odwiezieniem i utylizacją nadmiaru ziemi. 19. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej. 20. Dostarczenie książki eksploatacji urządzenia podczyszczającego ścieki dla studni chłonnej S2. 21. Wykonanie innych robót wynikających z dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Pozwolenia na budowę oraz przepisów prawa a także niezbędnych dla prawidłowego wykonania i użytkowania obiektu w zakresie kanalizacji opadowej. Uwaga: nadmiar ziemi z wykopów i innych robót ziemnych oraz innych odpadów i zbędnych elementów powstałych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1. dokumentacji projektowej (projektach budowlanych i wykonawczych) stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pozwoleniu na budowę stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ - decyzja nr 726/13 z dn. 26.06.2013 r. Uwaga: Przedmiary robót (załącznik Nr 9 do SIWZ) zostały załączone jedynie pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę i nie stanowią one samodzielnie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszelkich robót budowlanych koniecznych do realizacji zamówienia. W zakres rzeczowy zamówienia nie wchodzi: 1. wykonanie przebudowy drogi dojazdowej (poszerzenia) od bramy do pochylni oraz krzywizn łuków na dojazdach do parkingów, 2. wykonanie nawierzchni w rejonie murów oporowych pochylni, 3. budowa ścian oporowych wraz z okładziną z piaskowca i montażem balustrady 4. wykonanie nowej nawierzchni pochylni, 5. wykonanie odcinka przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającego deszczówkę z rury spustowej Rd9, usytuowanego bezpośrednio pod istniejąca nawierzchnią pochylni. 6. wykonanie odwodnienia liniowego pochylni. 3.4. Inne roboty i czynności niezbędne do wykonania oraz obowiązki Wykonawcy do zrealizowania na własny koszt w ramach niniejszego zamówienia i oferowanej ceny: 1. Zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją robót. 2. Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 3. Wykonanie a następnie po zakończeniu robót zlikwidowanie niezbędnego dla celów budowy zaplecza socjalnego i biurowego. 4. Wykonanie zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót , 5. Dostarczenie i umieszczenie w odpowiednim miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 6. Prowadzenie dziennika budowy 7. Zapewnienie dozoru mienia; 8. Zapewnienie dostawy i poboru energii elektrycznej oraz wody dla celów budowy a także ponoszenie kosztów ich zużycia; 9. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; 10. Umożliwienie Zamawiającemu sprawdzenia każdej roboty, która zanika lub ulega zakryciu, 11. Zawiadamianie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu, 12. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek odkryć lub wykonać otwory niezbędne dla zbadania robót, o ile wcześniej nie poinformował Zamawiającego o gotowości robót do odbioru, a następnie na własny koszt przywrócić stan poprzedni, 13. Koordynowanie robót podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców), 14. Przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 15. Udzielenie rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, 16. Usuwanie stwierdzonych usterek i wad w ramach rękojmi i gwarancji 17. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji a także likwidacja tymczasowych przyłączy, obiektów tymczasowych i urządzeń powstałych dla potrzeb prowadzenia budowy; 18. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 19. Skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Informacje organizacyjne oraz inne wymagania wobec Wykonawcy przewidziane do realizacji w ramach oferowanej ceny: 1. Wykonawca będzie wykonywał roboty w rejonie czynnych obiektów instytutu, gdzie przez cały czas prowadzenia robót budowlanych będą przebywać pracownicy Zamawiającego, dlatego też, w okresie prowadzenia robót, winien zabezpieczyć możliwość bezkolizyjnej komunikacji pieszej i samochodowej do obiektów zlokalizowanych na terenie Instytutu 2. Wykonawca będzie realizował roboty objęte niniejszym zamówieniem w okresie wykonywania przebudowy zewnętrznych dróg dojazdowych do Instytutu Agrofizyki w tym m.in. ul. Doświadczalnej oraz ul. Droga Męczenników Majdanka i ewentualne ryzyka wynikające z tego faktu uwzględni w swojej ofercie. 3. Wykonawca będzie realizował roboty w bezpośrednim sąsiedztwie budowy budynku CB-I (rejon wykonywania parkingów i dróg dojazdowych) i ewentualne zajęcie sąsiedniego placu budowy będzie uzgadniane z wykonawcą tych robót przy udziale Zamawiającego 4. Odbiór robót w imieniu Zamawiającego prowadzony będzie przy udziale, wyznaczonego przez Zamawiającego przedstawiciela. 5. Zamawiający przystąpi do obioru końcowego przedmiotu zamówienia po uprzednim zakończeniu robót budowlanych, przekazaniu kompletnej dokumentacji powykonawczej, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, protokołów badań, opinii, i innych wymaganych decyzji 6. Wykonawca przedłoży zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy przed podpisaniem umowy. 7. Roboty winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, pozwoleniem na budowę oraz powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego oraz w przepisach technicznych. Informacje ogólne o planowanych robotach: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części robót, związanych z budową pochylni zewnętrznej do poziomu piwnicy budynku A. W ramach niniejszego zamówienia wykonana zostanie kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy 160 mm wraz ze studnią pośrednią D4 (śr. 1000 mm) z kręgów betonowych z włazem typu ciężkiego i studnią chłonną S2 (śr. 1500 mm) z kręgów betonowych z włazem typu ciężkiego. Wykonane zostanie odprowadzenie wody deszczowej z rury spustowej Rd8 oraz wyprowadzone zostaną przyłącza do studzienki wodnościekowej K1 wraz ze studzienką oraz do rury spustowej Rd9. 3.5 Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie: 1. prawomocnego pozwolenia na budowę, 2. projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. obowiązujących przepisów prawa, 4. umowy o wykonanie robót budowlanych zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Roboty należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1118 z późn. zm., z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. - o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) 3.6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Na rozwiązania równoważne Wykonawca może powołać się wyłącznie na etapie składania oferty. W takiej sytuacji jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają właściwości funkcjonalne i jakościowe odpowiadające rozwiązaniom opisanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.7. Wszystkie dobrane przez projektanta materiały i technologie konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za standard, dopuszczając do zastosowania (zastosowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadały niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Powołanie się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne może nastąpić wyłącznie na zasadach wskazanych w pkt. 3.6. 3.8. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 8. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do użycia wyrobów budowlanych określonych w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót z zastrzeżeniem punktu 3.6. i 3.7, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz odpowiednio oznakowanych i posiadających wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, przy każdej dostawie materiałów, wszelkich wymaganych atestów, certyfikatów, gwarancji i innych dokumentów określonych przepisami prawa. Inspektor nadzoru akceptuje dostarczone materiały..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI INSTALATORSTWA SANITARNEGO C.O. I GAZU Jerzy Lemieszek, ul. Chabrowa 3/7, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29215,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35507,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.