To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336429 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Warszawa: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1(znak sprawy ZP-72/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315683-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43,
00691
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 93 93, faks
22 443 94 85, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiecie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1(znak sprawy ZP-72/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-72/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - aranżacja pomieszczeń, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 2) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 3) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. 4) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 29 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. 5) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 5 września 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 6) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-1 Roboty budowlane wewnętrzne, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-2, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-3, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Powierzchnia pomieszczeń ok. 356 m2. Powierzchnia do malowania ok. 1300 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: Roboty budowlane: - rozbiórka i ponowne ułożenie podłogi z wykładziny PCV; - rozbiórka posadzek oraz ich odtworzenie ze wszystkimi warstwami w pomieszczeniach i komunikacji (korytarze); - wykonanie instalacji elektrycznej; - położenie gładzi oraz pomalowanie tynków farbą ceramiczną; - wymiana stolarki drzwiowej oraz wstawienie świetlików; Roboty instalacyjne, na które należy zwrócić szczególna uwagę: - demontaż instalacji elektrycznej; - montaż nowej instalacji oświetleniowej wraz z oprawami oświetlenia ogólnego (w tym nocnego), awaryjnego i ewakuacyjnego; - montaż nowej instalacji gniazd ogólnych, gniazd ogólnych i dedykowanych w zestawach; - montaż sieci logicznej, instalacji telefonicznej i domofonowej (konieczna współpraca z instalacją na klatce schodowej); - montaż instalacji wyrównawczej w remontowanych pomieszczeniach głównie sanitarnych; - montaż i podłączenie dwóch rozdzielnic, szafy GPD z wbudowanym UPS oraz centralą telefoniczną; - zasilenie, przegląd i uruchomienie istniejących 4 szt. klimatyzatorów z przeniesieniem jednej jednostki wewnętrznej; - wykonanie pomiarów powykonawczych wykonanych instalacji. UWAGA: W ofercie należy dodatkowo przewidzieć i skalkulować: - montaż tymczasowego zasilania budowy, z uwagi na brak licznika energii elektrycznej w remontowanym lokalu, - brak możliwości składowania odpadów pochodzących z rozbiórek w obrębie nieruchomości. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie gdzie występuje duże natężenie ruchu pieszo jezdnego, a także w celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla tego terenu organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już: a) 1 osoby w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290), b) 3 osób w charakterze pracownika ogólnobudowlanego. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wskaże Zamawiającemu osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 2. i 4. 6. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 4. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 9. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT659775.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 632177.19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.