eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1(znak sprawy ZP-72/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336429 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Warszawa: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1(znak sprawy ZP-72/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315683-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. ul. Nowogrodzka  43, 00691   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiecie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1(znak sprawy ZP-72/16)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-72/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - aranżacja pomieszczeń, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 2) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 3) Projekt techniczny remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. 4) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 29 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. 5) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża budowlana, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 5 września 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 6) Przedmiar robót remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-1 Roboty budowlane wewnętrzne, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-2, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w budynku przy ul. Złotej 7/9 w Warszawie - ST-3, wykonana przez ES-PRO Paweł Nowak, ul. Międzyborska 50/76, Warszawa, dnia 9 sierpnia 2016 r. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Powierzchnia pomieszczeń ok. 356 m2. Powierzchnia do malowania ok. 1300 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: Roboty budowlane: - rozbiórka i ponowne ułożenie podłogi z wykładziny PCV; - rozbiórka posadzek oraz ich odtworzenie ze wszystkimi warstwami w pomieszczeniach i komunikacji (korytarze); - wykonanie instalacji elektrycznej; - położenie gładzi oraz pomalowanie tynków farbą ceramiczną; - wymiana stolarki drzwiowej oraz wstawienie świetlików; Roboty instalacyjne, na które należy zwrócić szczególna uwagę: - demontaż instalacji elektrycznej; - montaż nowej instalacji oświetleniowej wraz z oprawami oświetlenia ogólnego (w tym nocnego), awaryjnego i ewakuacyjnego; - montaż nowej instalacji gniazd ogólnych, gniazd ogólnych i dedykowanych w zestawach; - montaż sieci logicznej, instalacji telefonicznej i domofonowej (konieczna współpraca z instalacją na klatce schodowej); - montaż instalacji wyrównawczej w remontowanych pomieszczeniach głównie sanitarnych; - montaż i podłączenie dwóch rozdzielnic, szafy GPD z wbudowanym UPS oraz centralą telefoniczną; - zasilenie, przegląd i uruchomienie istniejących 4 szt. klimatyzatorów z przeniesieniem jednej jednostki wewnętrznej; - wykonanie pomiarów powykonawczych wykonanych instalacji. UWAGA: W ofercie należy dodatkowo przewidzieć i skalkulować: - montaż tymczasowego zasilania budowy, z uwagi na brak licznika energii elektrycznej w remontowanym lokalu, - brak możliwości składowania odpadów pochodzących z rozbiórek w obrębie nieruchomości. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie gdzie występuje duże natężenie ruchu pieszo jezdnego, a także w celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla tego terenu organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już: a) 1 osoby w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290), b) 3 osób w charakterze pracownika ogólnobudowlanego. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wskaże Zamawiającemu osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 2. i 4. 6. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 4. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 9. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT659775.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Józef Kucharski REMDEK Zakład Budownictwa Ogólnego,  barbara.zuk@gmil.com,  ul. Jagiellońska 78,  03-301,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 632177.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 632177.19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 874756.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.