eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Usługi szkoleniowe w ramach projektu Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z podziałem na zadania11 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Chełmek: Usługi szkoleniowe w ramach projektu Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z podziałem na zadania: 11 zadań
Numer ogłoszenia: 336376 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Staicha 1, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 33 846 13 39, faks 33 846 13 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z podziałem na zadania: 11 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych dla wskazanych uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego z podziałem na zadania: Zadanie 1.Profesjonalny sprzedawca+kasa fiskalna z fakturowaniem. Zadanie 2.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych. Zadanie 3. Spawacz metodami MIG i MAG. Zadanie 4. Kucharz. Zadanie 5. Florystyka z decoupage. Zadanie 6. Operator koparko-ładowarki. Zadanie 7. Magazynier z obsługą wózka widłowego i wymianą butli. Zadanie 8. Technolog wykończenia wnętrz. Zadanie 9. Cukiernik. Zadanie 10. Konserwator terenów zielonych. Zadanie 11. Kurs administracyjno - księgowy (kadry, płace, ZUS). Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Zadanie nr 2: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego dla opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych. Zadanie nr 3: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego na spawacza metodami MIG i MAG. Zadanie nr 4: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego dla kucharza. Zadanie nr 5: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego - florystyka z decoupage. Zadanie nr 6: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego operator koparko-ładowarki. Zadanie nr 7: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego magazynier wraz z obsługą wózka widłowego. Zadanie nr 8: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego technolog wykończenia wnętrz. Zadanie nr 9: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego cukiernik. Zadanie nr 10: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego konserwator terenów zielonych. Zadanie nr 11: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kursu zawodowego w zakresie administracyjno-księgowym (kadry, płace, ZUS). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami w tym: - co najmniej 1 osobą, która będzie spełniała wymogi Wytycznych Instytutu Spawalnictwa (Nr W-07/IS-41) w zakresie wykładowców szkolenia teoretycznego, - co najmniej 1 osobą, która będzie spełniała wymogi: Wytycznych Instytutu Spawalnictwa (Nr W-07/IS-41) w zakresie wykładowców szkolenia praktycznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmku Sp. z o.o., ul. Staicha 1, Sekretariat pok. 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej pt.: Czas na aktywność - program rozwoju i upowszechniania aktywnej integracji w Gminie Chełmek..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalny sprzedawca+kasa fiskalna z fakturowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmować będzie 90 godzin. Zajęcia będą odbywać się w dwóch modułach. Moduł I - składa się z zajęć teoretycznych w wymiarze 22 godzin dydaktycznych oraz zajęć praktycznych w wymiarze 6 godzin dydaktycznych Moduł II - zajęcia teoretyczne w wymiarze 32 godzin dydaktycznych oraz z zajęć praktycznych w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmować będzie łączny wymiar 120 godz., w tym 40 godz. zajęć praktycznych, 80 godz. zajęć teoretycznych. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi i niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawacz metodami MIG i MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza MIG MAG zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i obowiązującymi certyfikatami. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 120 godzin zegarowych, w tym 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut. Po zakończonym szkoleniu jego uczestnicy powinni umieć: - samodzielnie przygotowywać różnego rodzaju potrawy z surowców i półproduktów spożywczych zgodnie z odpowiednimi recepturami oraz techniką sporządzania; - umiejętnie korzystać z nowoczesnych maszyn, urządzeń i sprzętów stosowanych w technologii gastronomicznej zgodnie z przepisami bhp i ppoż.; - umiejętnie gospodarować surowcami, półproduktami i wyrobami gotowymi; - umiejętnie przechowywać, magazynować artykuły spożywcze, surowce, półprodukty kulinarne; - umiejętnie posługiwać się różnymi technikami i metodami obróbki kulinarnej; - odpowiednio przygotowywać potrawy zależne od sposobu ich podawania; - umiejętnie porcjować, wykańczać i dekorować potrawy z uwzględnieniem aktualnych trendów; - umiejętnie kalkulować ceny oraz oferty kulinarne; - przestrzegać przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego; utrzymywać porządek i czystość na stanowisku pracy, przestrzegając zasady higieny pracy. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Florystyka z decoupage.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program kursu musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 60 godzin zegarowych przypadających na uczestnika kursu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut. Program kursu musi obejmować zajęcia w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Kurs powinien kończyć się egzaminem sprawdzającym; Zakres tematyczny szkolenia powinien zawierać informacje na temat: - prawidłowe postępowanie z materiałami roślinnymi, - zasady i techniki wykonywania kompozycji roślinnych, bukieciarstwo, - kwiaty jako element dekoracji przestrzeni i stołu, - florystyka ślubna oraz żałobna, - decoupage - zdobienie przedmiotów. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 176 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć praktycznych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut. Zakres tematyczny powinien zapewnić w szczególności nabycie wiedzy w zakresie: użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacje techniczną, przepisy BHP, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowę koparko - ładowarek, technologię robót, obsługę koparko - ładowarek. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka widłowego i wymianą butli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą odbywać się w trzech modułach. Moduł 1: magazynier (łącznie 33 godziny) - przepisy bhp i p.poż. w magazynie - hurtowni - gospodarka magazynowa - obsługa programu komputerowego do prowadzenia gospodarki magazynowej (nie mniej niż 15 godzin) Moduł 2: kierowca-operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym (łącznie 59 godzin) - zagadnienia teoretyczne m.in. typy wózków jezdniowych, budowa wózka, przygotowanie wózka jezdniowego do zadań transportowych, bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych (44 godziny) - praktyczna nauka jazdy (15 godzin) Moduł 3: Bezpieczna wymiana butli gazowej w wózku jezdniowym (łącznie 8 godzin) Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 100 godzin zegarowych, przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Technolog wykończenia wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie technolog wykończenia wnętrz. Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zakres tematyczny kursu ma zawierać takie zagadnienia jak: - zasady BHP i P. poż. w budownictwie, - materiałoznawstwo, - zastosowanie, transportowanie i składowanie materiałów budowlanych, - organizacja stanowiska pracy, - drobne prace murarskie, - zaprawy murarskie i kładzenie tynków, - prace z zastosowaniem kładzenia płyt kartonowo - gipsowych, - montaż sufitów podwieszanych, - kładzenie posadzek, - prace malarskie (w tym dekoracyjne). Liczba godzin szkolenia 130 godz. lekcyjnych ( podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny). Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cukiernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin szkolenia 120 godz. lekcyjnych - podzielonych na moduł teoretyczny 40 godz. oraz praktyczny 80 godz.. Kurs cukierniczy obejmuje naukę przygotowywania wysokiej jakości ciast i deserów oraz atrakcyjnego ich podawania. Celem kursu jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do wykonywania zawodu cukiernika. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia: -przepisy sanitarno-epidemiologiczne, -przepisy BHP i p.poż., -dobra praktyka higieniczna z systemem HACCP (minimum sanitarne), -dobieranie, obsługa maszyn, urządzeń i sprzętów (wyposażenie cukierni i piekarni), -teoretyczne zagadnienia związane z przygotowywaniem wypieków, -przygotowywanie wypieków i deserów, -przygotowywanie materiałów do ozdabiania ciast i deserów oraz wykorzystanie ich, -podawanie przygotowywanych potraw. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwator terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin szkolenia 120 godz. lekcyjnych ( podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny). Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku konserwatora terenów zielonych. Zajęcia powinny przygotować uczestników do pracy w charakterze pracownika, który pielęgnuje trawę, kwiaty, drzewa i krzewy w ogrodach lub parkach, będących własnością publiczną lub prywatną. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs administracyjno - księgowy (kadry, płace, ZUS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W programie kursu: KADRY: - Regulamin pracy, ewidencja czasu pracy, - Nawiązywanie, rozwiązywanie i zmiana umów o pracę, - Urlopy pracownicze (wypoczynkowy, bezpłatny, macierzyński, wychowawczy), - Odpowiedzialność pracownika i pracodawcy za naruszenie przepisów prawa pracy, - Prowadzenie akt osobowych pracowników i ich archiwizacja, - Dokumentacja chorób zawodowych i wypadków przy pracy. PŁACE: - Różne systemy wynagrodzeń, - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, - Opodatkowanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych, - Deklaracje podatkowe. ZUS: 1. Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego: - zasady ustalania prawa i zasady wypłaty zasiłków, - podstawa wymiaru świadczeń z ubezpieczenia społecznego, - zasada ustalania płatnika świadczeń, - dowody stanowiące podstawę wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zasady orzekania o czasowej niezdolności do pracy, - zasady ustalania dochodu od którego uzależnione jest prawo do zasiłku rodzinnego, - zasady wypłaty zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego oraz niezbędne dowody służące do wypłaty, - ustalanie uprawnień do zasiłku wychowawczego i zasady wypłaty 2. Rozliczenia zobowiązań z tytułu składek. - Obowiązek ubezpieczeń społecznych wybranych grup ubezpieczonych, - wymiar składek, - obowiązek ubezpieczenia zdrowotnego, - dokumenty ubezpieczeniowe oraz sposób ich wypełniania /druki zgłoszeniowe, druki rozliczeniowe, dowody wpłat - ćwiczenia na drukach/. 3. Praktyczne wdrożenie programu PŁATNIK. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.