eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostęp do centralnej platformy SIP (System Informacji Prawnej) w okresie 1.02.2016-31.12.2016, znak postępowaniaCUI/ZP/PN/41/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Wrocław: Dostęp do centralnej platformy SIP (System Informacji Prawnej) w okresie 1.02.2016-31.12.2016, znak postępowania: CUI/ZP/PN/41/2015
Numer ogłoszenia: 336370 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu , ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 90 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostęp do centralnej platformy SIP (System Informacji Prawnej) w okresie 1.02.2016-31.12.2016, znak postępowania: CUI/ZP/PN/41/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) udzielenie licencji na korzystanie z wersji internetowej programu informacji prawnej, zwanego dalej Programem, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 50 (słownie: pięćdziesiąt) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 1 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 40 dostępów do Programu, pozostałe 10 stanowi prawo opcji. 2) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru budownictwa, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 13 (słownie: trzynaście) dowolnych stanowisk. Szczegółowy opis publikacji został przedstawiony w Załączniku nr 2 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 8 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji. 3) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa oświatowego, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 3 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji. 4) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru rachunkowości i finansów, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 4 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji. 5) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa pracy, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 4 (słownie: cztery) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 5 do Umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 2 dostępów do publikacji, pozostałe 2 stanowią prawo opcji. Program i publikacje prawne, wymienione w pkt. 1-5 zwane będą dalej Publikacjami. 6) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi Programu. 7) przeszkolenie po jednym pracowniku dla każdej specjalistycznej publikacji prawnej wymienionej w pkt. 2-5 z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi. 8) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników w siedzibie Zamawiającego i przez niego zamówionych z obsługi Publikacji w ilości łącznej 20 godzin. 9) świadczenie usług serwisowych w zakresie dostarczonych Publikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na udzieleniu licencji na korzystanie z wersji internetowej programu informacji prawnej oraz jednej z czterech wymienionych poniżej publikacji specjalistycznych dotyczących: obszaru budownictwa, prawa oświatowego, rachunkowości i finansów oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych zapewniających jednoczesny dostęp co najmniej 40 użytkownikom do aktualizowanej bazy znajdującej się na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 1 roku i szkoleniu minimum 40 użytkowników Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 38
  • 2 - Dostęp do aktualnych danych - 9
  • 3 - Informator dotyczący spraw z zakresu prawa i gospodarki, w którym można zweryfikować ... - 8
  • 4 - Możliwość ustalenia brzmienia aktu prawnego w brzmieniu obowiązującym na wybrany dzień. - 8
  • 5 - Wielkość bazy orzeczniczej - 8
  • 6 - Ilość komentarzy zawartych w programie - 8
  • 7 - Dostęp do kompletnej bazy aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1945 roku - 6
  • 8 - Dostęp do kompletnej bazy ujednoliconych aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - 5
  • 9 - Dostęp do wzorów pism i umów oraz zbioru obowiązujących formularzy opublikowanych w DU i MPch. - 4
  • 10 - Dostęp do aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 1 stycznia 2010 roku - 2
  • 11 - Dostęp do czasopism dedykowanych samorządowi terytorialnemu - 2
  • 12 - Dostęp do monografii i publikacji naukowych - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) zmian organizacyjnych Stron, mających wpływ na realizację umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących unormowań prawnych, c) istnieje możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, które nie mają wpływu na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; d) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a skutkujących - bezpośrednio lub pośrednio - znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny, e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 11:45, miejsce: Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.