eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 394 842,00 złotych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Młynary: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 394 842,00 złotych
Numer ogłoszenia: 336366 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młynary , ul. Dworcowa 29, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2486082 w. 39, faks 55 2486400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlynary.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1 394 842,00 złotych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy w wysokości 1 394 842,00 zł (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące osiemset czterdzieści dwa złote) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji komunalnych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1 394 842,00 zł. Kredyt podlega spłacie w latach 2013 - 2024 w zakresie odsetek.. Spłata kapitału następować będzie w latach 2015 - 2024, jak niżej: 1)w 2015 roku spłata kapitału w wysokości 139 342,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2015 roku w wysokości 34 834,00 złotych, II rata - do 20 maja 2015 roku w wysokości 34 836,00 złotych, III rata - do 20 września 2015 roku w wysokości 34 836,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2015 roku w wysokości 34 836,00 złotych. 2)w 2016 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2016 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2016 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2016 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2016 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 3)w 2017 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2017 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2017 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2017 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2017 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 4)w 2018 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2018 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2018 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2018 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2018 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 5)w 2019 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2019 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2019 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2019 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2019 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 6)w 2020 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2020 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2020 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2020 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2020 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 7)w 2021 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2021 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2021 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2021 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2021 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 8)w 2022 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2022 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2022 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2022 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2022 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 9)w 2023 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2023 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2023 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2023 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2023 roku w wysokości 34 875,00 złotych. 10)w 2024 roku spłata kapitału w wysokości 139 500,00 zł, w 4 ratach : I rata - do 20 marca 2024 roku w wysokości 34 875,00 złotych, II rata - do 20 maja 2024 roku w wysokości 34 875,00 złotych, III rata - do 20 września 2024 roku w wysokości 34 875,00 złotych, IV rata - do 20 listopada 2024 roku w wysokości 34 875,00 złotych. Oprocentowanie kredytu: Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M zwaną stawka bazową i powiększone o stałą marżę banku. Wysokość stawki bazowej określana jest na podstawie WIBOR 1 M obowiązującego na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego. Do wyliczenia oprocentowania stosuje się rzeczywistą ilość dni w miesiącu i roku (rok obrachunkowy liczy 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni ). Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie ostatniego dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania, począwszy od 31 października 2013 roku, przy czym ostatnia rata odsetek płatna jest w terminie płatności ostatniej raty kapitału. Zabezpieczenie spłaty kredytu: Weksel własny in blanco (wraz z deklaracją wekslową), który Bank ma prawo wypełnić w przypadku niedotrzymania umownych terminów spłaty na sumę odpowiadającą zadłużeniu łącznie z odsetkami, prowizjami i opłatami. Na wekslu i deklaracji wekslowej oraz na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika. Wyklucza się formę zabezpieczenia kredytu jako pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem bankowym Zamawiającego. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). Inne postanowienia. Określa się okres karencji w spłacie kapitału do 31.12.2014 roku. Bank nie będzie naliczał odsetek w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu Kredytobiorca będzie wnioskował o proporcjonalne zmniejszenie pozostałych rat kredytu. Dopuszcza się zmiany harmonogramu spłat poprzez skrócenie okresu spłaty kredytu lub zmianę wysokości spłat w danym roku bez skracania okresu kredytowania poprzez sporządzenie aneksu do umowy kredytowej. Za sporządzenie aneksu do umowy kredytowej uwzględniającej powyższe zmiany , Bank pobiera prowizję w wysokości określonej w Taryfie opłat i prowizji za czynności bankowe obowiązującej w dniu sporządzenia aneksu do umowy kredytu. Ponadto informuje się, że budżet Miasta i Gminy Młynary na 2013 rok oraz sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za lata 2011 - 2012 jest dostępny na stronie internetowej: www.mlynary.bip.doc.pl w zakładce - Budżet i finanse..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2024.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz przedłożą zezwolenie Prezesa Narodowego Banku Polskiego na wykonywanie czynności bankowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożą bilans banku za 2012 rok. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, oświadczenia oraz dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Własny projekt umowy uwzględniający postanowienia niniejszej specyfikacji. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29, Pokój nr 13..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29 Pokój nr 1 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.10.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.