eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Realizacja projektu pn.Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Lidzbark Warmiński: Realizacja projektu pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa
Numer ogłoszenia: 336346 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268064 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn.: Rewitalizacja centrum starego miasta I etap - ul. Powstańców Warszawy, Plac Wolności, Ratuszowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu jezdno-pieszego w części ulicy Ratuszowej w kierunku ulicy Powstańców Warszawy oraz ul. Prostej w kierunku Pl. Wolności w ciąg pieszy i ciągu jezdno-pieszego w ciąg pieszy przy Pl. Wolności i ul. Powstańców Warszawy z uwzględnieniem zieleni i elementów małej architektury. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzą: 1) roboty drogowe, 2) sieć wodociągowa, 3) sieć kanalizacji deszczowej, 4) sieć telekomunikacyjna, 5) oświetlenie, 6) schody, 7) zieleń i mała architektura, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, które załączono do niniejszej specyfikacji. 4. Ulice, w których ma być realizowany przedmiot zamówienia zlokalizowane są w strefie W ochrony archeologicznej oraz w strefie A ochrony konserwatorskiej. W strefie konserwatorskiej A obowiązuje pełna ochrona zachowanej zabytkowej struktury urbanistyczno - architektonicznej, ochrona historycznego układu ulic i placów, historycznych podziałów parcelacyjnych, historycznego sposobu zabudowy działek. W obrębie strefy W przedmiotem ochrony pozostają znajdujące się lub mogące się znajdować w jej obrębie nieruchome zabytki archeologiczne. Wszelkie prace ziemne oraz podejmowane w piwnicach budynków znajdujących się w obrębie strefy W należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, z aktualną i posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, z zasadami doświadczenia zawodowego, z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z zaleceniami Urzędu Ochrony Zabytków. 6. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji technicznej. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane materiały i urządzenia są równoważne. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje materiały i urządzenia równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów i urządzeń równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 39.11.36.00 - Ławki 39.22.43.40 - Kosze 39.15.11.00 - Stojaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:Osi Priorytetowej 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2713149,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3519989,25

  • Oferta z najniższą ceną: 3519989,25 / Oferta z najwyższą ceną: 3975395,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.