eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336284 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Warszawa: Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303048


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305900


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informatyki Statystycznej, krajowy numer identyfikacyjny 14239685800000, ul. Al. Niepodległości  208, 00925   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 608 31 44, faks 22 825 15 22, e-mail m.gwiazda@stat.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cis.stat.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jedn. budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej podległa centralnej jenostce administracji rządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CIS-WAG.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie symulacji oświetlenia serwerowni polegającego na rozmieszczeniu opraw oświetlenia głównego w taki sposób, aby natężenie oświetlenia głównego było zgodne z obowiązującymi normami.Wyniki symulacji powinny być zamieszczone w dokum entacji powykonawczej; 2)Opracowanie Harmonogramu Wykonania Prac; Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty zakresu, sposobu i terminu wykonania prac określonych w zaakceptowanym Harmonogramie Prac, w uzgodnieniu z Wykonawcą, jeżeli będzie to podyktowane koniecznością zachowania ciągłości pracy jednostek organizacyjnych statystyki publicznej mieszczących się w budynku GUS; 3) Demontaż opraw oświetlenia głównego i oświetlenia awaryjnego w serwerowniach w ilości 136 szt. 4)Zakup i dostawę opraw i innych podzespołów do wymiany oświetlenia głównego, opisanych w Tabeli 1.Specyfikacja parametrów oświetlenia głównego - panel LED do montażu w panelach sufitowych i Tabela 2. Specyfikacja parametrów oświetlenia głównego - panel LED wersja natynkowa do siedziby Zamawiającego wraz z podłączeniem do istniejącej infrastruktury i uruchomieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;5)Wykonanie prac niezbędnych do przywrócenia wyglądu pomieszczeń do stanu sprzed wymiany oświetlenia;6)Wywóz i utylizację zdemontowanych, nie nadających się do dalszej eksploatacji, opraw i innych podzespołów oświetlenia podstawowego oraz oświetlenia awaryjnego; 7)Przekazanie Zamawiającemu atestów i certyfikatów związanych podzespołami oświetlenia głównego; 3 8)Przekazanie Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji;9)Wykonanie dokumentacji powykonawczej;Dokumentacja powykonawcza powinna być zatwierdzona przez osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 50711000-2, 31520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48780.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zeus S.A.,  market@zeus.pl,  ul. Obrońców Westerplatte 1,  83-000,  Pruszcz Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51899.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44769.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58794.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.