eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja budynku szkoły VII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

POZYCJA 33622

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja budynku szkoły VII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: VII Liceum Ogólnokształcące im. Zofii Nałkowskiej w Krakowie, do kontaktów: Lichorowicz Ludwik, ul. Skarbińskiego 5, 30-071 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6374291, fax 012 6386915. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.vii-lo.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku szkoły VII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: VII Liceum Ogólnokształcące w Krakowie, ul. Skarbińskiego 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. Docieplenie części elewacji wschodniej , wymiana pokrycia dachu z papy wraz z obróbkami blacharskimi oraz wymiana instalacji odgromowej Zadanie nr 2. Remont sanitariatów w budynku szkoły 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga przedstawienia świadectw jakości na wbudowane materiały 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kwota zamówienia ponad 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2data rozpoczęcia: 23.07.2007; lub data zakończenia: 24.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udziale zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1. Nie podlegają wykulczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prac objętych zamówieniem, tj. : wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o cenie robót nie mniejszej niż wartość ofertowa robót odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami specjalność konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniej niż cena brutto złożonej oferty. 5. Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w punktach 2 , 3 oraz 4 muszą łącznie spełniać te wymagania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonywanie oceny spełnienia warunków odbywa się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów oraz zgodności z postanowieniami SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby(osób) podpisującej ofertę uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość założonej umowy. 4. Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony wg wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.vii-lo.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Strona internetowa http://www.vii-lo.krakow.pl oraz w formie pisemnej po wystąpieniu wykonawcy z wnioskiem o przekazanie specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.07.2007, godzina 12:00, VII Liceum Ogólnokształcące w Krakowie ul Skarbińskiego 5 - sekretariat szkoły.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja budynku szkoły. 1) Krótki opis: Docieplenie ściany elewacji wschodniej , wymiana pokrycia dachu z papy wraz z obróbkami blacharskimi, oraz wymianą instalacji odgromowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.32.40.00, 45.44.21.00, 45.26.12.10, 45.26.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Łączna wartość poszczególnych części zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2Rozpoczęcie: 23.07.2007; Zakończenie: 24.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja budynku szkoły. 1) Krótki opis: Remont sanitariatów w budynku szkoły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 46.23.24.60, 45.31.00.00, 45.43.12.00, 45.43.11.00, 45.44.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Łączna wartość poszczególnych części zamówienia powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2Rozpoczęcie: 23.07.2007; Zakończenie: 24.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.