eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA CWPL CePeLek SP ZOZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 336212 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA CWPL CePeLek SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 10 następujących pakietów: Pakiet nr 1- Autoklaw parowy komorowy Pakiet nr 2- Wywoływarka automatyczna do zdjęć wewnątrzustnych Pakiet nr 3 -Wstrząsarka do amalgamatu Pakiet nr 4- Drobny sprzęt stomatologiczny Pakiet nr 5- Igły, strzykawki Pakiet nr 6- Wzierniki. Pakiet nr 7- Akcesoria do aparatów elektroterapii Pakiet nr 8--Drobny sprzęt rehabilitacyjny Pakiet nr 9- Test na helikobacter pylori Pakiet nr 10-Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, Holter..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.11.10-9, 33.12.60.00-8, 38.42.31.00-7, 33.13.00.00-1, 33.15.00.00-6, 22.99.30.00-7, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sprzęt medyczny powinien posiadać wymagane prawem RP certyfikaty, atesty, dopuszczenia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz.679 z późn. zmianami). Pozycje , które nie mają statusu wyrobu medycznego muszą być wykonane z materiałów spełniających wymogi do wyposażenia jednostek służby zdrowia. Wyroby medyczne, które nie są wpisane do w/w rejestru, muszą być poświadczone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załączniku nr 1 do SIWZ, że zaoferowany przez niego sprzęt medyczny może stanowić wyposażenie placówek medycznych (gabinetów medycznych Wyroby medyczne jednorazowego użytku muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 20 maja 2010r. Dz.U. jednolity tekst z 2013r. poz.907 z późn. zmianami) i przepisy wykonawcze tej ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:www.cepelek.mil.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- autoklaw parowy komorowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw parowy komorowy-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.01-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-Wywoływarka automatyczna do zdjęć wewnątrzustnych...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywoływarka automatyczna do zdjęć wewnątrzustnych -szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Wstrząsarka do amalgamatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wstrząsarka do amalgamatu-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.2-Drobny sprzęt stomatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt stomatologiczny:-rękojeść do skalera szt.3, zestaw mikrosilnika elektrycznego bezszczotkowego z zasilaczem rękawem lub konwerterem napięcia(szt.2) prostnica tytanowa na mikrosilnik(szt.2), Tip do skalera (szt.5).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-Igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do iniekcji oraz różne typy strzykawek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-Wzierniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki typu Cusco rozmiar M. S i XS- 14.700,00szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7-Akcesoria do aparatów elektroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aparatów elektroterapii-podkłady do elektrod, elektrody silikonowe. elekrody cynowe,kable.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8-Drobny sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt rehabilitacyjny -taśmy do ćwiczeń, podwieszki pod kręgosłup, podwieszki na przedramię i podudzie, bloczki do ćwiczeń, piłki rehabilitacyjne, półwałki,ciężaki, poduszki sensoryczne, opaski rzepowe do mocowanie elektrod,timery..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9-Test na helikobacter pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test na helikobacter pylori-szybki test ureazowy -szt.1100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10-Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, Holter..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do aparatu EKG, Elektrody EKG, papier termoczuły papier do autorefraktometru, do walidatora, autoklawu , video-printera, papier do KTG..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.