To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Chorzów: Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15.
Numer ogłoszenia: 336168 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157667 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, odśnieżania w okresie zimowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1a i 1b do niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom prac w części dot. mycia okien, czyszczenia mechanicznego wykładziny PCV (w tym podestów) oraz nabłyszczania, mechanicznego doczyszczania płytek ceramicznych, czyszczenia chemicznego wykładzin i dywanów oraz pkt. 5 zakresu realizowanych prac obejmujących tereny zewnętrzny zał. 1b do SIWZ. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu umowy. b) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p. poż. jak i innych obowiązujących u Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do terminowego i należytego wykonywania usług i czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompletnego kierownictwa, odpowiedniej siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń w ilościach niezbędnych do terminowego i zgodnego z umową wykonania prac oraz usunięcia wad w przypadku ich stwierdzenia. e) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco ładu i porządku oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu pomieszczeń po zakończonej pracy. g) Do obowiązków pracowników Wykonawcy należy pobieranie i kwitowanie kluczy jak i zdawanie ich po zakończonej pracy w biurze ochrony obiektu za pokwitowaniem. h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników Wykonawcy z chwilą pobrania kluczy z biura ochrony obiektu. i) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. j) Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie inne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Wykonawca. k) Wykonawca jest zobowiązany do stałego, ciągłego i nie przerwanego zapewnienia pracownikom wykonującym przedmiot umowy zaopatrzenia w środki pozwalające na wykonanie w należyty sposób przedmiotu zamówienia. l) Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy były nie karane. m) Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco, nie przerwanie uzupełnia papier toaletowy w ubikacjach, mydło w płynie i ręczniki papierowe przy umywalkach. n) Wykonawca wyposaża pracowników w jednolity ubiór roboczy z logo firmy Wykonawcy- jednoznacznie identyfikujący pracowników firmy sprzątającej tzw. stroje firmowe oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. o) Przewidziane do realizacji usług sprzątania osoby:- posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, zostaną przeszkolone przez Wykonawcę z zasad bhp i w zakresie ryzyka zawodowego na stanowisku pracy; będą wyposażone w niezbędny do realizacji usługi, sprawny technicznie, spełniający wymogi bhp, nowoczesny sprzęt, jednolitą odzież ochronną, identyfikatory i dobrej jakości, przystosowane i przeznaczone do profesjonalnego sprzątania i utrzymania czystości, dopuszczone do obrotu środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia, posiadające wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty oraz spełniajże normy, stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta. p) Wykonawca zatrudni osoby do wykonywania usługi o nienagannej opinii i miłej aparycji. q) Zarówno Wykonawca jak i pracownicy świadczący usługę w obiektach Sądu Rejonowego zobowiązani są do zachowania tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz zakazuje się wynoszenia jakichkolwiek dokumentów z budynku Sądu. r) Do kontroli pracy pracowników Wykonawcy upoważnione są następujące osoby: -Prezes Sądu Rejonowego; -Dyrektor Sądu; -Kierownik Oddziału Gospodarczego lub osoba przez niego wyznaczona; -Kierownictwo Wykonawcy, Pełnomocnik Wykonawcy oraz inne służby kontrolne wyznaczone przez Wykonawcę. 5. Zamawiający szczególne uczula Oferentów na następujące prace porządkowe: a) stała likwidacja nieprzyjemnych zapachów w toaletach; b) dwukrotny serwis toalet na zmianie dziennej; c) utrzymanie w jak najlepszym stanie korytarzy sądowych w budynkach Sądu; d) utrzymanie czystości chodników wokół budynków szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu) szczególnie ważne ze względu na charakter instytucji, które mogą skutkować nieprzyjemnymi dla Oferenta karami finansowymi. 6. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wskazane jest aby Wykonawca obejrzał obiekt i zapoznał się z zakresem niezbędnych prac który będzie mu potrzebny do realizacji zamówienia. 7. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia- klauzule społeczne: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy, żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednej osoby do serwisu dziennego- zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątającej, codziennie (w dni pracy Zamawiającego) w godzinach pracy Sądu tj. od 07:00 do 15:00, o której mowa w pkt. 3 zał. nr 1a do SIWZ. 8. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wskazane jest aby Wykonawca obejrzał obiekt i zapoznał się z zakresem niezbędnych prac który będzie mu potrzebny do realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.60.00 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Era Sp. z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 281101,92
Oferta z najniższą ceną: 232560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590265,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Katowicach przy ul. gen. J. L. Sowińskiego 2 w Katowicach
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.