eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych, w przypadku usterki i/lub awarii: usunięcie poprzez naprawę i/lub wymianę urządzeń.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-17

Nr: NP/2019/05/0329/PB

Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych, w przypadku usterki i/lub awarii: usunięcie poprzez naprawę i/lub wymianę urządzeń.

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2019-05-17

Data wygaśnięcia: 2019-06-17

CPV:

Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (ZA) dorota.zagorska@gaz-system.pl +48 587445480

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi kwartalnych przeglądów i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych oraz w przypadku usterki i/lub awarii: napraw i/lub wymiany urządzeń w obiektach O/Gdańsk i TJE Grudziądz na terenie OPERATORA GAZOCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH GAZ-SYSTEM S.A. oddział w Gdańsku w okresie od dnia podpisania umowy do 31 października 2020r. 2. Istotne warunki Zamówienia określa Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Z uwagi na specyfikę przedmiotu Zamówienia oraz jego poufny charakter, dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim zawiera informacje podlegające ochronie prawnej jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. 2018.419 tj. z dnia 26.02.2018.
zwana dalej ,,ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji"). W związku z powyższym udostępnienie szczegółowego opisu przedmiotu Zamówienia zawartego w Załączniku nr 1 do SIWZ nastąpi wyłącznie tym Wykonawcom, z którymi Zamawiający uprzednio zawrze umowę o zachowaniu poufności (Załącznik nr 6 do SIWZ). W celu podpisania niniejszej umowy należy złożyć stosowny wniosek wraz z kompletną Umową o zachowaniu poufności. Na komplet dokumentów składa się : a) wypełniona i podpisana, w zakresie reprezentacji (preambuła) oraz osób wskazanych §5 ust 3b Umowy, Umowa o zachowaniu poufności, wraz z zaparafowanymi wszystkimi załącznikami
b) wypełniona lista osób, o których mowa w §2 ust 1 Umowy, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy o zachowaniu poufności (dotyczy również osób podpisujących umowę oraz osób wskazanych w §5 ust 3b Umowy)
c) podpisane, przez każda z osób wskazanych w załączniku nr 2 do Umowy o zachowaniu poufności, Zobowiązanie stanowiące załącznik nr 3 do ww. Umowy wraz z zaparafowanymi załącznikami nr 4 i nr 5 do niniejszej Umowy przez te osoby
d) dołączone dokumenty rejestrowe Wykonawcy lub pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikać prawo ww. osób do podpisania Umowy o zachowania poufności Zamawiający doprecyzowuje, iż treść załącznika nr 6 ( Umowa o zachowaniu poufności wraz z załącznikami) do SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego wraz z dokumentami postępowania. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować zawarte w nim zasady postępowania w trakcie realizacji zamówienia. Kodeks Postępowania dla Dostawców jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ (za pośrednictwem Portalu Zakupowego, złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ jest możliwe bez zalogowania do systemu, z wykorzystaniem akcji ,,Zadaj pytanie"). Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert. 3. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć Postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania. 5. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnień przewidzianych w niniejszym Rozdziale. 6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryterium oceny oferty (cena Pa = C1+C2+C3+C4 - waga łączna 100%) wskazanych w SIWZ lub zaproszeniu do negocjacji handlowych. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie Zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. 8. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu 9. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om oraz nazwy podwykonawców. 10. Zamawiający nie dopuszcza udziału w realizacji Zamówienia Podwykonawców wpisanych na Listę Nierzetelnych Dostawców (zgodnie z zapisami SIWZ).
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ i projekcie Umowy 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w Specyfikacji. 3. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu niepublicznym w Postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 4.W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 5.W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oferty, oświadczenia, wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Zakupowego. UWAGA: Zamawiający informuje, że złożenie oferty możliwe jest jedynie po uprzednim założeniu konta w Portalu Zakupowym (złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ jest możliwe bez zalogowania do systemu, z wykorzystaniem akcji ,,Zadaj pytanie"). Złożenie wniosku rejestracyjnego w celu założenia konta nie jest równoznaczne z jego założeniem. Wniosek rejestracyjny jest każdorazowo weryfikowany przez Zamawiającego pod względem kompletności i poprawności wprowadzonych danych. Tym samym zaleca się, aby Wykonawca niezwłocznie po wszczęciu przedmiotowego postępowania przystąpił do procesu założenia konta. Dodatkowe informacje związane z procedurą założenia konta w Portalu Zakupowym można uzyskać: 1) telefoniczne pod numerem: +48 22 220 14 57 lub 2) drogą elektroniczną pod adresem: portalzakupowy.pomoc@gaz-system.pl Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert może spowodować odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. 8. Zamawiający rekomenduje złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (Formularz ,,Oferta"). 9. INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH (ART. 13 RODO) - szczegółowe informacja zostały zawarte w Rozdziale XXV SIWZ 10. INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH (ART. 14 RODO) - szczegółowe informacja zostały zawarte w Rozdziale XXVI SIWZ
Warunki udziału w Projekcie : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 2.1. prowadzą działalność gospodarczą w ramach posiadanej aktualnie koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych i administracji, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm., dalej jako ,,ustawa o ochronie osób i mienia") na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego, Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1. w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub nadal wykonują co najmniej 3 zamówienia, w zakres których łącznie wchodzi wykonanie niżej wymienionych usług: ? przeglądów i konserwacji Systemu Włamania i Napadu (SWiN) ? przeglądów i konserwacji Systemu Kontroli Dostępu (SKD) ? przeglądów i konserwacji Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV) o wartości co najmniej 25 000,00 złotych netto dla każdego zamówienia. W przypadku, jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na zamówienie będące w trakcie realizacji, to wartość wykonanej części zamówienia na dzień składania ofert musi osiągnąć wartość co najmniej 12 500,00 złotych netto. Przez wartość 1 zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych usług w ramach 1 umowy. 3.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje/uprawnienia zawodowe, w tym co najmniej: jedną osobą skierowaną do nadzoru i kontroli nad realizacją Zamówienia która łącznie: ? jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualne dopuszczenie do pracy z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Zastrzeżone" lub wyżej, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert
? posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego lub nadzoru. 3.3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje/uprawnienia zawodowe, w tym co najmniej: jedną osobą skierowaną do realizacji Zamówienia która łącznie: ? jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualne dopuszczenie do pracy z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Zastrzeżone" lub wyżej, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert
? posiada uprawnienie do instalowania i konserwacji systemów w klasie 2 lub wyższej (SA2 lub wyżej). ? posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. 3.4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje/uprawnienia zawodowe, w tym co najmniej: jedną osobą skierowaną realizacji Zamówienia która łącznie: ? jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualne dopuszczenie do pracy z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Zastrzeżone" lub wyżej, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert
? posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniające do obsługi, programowania i konserwacji systemów opartych o centrale alarmowe serii INTEGRA. ? posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. 3.5. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania Zamówienia kwalifikacje/uprawnienia zawodowe, w tym co najmniej: jedną osobą skierowaną do realizacji Zamówienia która łącznie: ? jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
? posiada aktualne dopuszczenie do pracy z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,Zastrzeżone" lub wyżej, w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert
? posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń prowadzonych przez uprawnioną firmę upoważniające do obsługi, programowania i konserwacji systemów opartych o centrale alarmowe serii ATS MASTER. ? posiada nieposzlakowany i udokumentowany przebieg pracy zawodowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jako pracownik zabezpieczenia technicznego. 3.6. Dysponują świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia, wydanego przez SKW (Służba Kontrwywiadu Wojskowego) lub ABW (Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego), co najmniej o klauzuli POUFNE, o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego, 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty lub przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) ppkt 2.1) oraz pkt 3) ppkt 3.6) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1) - 3.5) i 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia 4. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) Wypełniony Formularz ,,OFERTA" (zgodny z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z formularzem Cenowym. 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze. Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów. 2) Aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust 1 pkt 2) ppkt 2.1)
3) Kopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia, wydanego przez SKW (Służba Kontrwywiadu Wojskowego) lub ABW (Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego), co najmniej o klauzuli POUFNE, o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt3) ppkt 3.6) SIWZ. 4) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: - przedmiot zamówienia, - wykaz poszczególnych usług wchodzących w zakres wykonanego zamówienia w ramach danej umowy, - wartość zamówienia, - terminy realizacji, tj. rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) i zakończenie (dd/mm/rrrr), - podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, oraz załączyć dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 5) Wykaz osób zdolnych do wykonania Zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji/uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 ppkt 3.2) - 3.5) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania ważności posiadanych uprawnień na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia dla osób wymienionych w wykazie, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków lub wymagań na dzień przedłożonego oświadczenia lub dokumentu. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 6. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 7. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 2020-10-31 11:31
Miejsce realizacji zamówienia : Teren działalności Zamawiającego
Termin składania ofert : 2019-06-17
Miejsce składania ofert : Oferty należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu Zakupowego GAZ-SYSTEM dostępnego pod adresem: https://zakupy.gaz-system.pl
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.