Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336069 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Radymno: Sukcesywne dostawy żywności w części dotyczącej dostaw nabiału
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49426-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 73870-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy, krajowy numer identyfikacyjny
65095967600000, ul.
ul. Zamkowa
10,
37550
Radymno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
0-22 2131383,2131384,665196087, faks
0-22 2131383,2131384,605670281, e-mail
dps-sosnica@jaroslaw.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy żywności w części dotyczącej dostaw nabiału
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie ilości asortymentów w czterech pozycjach z załącznika 2C do umowy 7/2016 z dnia 30.03.2016 r
II.4) Główny kod CPV:
15.50.00.00 - Produkty mleczarskie
Dodatkowe kody CPV:15400000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od 01.04.2016 r. do 31.12.2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawy nabiału |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/03/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Poladex,
,
Ul. Fryderyka Szopena 53F,
37-600,
Lubaczów, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/11/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z brakiem możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku umów zawartych przed dniem wejścia w życie nowelizacji i zgodnie z art. 19 ust 3 pkt 2 lit.c ustawy nowelizującej będzie możliwa zmiana umowy w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
Przesłanki zmiany umowy:
1.Wartość umowy to 45 315,12 zł brutto, wartość zamówień uzupełniających- 1545,90 zł. , co stanowi 3,57 % wartości zamówienia podstawowego.
2.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.
3.Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego o numerze 49426-2016 z dnia 03.03.2016 r.
4.Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI RADYMNO
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.