eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Świadczenie pomocy technicznej Gminie Zblewo mającej na celu doprowadzenie działalnosci Zakładu Komunalnego Gminy Zblewo zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawęo zbiorowym zaopatrzeniu w wodę .......... tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2006r. poz. 858

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Zblewo: Świadczenie pomocy technicznej Gminie Zblewo mającej na celu doprowadzenie działalnosci Zakładu Komunalnego Gminy Zblewo zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę .......... tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2006r. poz. 858
Numer ogłoszenia: 336013 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo , ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 058 5884381, faks 058 5884569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy technicznej Gminie Zblewo mającej na celu doprowadzenie działalnosci Zakładu Komunalnego Gminy Zblewo zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę .......... tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2006r. poz. 858.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie pomocy technicznej Gminie Zblewo mającej na celu doprowadzenie działalnosci Zakładu Komunalnego Gminy Zblewo zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę ........... tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2006r. poz. 858. Zakres rzeczowy obejmuje: - wykonanie szczegółowej analizy stanu istniejącego - opraowanie katalogu zadań naprawczych; - wdrożenie zatwierdzonego planu zadań naprawczych - zatwierdzenie i utrwalenie wdrożonych procedur.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.11.00 - 74.14.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:7.500 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następnych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Wadium w pieniądzu- kwotę tę należy przelać na konto-Bank Spółdzielczy Skórcz oddział Zblewo nr. 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielane przez podmioty , o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007r. Nr 42,poz. 275. tj.) Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji, poręczenia lub kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące n/w Warunki udziału w postępowaniu, co zostanie ocenione na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powinni oni: a) wykazać się opracowaniem i realizacją w branży wodociągowo-kanalizacyjnej w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne co najmniej jednego zadania o zakresie rzeczowym odpowiadającym zamówieniu lub wykazać się prowadzeniem praktycznego zarządzania usługa zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego doprowadzania ścieków przez okres co najmniej 3 lat, obsługując co najmniej 50 000 mieszkańców i przedstawić poświadczenie o należytym wykonaniu tej usługi, b) zatrudniać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania przeciętnie nie mniej niż 50 osób w roku c) zatrudniać na etacie : 2 inżynierów branży sanitarnej posiadających uprawnienia projektowe i 2 inżynierów posiadających uprawnienia wykonawcze d) posiadać wdrożony system norm ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004, e) dysponować co najmniej: samochodem z kamerą telewizyjną do monitoringu kanalizacji, sprzętem do lokalizacji przebiegu sieci wodociągowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy (wg pkt II SIWZ) b. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (formularz nr 1 wg pkt III SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udziale zamówienia oświadczenie składa Pełnomocnik Wykonawców c. aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeniowego, wstawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. f.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje winny dotyczyć urzędujących członków władz. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia g. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. h.wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (formularz nr. 2 wg pkt III SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. i.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi, urządzeń i instalacji, jakimi dysponuje wykonawca (formularz nr 3 wg pkt III SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. j.wykaz osób biorących udział w realizacji Zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. k.część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek Zysków i Strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności -za okres ostatnich trzech lat obrotowych ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. l.dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zblewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zblewo ul. Główna 40 83-210 Zblewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zblewie ul. Główna 40 83-210 Zblewo ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.