eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska › ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Radośni w rozwoju w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Karczmiska: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Radośni w rozwoju w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 336002 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Karczmiskach , ul. Szkolna 1, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 828 70 34, faks 81 828 70 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskarczmiska.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MATERIAŁÓW, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ORAZ USŁUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu Radośni w rozwoju w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części i podczęści. Przetarg składa się z 8 części. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języka angielskiego. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć matematyki. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Część 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrody. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. Część 4 - Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia do zajęć z plastyki. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ. Część 5 - Zakup zestawu dla ucznia. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego zestawu określa Załącznik Nr 5 do SIWZ. Część 6 - Zakup materiałów i rekwizytów do zajęć teatralnych oraz wyposażenia do biura projektu. Szczegółowy wykaz i opis materiałów, rekwizytów i wyposażenia określa Załącznik Nr 6 do SIWZ. Część 7 - Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu i oprogramowania, określa Załącznik Nr 7 i Nr 7a do SIWZ. Część 8 - Zakup usług edukacyjnych. Część 8.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Filialnej w Słotwinach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (2 grupy) i kl. VI (1 grupa) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 12 godz. w miesiącu. Część 8.1.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (4 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.1.d - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.1.e - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w szkole filialnej w Słotwinach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. VI (1 grupa) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 4 godz. w miesiącu. Część 8.2.d - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.e - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć rozwijających z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.f - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów kl. VI (4 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.2.g- Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć rozwijających z matematyki dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.3.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z przyrody. Prowadzenie zajęć rozwijających z przyrody (1 grupa) dla uczniów zdolnych w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 4 godz. w miesiącu. Część 8.3.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z przyrody. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody (2 grupy) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (1 grupa) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (1 grupa) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (2 grupy) dla uczniów w Szkole Filialnej w Głusku: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.5.a - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (2 grupy) dla uczniów z kl. I-II w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.5.b - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (3 grupy) dla uczniów kl. I-II w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 24 godz. w miesiącu. Część 8.5.c - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (1 grupa) dla ucznióww kl. IV-V w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy. Część 8.5.d - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (4 grupy) dla uczniów kl. IV-V w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, 32 godziny w miesiącu. Termin realizacji usługi od 01.09.2012 r. do 30.06.2013 r. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej dla poszczególnych części z wyłączeniem części 8 gdzie nie dopuszcza się składania oferty częściowej na podczęści części 8..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 37.00.00.00-8, 39.13.10.00-9, 30.20.00.00-1, 31.71.00.00-6, 48.90.00.00-7, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); 2)dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia); 3)Pisemne oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL, łączna liczba godzin pracy osoby fizycznej nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia); 4)Pisemne oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL, wykonawca usługi nie może być zatrudniony w instytucji realizującej PO KL (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia); 5)Pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, wykonawca usługi nie może być powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia); 6)koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 8 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu odpowiednich zajęć wymienionych w Części 8 zamówienia (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi. 2)(dotyczy wyłącznie Część 8 zamówienia) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, uznaje się, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli udokumentuje następujące wymogi: a)(dotyczy wyłącznie Część 8.1 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wyższe wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z j. angielskiego w szkole; b)(dotyczy wyłącznie Część 8.2 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; c)(dotyczy wyłącznie Część 8.3 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; d)(dotyczy wyłącznie Część 8.4 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z dziećmi; e)(dotyczy wyłącznie Część 8.5 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć plastycznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1) (dotyczy wyłącznie Część 8 zamówienia) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, uznaje się, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli udokumentuje następujące wymogi: a)(dotyczy wyłącznie Część 8.1 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wyższe wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z j. angielskiego w szkole; b)(dotyczy wyłącznie Część 8.2 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; c)(dotyczy wyłącznie Część 8.3 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; d)(dotyczy wyłącznie Część 8.4 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z dziećmi; e)(dotyczy wyłącznie Część 8.5 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć plastycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1)pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 8 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemna oferta z pisemną propozycją ceny ryczałtowej netto - wzór oferty Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2.Szczegółowy wykaz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (dotyczy wyłącznie Części 1,2,3,4,5,6,7 zamówienia) - wzór Załączniku Nr 9 do SIWZ. Można skorzystać z załączników Nr 1,2,3,4,5,6,7 pamiętając o ich podpisaniu. 3.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - wzór Załączniku Nr 10 do SIWZ. 4.Deklaracja udziału w projekcie (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia) - wzór Załącznik Nr 11 do SIWZ. 5.Program zajęć opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku Nr 12 do niniejszej specyfikacji. (dotyczy części zamówienia nr 8) 6.Oświadczenie o zatrudnieniu i zatrudnieniu w innych projektach PO KL - wzór Załącznik Nr 13 do SIWZ. (dotyczy części zamówienia nr 8) 7.Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej PO KL - wzór Załącznik Nr 14 do SIWZ. (dotyczy części zamówienia nr 8) 8.Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wzór Załącznik Nr 15 do SIWZ. (dotyczy części zamówienia nr 8) 9.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - wzór Załączniku Nr 16 do SIWZ. 10.Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć, na które została złożona oferta potwierdzony za zgodność z oryginałem (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia). 11.Kserokopia dokumentu tożsamości osoby prowadzącej zajęcia potwierdzona za zgodność z oryginałem (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia). 12.Koncesja, zezwolenie, licencja lub inny dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 8 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany). 13.Dokument świadczący, o co najmniej rocznej praktyce w prowadzeniu odpowiednich zajęć wymienionych w Części 8 zamówienia (dotyczy wyłącznie Części 8 zamówienia). 14.Pisemne oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania usługi - wzór Załączniku Nr 17 do SIWZ. 15.(dotyczy wyłącznie Część 8 zamówienia) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, uznaje się, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli udokumentuje następujące wymogi - wzór Załączniku Nr 18 do SIWZ: 1)(dotyczy wyłącznie Część 8.1 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wyższe wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z j. angielskiego w szkole; 2)(dotyczy wyłącznie Część 8.2 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; 3)(dotyczy wyłącznie Część 8.3 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia danych zajęć w szkole podstawowej i co najmniej roczną praktykę pracy w szkole; 4)(dotyczy wyłącznie Część 8.4 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć z dziećmi; 5)(dotyczy wyłącznie Część 8.5 zamówienia) osoba posiada, co najmniej wykształcenie wyższe związane z rodzajem prowadzonych zajęć i co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć plastycznych. 16.Pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia (w przypadku złożenia oferty na Część 8 zamówienia przez osoby fizyczne dokument nie jest wymagany) - wzór Załączniku Nr 19 do SIWZ. 17.Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór Załączniku Nr 20 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku, gdy: a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/pgkarczmiska/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska w godzinach 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 - 310 Karczmiska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Radośni w rozwoju realizowany w ramach POKL współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z języka angielskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć matematyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych określa Załącznik Nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia do zajęć z plastyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4.1. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup zestawu dla ucznia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis zamawianego zestawu określa Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup materiałów i rekwizytów do zajęć teatralnych oraz wyposażenia do biura projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis materiałów, rekwizytów i wyposażenia określa Załącznik Nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 39.13.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego, multimedialnego, komputerowego i oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz i opis zamawianego sprzętu i oprogramowania, określa Załącznik Nr 7 i Nr 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.71.00.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup usług edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8.1.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Filialnej w Słotwinach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.1.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (2 grupy) i kl. VI (1 grupa) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 12 godz. w miesiącu. Część 8.1.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. III (4 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.1.d - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.1.e - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z j. angielskiego. Prowadzenie zajęć rozwijających z języka angielskiego dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w szkole filialnej w Słotwinach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. VI (1 grupa) w Szkole Filialnej w Głusku: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 4 godz. w miesiącu. Część 8.2.d - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.e - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć rozwijających z matematyki dla uczniów kl. III (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.2.f - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów kl. VI (4 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.2.g- Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z matematyki. Prowadzenie zajęć rozwijających z matematyki dla uczniów kl. VI (2 grupy) w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.3.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z przyrody. Prowadzenie zajęć rozwijających z przyrody (1 grupa) dla uczniów zdolnych w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 4 godz. w miesiącu. Część 8.3.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia z przyrody. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody (2 grupy) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 4 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.a - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (1 grupa) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.b - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (1 grupa) dla uczniów w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 8 godz. w miesiącu. Część 8.4.c - Zakup usług edukacyjnych - zajęcia teatralne. Prowadzenie zajęć teatralnych (2 grupy) dla uczniów w Szkole Filialnej w Głusku: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.5.a - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (2 grupy) dla uczniów z kl. I-II w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 16 godz. w miesiącu. Część 8.5.b - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (3 grupy) dla uczniów kl. I-II w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, tj. 24 godz. w miesiącu. Część 8.5.c - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (1 grupa) dla ucznióww kl. IV-V w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy. Część 8.5.d - Zakup usług edukacyjnych - Prowadzenie zajęć plastycznych (4 grupy) dla uczniów kl. IV-V w Szkole Podstawowej w Karczmiskach: 8 godz. w miesiącu dla jednej grupy, 32 godziny w miesiącu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ocena programu zajęć. - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.