eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E-Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Zgierz: Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E-Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 335992 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E-Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5173 E- Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie do zadania Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie, a w szczególności: 1)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 7707,00 m2, 2)wykonanie i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 7707,00 m2, 3)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, 4)wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2 5)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - Al. Wyszyńskiego w Ozorkowie, na długości 0,592 km. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ wymienionych poniżej: Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: 1)WYMAGANIA OGÓLNE 2)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 3)REGULACJA PIONOWA USZKODZONEJ STUDZIENKI KANALIZACYJNEJ 4)OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH 5)NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO Szczegółowych Specyfikacjach technicznych: 1)NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO 2)OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH 3)REGULACJA PIONOWA USZKODZONEJ STUDZIENKI KANALIZACYJNEJ 4)WYRÓWNANIE PODBUDOWY MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI 5)ODTWORZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie ogółem 8 000,00 zł ( osiem tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095) Posiadają niezbędne doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w remontów dróg lub budowy dróg albo robót nawierzchni ulic o wartości minimum 300.000,00 zł. brutto- każda 2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia w postaci co najmniej: a)walec statyczny samojezdny - 1 szt. b)walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. c)samochód ciężarowy o ładowności min. 20 ton - 3 szt. d)skrapiarka do bitumu - 1 szt. e)rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt. f)szczotka mechaniczna - 1 szt. g)piła do cięcia asfaltu, lub frezarka - 1 szt. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 4)**. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 5). W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca. Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi nabycie uprawnień w wymaganej przez Zamawiającego specjalności wydanymi przez organ do tego uprawniony- wg załącznika nr 7 do SIWZ, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.Wykaz niezbędnym do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazała narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi złączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 4). W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia potencjału ludzkiego oraz posiadania niezbędnego sprzętu, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 4). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 34,20zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.