eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont dla odnowienia klasy dwóch pchaczy oraz trzech promów transportowych należących do Wydziału IK Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Roboty Dodatkowe- Pchacz typu Bizon III - Bizon-A-01 - IK-Wrocław - Pchacz typu Łoś-Krakus - Castor - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - GP1/RZGW - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - PP-O-08 - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - W2 - IK-Opole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Wrocław: Remont dla odnowienia klasy dwóch pchaczy oraz trzech promów transportowych należących do Wydziału IK Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Roboty Dodatkowe: - Pchacz typu Bizon III - Bizon-A-01 - IK-Wrocław - Pchacz typu Łoś-Krakus - Castor - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - GP1/RZGW - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - PP-O-08 - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - W2 - IK-Opole
Numer ogłoszenia: 335971 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415268 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dla odnowienia klasy dwóch pchaczy oraz trzech promów transportowych należących do Wydziału IK Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Roboty Dodatkowe: - Pchacz typu Bizon III - Bizon-A-01 - IK-Wrocław - Pchacz typu Łoś-Krakus - Castor - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - GP1/RZGW - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - PP-O-08 - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - W2 - IK-Opole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont dla odnowienia klasy dwóch pchaczy oraz trzech promów transportowych należących do Wydziału IK Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Roboty Dodatkowe: - Pchacz typu Bizon III - Bizon-A-01 - IK-Wrocław - Pchacz typu Łoś-Krakus - Castor - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - GP1/RZGW - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - PP-O-08 - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - W2 - IK-Opole.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.40.00 - Przywracanie do stanu użytkowego statków lub łodzi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ATUT s.c. Stocznia Januszkowice, ul. Lesiany 1, 47-330 Zdzieszowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68586,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5b ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie ostatnich 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W dniu 13 października 2011 roku z wykonawcą: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ATUT s.c. Stocznia Januszkowice, usytuowanym w miejscu: Januszkowice, ul. Lesiany 1, 47-330 Zdzieszowice, rozpoczęte zostały roboty remontowe zgodnie z zamówieniem nr IK/238/2011, których celem jest osiągnięcie niezbędnego stanu technicznego oraz dokumentów pozwalających na dalszą eksploatację jednostek pływających określonych w zadaniu pod nazwą: Remont dla odnowienia klasy dwóch pchaczy oraz trzech promów transportowych należących do Wydziału IK Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej: - Pchacz typu BizonIII - Bizon-A-01 - IK-Wrocław - Pchacz typu Łoś-Krakus - Castor - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - GP1/RZGW - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - PP-O-08 - IK-Wrocław - Prom Transportowy typu WII - W2 - IK-Opole. Po wyciągnięciu na pochylnię jednostek i wypiaskowaniu ich poszycia pojawiły się liczne niebezpieczne wżery i ubytki. Nie były one możliwe do wykrycia podczas oględzin wzrokowych oraz przy pomocy punktowych pomiarów grubości blach. Wiele ubytków zostało wykrytych dopiero po zdemontowaniu części poszycia kadłuba. Stwierdzono, że wymagana jest wymiana znacznie większej ilości blach niż przewidziano na poczet wykonania zadania podstawowego określonego w kosztorysie ofertowym i w związku z tym niemożliwe jest osiągnięcie celu zadania spowodowane wystąpieniem niemożliwych do przewidzenia robót dodatkowych. Inspektor Polskiego Rejestru Statków nadzorujący przebiegiem i jakością prac remontowych podczas demontażu poszycia i elementów układu napędowego i sterowania, wskazał że oprócz przewidzianych zadaniem podstawowym robót należy dokonać szeregu prac, które są niezbędne do spełnienia dyrektywy unijnej koniecznej do dopuszczenia tychże jednostek pływających do dalszej żeglugi. Wykaz niezbędnych czynności i robót wyszczególniony jest w załączniku nr 03 dołączonego jako opis zamówienia. Wszystkie czynności i roboty określone jako dodatkowe nie były możliwe do przewidzenia podczas oględzin a jedynie podczas prac demontażowych, piaskowania i remontowych, które wykonywane są tylko po wyciągnięciu jednostki z wody i częściowym bądź całkowitym rozebraniu ich części i podzespołów. Czynności demontażowych nie wykonuje się podczas weryfikacji, która posłużyła w miesiącu lipcu i sierpniu 2011 roku do ustalenia zakresu prac podstawowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.