To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Pleszew: Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 335904 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325978 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie, ul. Bolesława Krzywoustego 4, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 7421439, faks 62 7422567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie - zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu zamówienia podstawowego czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz, ul. Weglowa 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8696,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10696,24
Oferta z najniższą ceną: 10696,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10696,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający Zespół Szkół Publicznych nr 3 w Pleszewie zamierza udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienie uzupełniające na zadanie pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (nr ZSPnr3.363.2.2012 ogłoszony dnia 12.07.2012 r.) na zamówienie podstawowe pn. Remont ZSP nr 3 w Pleszewie - wymiana nawierzchni przed budynkami ZSP nr 3 w Pleszewie , w ogłoszeniu o zamówieniu nr 152507-2012 oraz w pkt 3.12) specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia w przypadku dysponowania przez zamawiającego wolnymi środkami finansowymi. Zamówienie podstawowe zostało udzielone firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin, w dniu 03.08.2012 r. na podstawie umowy nr 2/08/2012. Wartość zamówienia podstawowego wyniosła 49.638,51 zł netto. Szacowana wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 8.696,13 zł netto co stanowi 17,52 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zaproponowane zostanie wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie Zakład Ulic s.c. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe A. Marcinkowski, T. Modelski, S. Szczepankiewicz z siedzibą: ul. Węglowa 1, 63-200 Jarocin i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień czyli wymianie nawierzchni przed budynkami szkoły (ułożenie kostki brukowej) oraz udrożnienie i wymiana elementów odwodnienia terenu przed szkołą. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4312P w Szymanowicach w zakresie dobudowy chodnika
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego - instalacja hydrantowa
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny" (postępowanie powtórzone)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 3112E i 3109E na terenie powiatu opoczyńskiego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.