eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Dęblin: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin
Numer ogłoszenia: 335878 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270594 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, faks 081 880-19-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin, zwanego dalej studium wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym oraz prognozą oddziaływania na środowisko. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zmianami); - ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, ze zmianami); - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298); -innymi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w tym wytycznymi i normami INSPIRE. Podstawą opracowania jest Uchwała Nr XXXIII/173/2012 Rady Miasta Dęblin z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin. Zakres ustaleń studium winien spełniać w szczególności wymagania określone w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zmianami). Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Miasta Dęblin. Powierzchnia opracowania - 38,33 km2 (z czego ok. 14,59 km2 w mieście to tereny zamknięte PKP i MON). Pozostałe warunki dotyczące sposobu i terminu realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty posiadane przez Zamawiającego: obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dęblin, wykaz obowiązujących planów miejscowych, złożone wnioski do zmiany miejscowego planu oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wraz z opiniami Gminnej komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Strategia Rozwoju Lokalnego Miasta Dęblin, Program ochrony środowiska dla Miasta Dęblin, ewidencja gminnych zabytków, decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje lokalizacji inwestycji celu publicznego, ewidencja działek i budynków. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zamówienia w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do: a) pozyskania w imieniu i na rzecz Miasta aktualnych map w odpowiedniej skali z państwowych zasobów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o przystąpieniu do opracowania projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; c) wykonania analizy wniosków do projektu studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do opracowania dokumentów planistycznych), opracowania propozycji ich rozpatrzenia; d) sporządzenia opracowania ekofizjograficznego - podstawowego; e) przedstawienia wersji roboczych projektu studium do akceptacji przez Burmistrza Miasta; f) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; g) przedstawienia projektu studium wraz z całą dokumentacją, w tym prognozą oddziaływania na środowisko, do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej; h) wystąpienia o zaopiniowanie oraz uzgodnienie projektu studium wraz z rozdzielnikami oraz kopiami projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; i) opracowania stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu studium wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, w sposób uzgodniony z Burmistrzem Miasta Dęblin; j) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu; k) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami; l) opracowania projektu studium z rozpatrzeniem uwag Zamawiającego oraz mieszkańców; m) opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie studium; n) przygotowania podsumowania z przeprowadzonej Strategii Oceny Oddziaływania na Środowisko; o) przygotowania projektu uchwały Rady Miasta Dęblin związanej z uchwaleniem studium, p) skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady miasta Dęblin wraz z załącznikami; q) przygotowania potrzebnej ilości materiałów roboczych, odpowiedniej do uzgodnień, opinii, konsultacji itp. r) udziału głównego projektanta w następujących spotkaniach: - prezentacji wersji roboczych studium władzom Miasta - prezentacji projektu studium na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej - dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium - posiedzeniach Komisji i Rady Miasta Dęblin, w tym na sesji Rady Miasta, na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag. s) przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; t) przygotowania i przekazania Zamawiającemu studium, uchwalonego przez Radę Miasta w następującej formie i ilości: -1 komplet studium w formie analogowej kolorowej, przy czym rysunek studium musi zostać wydrukowany na podłożu umożliwiającym złożenie do formatu A4 -przeznaczony dla Wojewody w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, - 3 egzemplarze tekstu studium w formie analogowej kolorowej, oprawione (trwale spięte/zbindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej, - 2 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej w skali 1:10 000, przystosowane do zawieszenia na ścianie, oprawione w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność, - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytach CD/DVD w formie plików doc/docx i PDF, - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytch CD/DVD w formie plików PDF i tif w skali 1:10 000 wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy; u) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po uchwaleniu studium przez Radę Miasta, dodatkowych egzemplarzy opracowania ekofizjograficznego podstawowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w następującej formie i ilości: - 1 egzemplarz w formie analogowej kolor - tekst i rysunek, - 1 egzemplarz nagrany na płytach CD/DVD - tekst w formacie plików doc/docx i PDF, rysunki w formie plików PDF wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz w formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu Studium przez właściwe organy w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami oraz płatności częściowe zgodnie z poniższym wzorem: ETAP I - 30 % ceny ryczałtowej brutto - zgromadzenie, przygotowanie materiałów wstępnych (w tym mapy), przygotowanie wymaganych ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do opracowania studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przygotowanie opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla obszaru całego miasta, dokonanie diagnozy i analizy obecnych uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego, również w odniesieniu do zmian jakie zaszły od momentu uchwalenia obowiązującego studium, przeanalizowanie ustaleń obowiązujących planów miejscowych w całym zakresie i weryfikacja dotychczasowych kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowanie koncepcji projektu studium wraz z propozycją rozpatrzenia wniosków złożonych do studium oraz przekazanie i przedstawienie ich Burmistrzowi w celu uzyskania stanowiska; ETAP II - 20 % ceny ryczałtowej brutto - sporządzenie projektu studium z uwzględnieniem stanowiska Burmistrza dotyczącego koncepcji studium oraz uwzględnieniem sposobu rozpatrzenia wniosków; sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, przygotowanie i przekazanie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do zaopiniowania przez Gminną Komisję urbanistyczno - Architektoniczną; ETAP III - 20 % ceny ryczałtowej brutto - weryfikacja projektu studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko względem uzyskanej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, przygotowanie wystąpień w sprawie uzgodnienia lub zaopiniowania studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przygotowanie i przekazanie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko przez pozostałe organy, weryfikacja projektu studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko względem uzyskanych opinii i uzgodnień, doprowadzenie do uzyskania kompletu pozytywnych uzgodnień i w miarę możliwości kompletu pozytywnych opinii, przygotowanie i przekazanie projektu studium wraz z materiałami celem wyłożenia do publicznego wglądu; ETAP IV - 10 % ceny ryczałtowej brutto - udział w wyłożeniu publicznym w tym w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przygotowanie i przedstawienie propozycji rozpatrzenia uwag, weryfikacja projektu studium względem rozpatrzonych uwag i ustaleń z dyskusji publicznej, modyfikacja prognozy oddziaływania na środowisko, przygotowanie i przekazanie projektu studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedłożenia do uchwalenia, przygotowanie uchwały w sprawie uchwalenia studium; ETAP V - 20 % ceny ryczałtowej brutto - przygotowanie i przekazanie uchwalonego studium, przekazanie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie i przekazanie wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Miasta Dęblin wraz z załącznikami, przygotowanie i przekazanie dodatkowych egzemplarzy studium, prognozy oddziaływania na środowisko i opracowania ekofizjograficznego; sporządzenie i przekazanie końcowego uzasadnienia i podsumowania dotyczącego strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania etapów w terminach nieprzekraczających: Etap I - do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, Etap II - do 2 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego Etapu I, Etap III- do 5 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego Etapu II, Etap IV - do 4 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego Etapu III, Etap V - do 3 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego Etapu IV. Przekazanie poszczególnych etapów opracowania nastąpi na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę protokołu zdawczo - odbiorczego. Datę podpisania protokołu przez Zamawiającego traktuje się jako datę odbioru prac przez Zamawiającego i zrealizowania danego etapu. Po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi w terminie do 7 dni fakturę VAT za wykonanie odebranego etapu prac. Wynagrodzenie płatne będzie w ciągu 14 dni po przedłożeniu faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, ul. Targowa 45, 03-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71217,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71217,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.