eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Wykonanie usług leśnych w zakresie gospodarki leśnej - ochrona przecipożarowa nadleśnictwa i gospodarka łowiecka od marca 2009r. do 31.12.2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Okonek: Wykonanie usług leśnych w zakresie gospodarki leśnej - ochrona przecipożarowa nadleśnictwa i gospodarka łowiecka od marca 2009r. do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 33586 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Okonek , ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2669101, 269102 w. 38, faks 067 2669519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług leśnych w zakresie gospodarki leśnej - ochrona przecipożarowa nadleśnictwa i gospodarka łowiecka od marca 2009r. do 31.12.2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług leśnych w zakresie gospodarki leśnej - ochrona przecipożarowa nadleśnictwa i gospodarka łowiecka od marca 2009r. do 31.12.2009r. Częściami zamówienia jest: Część 5 - gospodarka łowiecka w OHZ 2 i Część 7 - ochrona przeciwpożarowa terenów leśnych nadleśnictwa. Wartość szacunkowa bez Vat-u: 38345 euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne częśći, ofertę można składać na jedną lub dwie części. zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidziany dla wybranej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 743,00 zł, Na poszczególne części zamówienia : Część V- Gospodarka łowiecka w OHZ 2 - 623 zł, Część VII - Ochrona przeciwpożarowa terenów leśnych nadleśnictwa - 120 zł, 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: BGŻ S.A. Piła Nr rachunku : 79 2030 0045 1110 0000 0078 1570 z dopiskiem na blankiecie przelewu (wadium przetargowe na wykonanie usług leśnych na części .............). Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 05.03.2009r do godz. 10.00. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1) Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Ad. 2) 1. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: - co najmniej 2 zamówień z zakresu gospodarki leśnej lub o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. 2. dysponują odpowiednią ilością wykwalifikowanych pracowników niezbędnych do wykonywania usług wybranej części zamówienia tj.pilarzy, kierowców ciągnika itp. Za niezbędne udokumentowanie kwalifikacji uważa się świadectwa ukończenia np. kursu pilarza, prawa jazdy itp. 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym względzie - wykażą posiadanie lub dostęp do takiego sprzętu. Całość środków technicznych powinna być sprawna i posiadać wymagane badania techniczne, ilość sprzętu i środków technicznych winna zapewniać wykonanie prac w wybranej części zamówienia. Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie usług, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/12 ceny ofertowej, 1. posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej przynajmniej w zakresie podstawowym na sumę nie mniejsza niż 10 % całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 20.000 zł i zobowiążą się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji Usług, UWAGA Zamawiający dopuszcza dla wykonawcy, który odnowił działalność przed terminem składania ofert, do złożenia oświadczenia o ubezpieczeniu OC przed terminem zawarcia umowy na zasadach określonych powyżej. Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oferta wspólna. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami do wykonywania robót, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 200.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie informacji o przedmiocie zamówienia określonym w załącznikach Nr 8. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (dyplomy, uprawnienia, zaświadczenia i świadectwa ukończenia kursów i inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje) - załącznik 5 do niniejszej specyfikacji Personel Wykonawcy. 2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: co najmniej 2 zamówień z zakresu gospodarki leśnej lub o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, terminu wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie załącznik nr 4. 3) Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania - załącznik 6 do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania Usług podwykonawcy. 4) Wykaz sprzętu do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca załącznik nr 7 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w zakresie przynajmniej podstawowym na sumę minimum 10 % wartości złożonej wartości oferty jednak nie mniejszą niż 20.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia 3) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia Usług. 4) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną 5) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 10. Forma dokumentów i oświadczeń. 1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii, 2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów należy potwierdzić (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/okonek.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek - pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gospodarka łowiecka w OHZ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z gospodarka łowicką na terenie OHZ 2 w Nadleśnictwie Okonek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ochrona przeciwpożarowa terenów leśnych Nadleśnictwa Okonek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z ochroną przecipożarowa terenów leśnych nadleśnictwa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.