eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Człuchów: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 335868 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , al. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83-42-207, faks 0-59 83-42-208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: a) Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg do piaskarki i pługa lekkiego - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 8 godz. b) Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. c) Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 180 godz., godzin postoju - 4 godz. d) Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy powyżej 18 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. e)Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy do 10 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 2 godz. f) Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 6-8 Mg z pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. g) Zadanie nr 7 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM bez pługa - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. h) Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 3 szt Łączna ilość godzin pracy - 240 godz., godzin postoju - 6 godz. i) Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem lekkim - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. j) Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy z włóką - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz. k) Zadanie nr 11 - Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. l) Zadanie nr 12 - Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. ł) Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki 1-2 m3 - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. m) Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki 3-4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz. n) Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz. o) Zadanie nr 16 - Koparka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 32 godz. 2.Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 3.Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje, iż zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 2)nastąpi konieczność wydłużenia lub skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy ze względu na panujące warunki atmosferyczne w oparciu o otrzymywane prognozy pogody; 2.Zmiana obustronnie ustalonych w niniejszej umowie postanowień może nastąpić jedynie w formie aneksu sporządzonego na piśmie - za zgodą obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie ul. Wojska Polskiego 5 77-300 Człuchów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, Sekretariat pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg do piaskarki i pługa lekkiego - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 8 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem lekkim - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem lekkim - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 180 godz., godzin postoju - 4 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy powyżej 18 Mg z pługiem średnim - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy do 10 Mg z pługiem średnim - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 6-8 Mg z pługiem lekkim - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM bez pługa - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 3 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 240 godz., godzin postoju - 6 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem lekkim - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy z włóką - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki 1-2 m3 - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki 3-4 m3 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Koparka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 32 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.