eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco-dezynfekującego dla przygotowywania czystego do analiz szkła laboratoryjnego w laboratoriach badawczych) - DZ-2401/17/09.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Jabłonna: Dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco-dezynfekującego dla przygotowywania czystego do analiz szkła laboratoryjnego w laboratoriach badawczych) - DZ-2401/17/09.
Numer ogłoszenia: 335864 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN , ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7824037, faks 022 7742038.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco-dezynfekującego dla przygotowywania czystego do analiz szkła laboratoryjnego w laboratoriach badawczych) - DZ-2401/17/09..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco-dezynfekującego dla przygotowywania czystego do analiz szkła laboratoryjnego w laboratoriach badawczych). 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania jakie powinna spełniać zmywarka do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automat myjąco-dezynfekujący dla przygotowywania czystego do analiz szkła laboratoryjnego w laboratoriach badawczych) 1. Parametry wymagane: 1.1. Parametry techniczne zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco-dezynfekującego z wyposażeniem) 1.1.1. Parametry automatu myjąco-dezynfekującego: - urządzenie wolnostojące ze stali szlachetnej z izolacją ścian, pokrywą o niskim poziomie emisji ciepła i hałasu. Komora i obieg wody z wysokogatunkowej stali szlachetnej o wymiarach około 1000 x 900 x 700 mm. Prosty recykling, - wymagania elektryczne 3NAC/400V/50 Hz/~9,7 KW, - komora z dwoma poziomami mycia, z wysoką dokładnością i wydajnością mycia. Kosz górny z oddzielnym ramieniem myjącym sprzężonym z wózkami iniekcyjnymi z przewodem wodnym (maksymalnie wykorzystanie roztworu myjącego). Regeneracja ciągła zmiękczaczy wody, - kontrola i określenie ilości wpływającej wody w celu optymalnego dopasowania ilości wody do dozowanych środków myjących i dezynfekujących, - poczwórny system filtrowania roztworu myjącego z sitem powierzchniowym, filtrem zgrubnym, filtrem wychwytującym odłamki szkła i mikrofiltrem, - agregat suszący gorącym powietrzem do szkła od zewnątrz i wewnątrz, - elektryczna blokada drzwi (bezpieczeństwo personelu) - dostęp do pomiarów w celu kontroli: temperatury i czasu utrzymania temperatury, wskazanie przebiegu cyklu zaprogramowanego informatora zakłóceń, - system oczyszczania wody, - zbiornik ciśnieniowy ~ 80 l, - kondensator pary z możliwością odprowadzania do ścieków, - zabezpieczenie awaryjne (samowyłączenie). 1.1.2. Parametry wyposażenia dodatkowego: - kosz górny do szkła o wąskich szyjkach, - kosz dolny do umieszczenia różnych wkładów, - wózek iniekcyjny do szkła z wąskimi szyjkami ~39 dysz, - wózek iniekcyjny do szkła z wąskimi szyjkami ~ 19 dysz, - wkład do lejków, zlewek, szerokich naczyń do obu koszy, - wkład do różnego szkła laboratoryjnego do kosza dolnego, - wkład do próbek do 105 mm do kosza górnego i dolnego, - wkład do próbek do 165 mm do kosza dolnego. 1.2. Oferent musi wykazać w punktach 1.1.1 i 1.1.2 charakterystykę zaoferowanego urządzenia. Nie dopuszcza się charakterystyki wariantowej. 1.3. Okres gwarancji minimum 18 miesięcy. 1.4. Dostawa, instalacja i podłączenie przedmiotu zamówienia w cenie oferty. 1.5. Szkolenie w zakresie wykorzystania możliwości zmywarki do szkła laboratoryjnego z wyposażeniem (automatu myjąco -dezynfekującego z wyposażeniem dodatkowym) w siedzibie Zamawiającego. 1.6. Pełna instrukcja obsługi w języku polskim. 1.7. Urządzenie powinno spełniać normy ISO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 1.900,- zł ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c ) gwarancjach bankowych, d ) gwarancjach ubezpieczeniowych, e ) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29105010121000000502412067. 5. Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. 6. Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zwrot wadium. a) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę, 3) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) którego oferta została odrzucona, c) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty w przetargu wg formuły spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w tym: a ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b ) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e ) dokument potwierdzający wniesienie wadium f ) parafowany przez wykonawcę wzór umowy ( załącznik nr 2 ) g) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne); h) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, j) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U nr 87 , poz. 605.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Forma składanych dokumentów: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifzz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, pok. 305 lub 307b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.