eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie. 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Rzeszów: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie. 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 335845 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie. 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie. 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt do siedziby GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Zad. nr 1 i nr 3 - 3 zadania polegające na dostawie mebli biurowych Zad. nr 2 - 3 zadania polegające na dostawie mebli laboratoryjnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych związanych z wykonaniem umowy, 2) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron, których strony mimo dochowania należytej staranności nie mogły przewidzieć i mu przeciwdziałać - w zakresie koniecznym, 3) działaniu osób trzecich niezależnych od stron mających wpływ na wykonanie umowy - w zakresie koniecznym 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 2,44 zł + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III. 3) ogłoszenia muszą spełniać łącznie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt do siedziby GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 2. Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Rzeszowie Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt do siedziby GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: 3. Dostawa fabrycznie nowego fotela konferencyjnego na potrzeby Oddziału GDDKiA w Rzeszowie Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt do siedziby GDDKiA Oddział w Rzeszowie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.