eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa zabezpieczenia obsługi szatni dla pacjentów w okresie jesienno zimowym w Przychodniach SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Warszawa: Usługa zabezpieczenia obsługi szatni dla pacjentów w okresie jesienno zimowym w Przychodniach SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście
Numer ogłoszenia: 335799 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313437 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zabezpieczenia obsługi szatni dla pacjentów w okresie jesienno zimowym w Przychodniach SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie obsługi szatni w przychodniach SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście w okresie jesienno zimowym w 2012 roku. W zakres powyżej usługi wchodzi : Obsługa szatni utrzymanie ładu i porządku, ochrona mienia pozostawionego przez odwiedzających i wiążąca się z tym odpowiedzialność materialna za mienie powierzone przez osoby korzystające z szatni, utrzymywanie w czystości podłogi wokół szatni oraz rzetelne wykonanie powierzonych obowiązków w następujących szatniach: a) Szatnia w Przychodni przy ul. Ciołka 1, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 b) Szatnia w Przychodni przy ul. Leszno 17, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 c) Szatnia w Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 d) Szatnia w Przychodni przy ul. Płockiej 49, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 e) Szatnia w Przychodni przy ul. Elekcyjnej 54, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 f) Szatnia w Przychodni przy ul. Dragonów 6A, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 19°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 g) Szatnia w Przychodni przy ul. Chmielnej 14, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 20:00, w terminie 01.10.2012- 31.12.2012 h) Szatnia w Przychodni przy ul. Nowolipie 31, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7°°- 18°°, w terminach od 01.01.2012 - 30.04.2012 oraz 01.10.2012- 31.12.2012 - dodatkowo do zakresu obowiązków osoby obsługującej szatnię należy wydawanie kluczy do WC. W miesiącu maju, czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu szatnie są zamknięte. Czas pracy szatni może ulegać zmianom ( +;- 1 godzina ), do których wykonawca ma obowiązek dostosowania się. Wykonawca zapewni, aktualne badania lekarskie oraz szkolenie BHP dla zatrudnionych przez siebie pracowników. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY, ul. 3-go Maja, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123020,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106884,54

  • Oferta z najniższą ceną: 106884,54 / Oferta z najwyższą ceną: 120008,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.