Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Legnica: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie Szprotawa - gm. Radwanice
Numer ogłoszenia: 335790 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie Szprotawa - gm. Radwanice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie: Szprotawa - km 22+980 - 35+250 gm. Radwanice Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie konserwacji bieżącej koryta rzeki i wałów przeciwpowodziowych na w/w odcinkach, związanych z utrzymaniem cieku w stanie technicznym umożliwiającym prawidłową eksploatację i użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 1. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót. Sposób wykonania prac określają: -Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów, -Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie usuwania drzew i krzewów; stanowiące załącznik Nr 6, 7 do niniejszej dokumentacji przetargowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy zrealizował: - 1 usługę taką samą jak przedmiot zamówienia (rozmiar) polegającą na wykonaniu prac związanych z utrzymaniem: a.cieków, kanałów, wałów p. powodziowych bądź rowów melioracyjnych (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp, korony i dna, itp.) na długości minimum: 5 km (usługi nie sumują się)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2) Formularz oferta wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr1 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy zp w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku gdy umowa została zawarta w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć w szczególności: 1) zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub okoliczności faktycznych ujawnionych po dacie zawarcia umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonych terminach powodujących konieczność aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego i lub zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: (i) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; (ii) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; (iii) inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli Stron; c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym także stanowiących skutek siły wyższej uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy. 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy i lub zmiany wysokości wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia): a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie zamówienia dodatkowego, wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu umowy; b) jeżeli nastąpi ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub brak środków finansowych; c) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT - w takim przypadku Strony dokonają zmiany postanowień umowy na mocy której odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie Wykonawcy brutto o kwotę stanowiącą równowartość kwoty o jaką obowiązek podatkowy Wykonawcy na skutek przedmiotowej zmiany prawa uległ zwiększeniu lub zmniejszeniu; 4) konieczności wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja SSP - I/Jawor
- DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO CENTRALNEJ ZMYWALNI NACZYŃ
- DOSTAWY TLENU MEDYCZNEGO SPRĘŻONEGO, DWUTLENKU WĘGLA, TLENKU AZOTU ORAZ GAZU MEDYCZNEGO O DZIAŁANIU PRZECIWBÓLOWYM
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy.
- Usługa przeglądów, napraw planowanych i awaryjnych dźwignic
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56 - Zadanie Ia i ul. W. Gombrowicza 7-9-11-13 - Zadanie Ib.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie pompowni Lesisko"
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
- Zabezpieczenie podłogi poddasza i strychów w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
więcej: Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.