eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Sosnowiec: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 335756 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. Opis przedmiotu zamówienia, warunki dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny aparatury medycznej będącej w posiadaniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 w podziale na 13 części tzw. Pakiety: Pakiet nr 1 - Mikroskop operacyjny Opmi Movena firmy Carl Zeiss Pakiet nr 2 - Laser biostymulacyjny BL21 firmy Wamed Pakiet nr 3 - Spirometry Sp-1 i SP-260 firmy Schiller Pakiet nr 4 - Zestaw Core z elektronarzędziami ortopedycznymi firmy Stryker Pakiet nr 5 - EEG Nicolet One firmy Viasys Pakiet nr 6 - Zestaw do badań urodynamicznych Sensic Clinic G3 firmy Mediwatch Pakiet nr 7 - Laser medyczny 140I firmy CTL Pakiet nr 8 - Urządzenia laryngologiczne: Zestaw do diagnostyki snu ApneaGraf AG200, Videookulary Frenzela, Generator RF Curis Pakiet nr 9 - Koblator tkanek Vapr III Jonhson&Jonhson Pakiet nr 10 - Zestawy endoskopowe Evis Exera firmy Olympus Pakiet nr 11 - Defibrylator Beneheart D3 firmy Mindray Pakiet nr 12 - Pompy infuzyjne firmy Medima Pakiet nr 13 - Respirator transportowy Medumat firmy Wiennman 2. Opis aparatów, ich lokalizacja, terminy przeglądów i inne szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach 4.1 ÷4.13 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta aparatury medycznej; b) wymiany wszystkich elementów objętych obowiązkiem ich wymiany, zgodnie z zaleceniami producenta, włączając elementy podlegające wymianie rzadziej niż przy każdorazowym przeglądzie, np. akumulatory, czujniki, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne), jeżeli występują; c) wykonania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania raportu serwisowego z wykonanej pracy zwierającej opis wykonanych prac, potwierdzenie sprawności bądź niesprawności aparatury (wpisem sprawny/niesprawny), terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz do dokonania wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 5. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej po 2 zamówienia przeglądów technicznych aparatów wyszczególnionych poniżej ( w zakresie pakietu do którego przystępuje Wykonawca) Pakiet nr 1 - Mikroskop operacyjny firmy Carl Zeiss Pakiet nr 2 - Laser biostymulacyjny firmy Wamed Pakiet nr 3 - Spirometry firmy Schiller Pakiet nr 4 - Elektronarzędzia ortopedyczne (napędy ortopedyczne z oprzyrządowaniem) firmy Stryker Pakiet nr 5 - Aparat EEG firmy Viasys Pakiet nr 6 - Zestaw do badań urodynamicznych firmy Mediwatch Pakiet nr 7 - Laser medyczny firmy CTL (Centrum Techniki Laserowej) Pakiet nr 8 - Urządzenia laryngologiczne: Zestaw do diagnostyki snu ApneaGraf , Videookulary Frenzela, Generator RF Curis Pakiet nr 9 - Koblator tkanek firmy Johnson&Johnson Pakiet nr 10 - Zestawy endoskopowe firmy Olympus Pakiet nr 11 - Defibrylator firmy Mindray Pakiet nr 12 - Pompy infuzyjne Medima Pakiet nr 13 - Respirator transportowy Medumat firmy Weinmann

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe t.j. co najmniej jednego pracownika serwisowego, posiadającego certyfikat producenta lub certyfikat innego podmiotu, uprawniającego do serwisowania aparatu dla którego składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.13 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość przedmiotu umowy, ulega zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji, przed dokonaniem przeglądu, aparatury/sprzętu objętej umową lub w przypadku braku konieczności wymiany elementów ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Wartość umowy w takiej sytuacji ulega zmniejszeniu o kwotę stanowiącą wartość usługi dotyczącej aparatury wycofanej z eksploatacji lub elementów nie wymienionych podczas przeglądu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. 2. Poza przypadkiem wskazanym w ust. 1, wartość przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ulega zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT bez obowiązku zmiany treści umowy. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji ceny w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę uregulowanego w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 ze zmianami) Strony ustalają, iż może nastąpić zmiana ceny jednostkowej umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym zaistnienie okoliczności faktycznych wskazanych wyżej. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), c) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroskop operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny mikroskopu operacyjnego Opmi Movena firmy Carl Zeiss.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laser biostymulacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny lasera biostymulacyjnego BL21 firmy Wamed.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2017.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spirometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny spirometrów Sp-1 i SP-260 firmy Schiller.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2017.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw Core z elektronarzędziami ortopedycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny zestawu Core z elektronarzędziami ortopedycznymi firmy Stryker.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2017.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: EEG Nicolet One firmy Viasys.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny EEG Nicolet One firmy Viasys.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do badań urodynamicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny zestawu do badań urodynamicznych Sensic Clinic G3 firmy Mediwatch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Laser medyczny 140I firmy CTL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny lasera medycznego 140I firmy CTL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzeń laryngologicznych: Zestaw do diagnostyki snu ApneaGraf AG200, Videookulary Frenzela, Generator RF Curis.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2017.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Koblator tkanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny koblatora tkanek Vapr III Jonhson&Jonhson.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny zestawów endoskopowych Evis Exera firmy Olympus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny defibrylatora Beneheart D3 firmy Mindray.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2017.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny pomp infuzyjnych firmy Medima.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Respirator transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny respiratora transportowego Medumat firmy Wiennman.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.