eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia ćwiczeniowego analizy, prototypowania i programowania urządzeń elektronicznych systemów technicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Szczecin: Dostawa wyposażenia ćwiczeniowego analizy, prototypowania i programowania urządzeń elektronicznych systemów technicznych
Numer ogłoszenia: 3356 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ćwiczeniowego analizy, prototypowania i programowania urządzeń elektronicznych systemów technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ćwiczeniowego analizy, prototypowania i programowania urządzeń elektronicznych systemów technicznych dla Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający wyodrębnia w zamówieniu 3 samodzielne części, z których każda nazywana jest w dalszej części specyfikacji zadaniem. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin sprzęt bez bliższego określenia, rozumieć przez to należy całość sprzętu wyszczególnionego w Załączniku nr 1 specyfikacji (w odniesieniu do danego zadania). 2. Wyszczególnienie sprzętu i wyposażenia, a także opis minimalnych wymagań techniczno-funkcjonalnych sprzętu określa Załącznik nr 1 specyfikacji. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia służyć ma zgodnie z projektem do wyposażenia nowego budynku dydaktycznego Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. Zaoferowany sprzęt musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Podane w Załączniku nr 1 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu w zakresie przedstawionym w Załączniku nr 1 specyfikacji. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie go zamawiającemu. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 49 - zwane dalej również miejscem dostawy sprzętu. Wymagane jest, aby dostawca zapewnił we własnym zakresie wniesienie sprzętu do pomieszczenia. 6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania ze sprzętu (instrukcja obsługi), b) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 8-9 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Szczegóły w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.34.13.00-0, 42.64.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określa dział XV specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia Publiczne/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, IV piętro, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Budynek Jednostek Międzywydziałowych ZUT al. Piastów 48, 70-311 Szczecin, IV piętro, sala 430..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Wyposażenie realizowanego budynku dydaktycznego Wydziału Informatyki i Biblioteka Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie realizowany w ramach działania 13.1 priorytetu XIII POIiŚ; nr umowy UDA -POIS.13.01-003/08-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pulpitów ćwiczeniowych z zakresu elektroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w Załączniku nr 1 specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elementów ćwiczeń i demonstracji systemów technicznych programowanych graficznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w Załączniku nr 1 specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu narzędziowego stanowiska prototypowania PCB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w Załączniku nr 1 specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.64.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.