Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Białystok: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 335693 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków w skład, której wchodzi: - budynek administracyjny główny przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek administracyjno - laboratoryjny B przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek magazynowy przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - pomieszczenia najmowane przez IC w budynku firmy Milatrans przy ul. Octowej 2A w Białymstoku. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej - pomieszczenia znajdują się na parterze i piętrze budynku dwukondygnacyjnego dworca PKP w Kuźnicy o powierzchni użytkowej 367m2. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). e) Ochrona fizyczna Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku. USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10: - budynek administracyjny; - budynek socjalny i odpraw szczegółowych; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Białymstoku znajdującego się przy ul. Octowej 10 w Białymstoku. USŁUGA NR 3: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach: - budynek administracyjny; - budynek kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach. USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży: - budynek administracyjny; - łącznik z częścią administracyjną hali odpraw - hala kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - dyspozytornia wjazdowa; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży. USŁUGA NR 5: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku USŁUGA NR 6: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b) na terenie województwa podlaskiego; c) na pozostałym terenie kraju..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - dla Usług nr 1-4, iż Wykonawca posiada ważne koncesje w zakresie fizycznej i technicznej ochrony osób i mienia. - dla Usług nr 5-6, iż Wykonawca posiada ważną koncesję w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - dla Usług nr 1-4: 1. wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych z zapewnieniem uruchomienia grup interwencyjnych. 2. wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Państwowej Straży Pożarnej. 3. wykonanie co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez licencjonowanego pracownika ochrony. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto (suma wartości z pkt. 1-3) co najmniej 80.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 5: wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 4.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 6: wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju towarów lub wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 20.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na kilka Usług nr 1-4 wystarczy raz załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wg zasad określonych powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1-4 - posiada co najmniej 2 Grupy Interwencyjne pełniące jednocześnie całodobowy dyżur na terenie miasta, w którym świadczona będzie Usługa wyposażone w oznakowane pojazdy służbowe. Dodatkowo w zakresie Usługi nr 1 Grupy Interwencyjne wyposażone w broń palną. - w zakresie Usługi nr 5-6 - posiada co najmniej 2 oznakowane pojazdy wyposażone w środki łączności zewnętrznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1 - 4 dysponuje co najmniej 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej, W przypadku ubiegania się Wykonawcy jednocześnie o kilka Usług winien dysponować odpowiednio 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej dla każdej Usługi; - w zakresie Usługi nr 5 - co najmniej 4 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną; - w zakresie Usługi nr 6 - co najmniej 2 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - można wykorzystać wzór, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2. ppkt b); 2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.1 ppkt. b)-d) SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. X pkt. 1.1. a) SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w rozdz. X pkt. 1.2a) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2b i 2c ustawy P.z.p.: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny brutto, z wyłączeniem przypadku gdy spowodowana jest zmianą stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 206, Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 11:00, miejsce: pok. 8, Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa monitoringu i ochrony na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków w skład, której wchodzi: - budynek administracyjny główny przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek administracyjno - laboratoryjny B przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek magazynowy przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - pomieszczenia najmowane przez IC w budynku firmy Milatrans przy ul. Octowej 2A w Białymstoku. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej - pomieszczenia znajdują się na parterze i piętrze budynku dwukondygnacyjnego dworca PKP w Kuźnicy o powierzchni użytkowej 367m2. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). e) Ochrona fizyczna Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Urzędu Celnego w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10: - budynek administracyjny; - budynek socjalny i odpraw szczegółowych; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Białymstoku znajdującego się przy ul. Octowej 10 w Białymstoku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Urzędu Celnego w Suwałkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . USŁUGA NR 3: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach: - budynek administracyjny; - budynek kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi ochrony i monitoringu na potrzeby Urzędu Celnego w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży: - budynek administracyjny; - łącznik z częścią administracyjną hali odpraw - hala kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - dyspozytornia wjazdowa; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi ochrony/konwoju w formie asysty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 5: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 6: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b) na terenie województwa podlaskiego; c) na pozostałym terenie kraju..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.