eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Białystok: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 335693 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków w skład, której wchodzi: - budynek administracyjny główny przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek administracyjno - laboratoryjny B przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek magazynowy przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - pomieszczenia najmowane przez IC w budynku firmy Milatrans przy ul. Octowej 2A w Białymstoku. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej - pomieszczenia znajdują się na parterze i piętrze budynku dwukondygnacyjnego dworca PKP w Kuźnicy o powierzchni użytkowej 367m2. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). e) Ochrona fizyczna Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku. USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10: - budynek administracyjny; - budynek socjalny i odpraw szczegółowych; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Białymstoku znajdującego się przy ul. Octowej 10 w Białymstoku. USŁUGA NR 3: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach: - budynek administracyjny; - budynek kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach. USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży: - budynek administracyjny; - łącznik z częścią administracyjną hali odpraw - hala kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - dyspozytornia wjazdowa; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży. USŁUGA NR 5: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku USŁUGA NR 6: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b) na terenie województwa podlaskiego; c) na pozostałym terenie kraju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - dla Usług nr 1-4, iż Wykonawca posiada ważne koncesje w zakresie fizycznej i technicznej ochrony osób i mienia. - dla Usług nr 5-6, iż Wykonawca posiada ważną koncesję w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - dla Usług nr 1-4: 1. wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych z zapewnieniem uruchomienia grup interwencyjnych. 2. wykonanie co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Państwowej Straży Pożarnej. 3. wykonanie co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez licencjonowanego pracownika ochrony. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto (suma wartości z pkt. 1-3) co najmniej 80.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 5: wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 4.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 6: wykonanie co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju towarów lub wartości pieniężnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto co najmniej 20.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na kilka Usług nr 1-4 wystarczy raz załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wg zasad określonych powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1-4 - posiada co najmniej 2 Grupy Interwencyjne pełniące jednocześnie całodobowy dyżur na terenie miasta, w którym świadczona będzie Usługa wyposażone w oznakowane pojazdy służbowe. Dodatkowo w zakresie Usługi nr 1 Grupy Interwencyjne wyposażone w broń palną. - w zakresie Usługi nr 5-6 - posiada co najmniej 2 oznakowane pojazdy wyposażone w środki łączności zewnętrznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1 - 4 dysponuje co najmniej 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej, W przypadku ubiegania się Wykonawcy jednocześnie o kilka Usług winien dysponować odpowiednio 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej dla każdej Usługi; - w zakresie Usługi nr 5 - co najmniej 4 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną; - w zakresie Usługi nr 6 - co najmniej 2 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - można wykorzystać wzór, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2. ppkt b); 2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.1 ppkt. b)-d) SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. X pkt. 1.1. a) SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w rozdz. X pkt. 1.2a) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2b i 2c ustawy P.z.p.: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny brutto, z wyłączeniem przypadku gdy spowodowana jest zmianą stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 206, Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 11:00, miejsce: pok. 8, Izby Celnej w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa monitoringu i ochrony na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 1: a) Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków w skład, której wchodzi: - budynek administracyjny główny przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek administracyjno - laboratoryjny B przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - budynek magazynowy przy ul. Octowa 2 w Białymstoku - pomieszczenia najmowane przez IC w budynku firmy Milatrans przy ul. Octowej 2A w Białymstoku. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Izby Celnej w Białymstoku przy ul. Octowej 2. c) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) pomieszczeń Oddziału Celnego Kolejowego w Kuźnicy Białostockiej - pomieszczenia znajdują się na parterze i piętrze budynku dwukondygnacyjnego dworca PKP w Kuźnicy o powierzchni użytkowej 367m2. d) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy uzbrojonej w broń palną Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). e) Ochrona fizyczna Izby Celnej w Białymstoku znajdującej się przy ul. Octowej 2 i 2A w Białymstoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Urzędu Celnego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 2: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10: - budynek administracyjny; - budynek socjalny i odpraw szczegółowych; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku grupy budynków Urzędu Celnego w Białymstoku przy ul. Octowej 10. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Białymstoku znajdującego się przy ul. Octowej 10 w Białymstoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi monitoringu i ochrony na potrzeby Urzędu Celnego w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . USŁUGA NR 3: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183 w Suwałkach: - budynek administracyjny; - budynek kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - portiernia. b) Monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach grupy budynków Urzędu Celnego w Suwałkach przy ul. Buczka 183. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Suwałkach znajdującego się przy ul. Buczka 183 w Suwałkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi ochrony i monitoringu na potrzeby Urzędu Celnego w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 4: a) Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży: - budynek administracyjny; - łącznik z częścią administracyjną hali odpraw - hala kontroli szczegółowej; - budynek magazynowy; - dyspozytornia wjazdowa; - portiernia. b) Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży grupy budynków Urzędu Celnego w Łomży przy ul. Poznańskiej 156. c) Zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej, która podejmie czynności weryfikacji alarmu w obiektach wskazanych w pkt. a). d) Ochrona fizyczna Urzędu Celnego w Łomży znajdującego się przy ul. Poznańskiej 156 w Łomży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi ochrony/konwoju w formie asysty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 5: Usługa polega na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych, mieszczącego się w budynku I Urzędu Skarbowego przy ul Świętojańskiej 12 w Białymstoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA NR 6: Usługa polega na pełnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej w formie konwojowania przy użyciu oznakowanego samochodu z kierowcą i jednego uzbrojonego licencjonowanego pracownika ochrony przedmiotów wartościowych, towarów niebezpiecznych i towarów akcyzowych w czasie transportu oraz w czasie załadunku i rozładunku na następującym terenie: a) z Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183 w Suwałkach do Zakładu Utylizacji Odpadów w Suwałkach, ul. Buczka 150A w Suwałkach; b) na terenie województwa podlaskiego; c) na pozostałym terenie kraju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.