eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Świadczenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowych szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat:Techniki redukcji stresu (moduł miękki) oraz Kodeks pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy (moduł merytoryczny)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Będzin: Świadczenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowych szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat:Techniki redukcji stresu (moduł miękki) oraz Kodeks pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy (moduł merytoryczny)
Numer ogłoszenia: 335668 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254040 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowych szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat:Techniki redukcji stresu (moduł miękki) oraz Kodeks pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy (moduł merytoryczny).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres usługi: 1) Przeprowadzenie i obsługa wyjazdowego szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w Rozdziale II ust. 1 SIWZ dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat: a) Techniki redukcji stresu (moduł miękki) - 15 godzin, szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, testów, dyskusji, scenek rodzajowych - dwie edycje, b) Kodeks pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy (moduł merytoryczny) - 15 godzin, szkolenie o charakterze edukacyjno - doradczym (dyskusja) - dwie edycje. 2) Szkoleniem będzie objętych 29 pracowników, uczestników projektu pn. Inwestycja w kadrę 2010 - 2011 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zastrzeżeniem Rozdziału II ust. 3 pkt 3 SIWZ. 3) Każde ze szkoleń, o których mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ realizowane będzie w dwóch edycjach, przy czym: a) szkolenie w zakresie organizacji modułu miękkiego na temat określony w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ obejmować będzie 15 uczestników (w ramach pierwszej edycji) oraz 14 uczestników (w ramach drugiej edycji), b) szkolenie w zakresie organizacji modułu merytorycznego na temat określony Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ obejmować będzie 15 uczestników (w ramach pierwszej edycji) oraz 14 uczestników (w ramach drugiej edycji), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 5 osób oraz zmiany liczby uczestników w ramach poszczególnych edycji w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika szkolenia, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, rozwiązanie stosunku pracy, itp.). 2. Szkolenie o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ obejmować będzie łącznie 30 godzin zajęć szkoleniowych, z których 15 godzin dotyczyć będzie modułu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ i 15 godzin modułu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ, przy czym: 1) szkolenie, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ musi obejmować 10 godzin zajęć praktycznych oraz 5 godzin zajęć teoretycznych, 2) szkolenie, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ musi obejmować 5 godzin zajęć praktycznych oraz 10 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 3. Każdy z modułów, o których mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ musi być prowadzony przez innego trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w danym zakresie. 4. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się przez trzy dni robocze od poniedziałku do środy lub od środy do piątku w przedziale czasowym od 8 00 do 19 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 6 godzin zegarowych. 5. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o dwa odrębne programy szkolenia, to jest odrębny program szkolenia na temat Techniki redukcji stresu (moduł miękki) oraz odrębny program szkolenia na temat Kodeks pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy (moduł merytoryczny), które muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 6. Każda edycja szkolenia zostanie przeprowadzona w oparciu o jednakowe programy szkolenia, które: 1) w przypadku modułu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ muszą obejmować zagadnienia z zakresu: a) istota stresu, czym jest stres: ­ stres adaptacyjny i interpretacyjny, ­ psychologiczne koncepcje stresu, b) stres jako czynnik zaburzający równowagę psychofizyczną: ­ eustres i distres, poziom stresu, a skuteczność funkcjonowania, ­ twórcze wykorzystanie optymalnego poziomu stresu, c) zrozumienie przyczyn stresu, d) symptomy ostrzegawcze stresu, e) strategie radzenia sobie ze stresem, f) dostosowanie strategii eliminacji do typu stresora i osobowości, g) techniki redukcji i kontroli stresu i ich praktyczne zastosowanie: ­ psychofizyczne metody oddziaływania na przyczyny i skutki stresu, ­ techniki integracji emocji, ­ praca z gniewem - najsilniejszą emocją, ­ budowanie poczucia wewnętrznej wolności jako najsilniejszego czynnika przeciwdziałania stresowi oraz budowanie poczucia wartości, ­ techniki akceleracji oddechu - natychmiastowa redukcja stresu, ­ oddech połączony - technika codziennej integracji i regeneracji psychofizycznej, ­ sposoby radzenia sobie ze stresem w zależności od profilu osobowości, ­ sport jako metoda na redukcje skutków stresu, ­ dieta, suplementy, środki obniżające poziom stresu, h) metody asertywnego porozumiewania się - jak odmawiać, prosić, itp., i) elementy zarządzania swoim czasem i zadaniami, j) mój plan na stres - opracowanie indywidualnego planu działania, k) stres w pracy - jego źródło i ujemne skutki na przykładzie pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia: ­ praca źródłem stresu, ­ syndrom wypalenia zawodowego - konsekwencje dla funkcjonowania społecznego jednostki, ­ jak przeciwdziałać stresowi w sytuacji konfliktu. 2) w przypadku modułu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ muszą obejmować zagadnienia z zakresu: a) definicja i zakres równości i dyskryminacji w stosunkach pracy w prawie Unii Europejskiej, b) równość w dziedzinie zatrudnienia w Konstytucji RP i Kodeksie pracy, c) zakaz dyskryminacji w stosunku pracy, d) równość i zakaz dyskryminacji pracowników w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego i Orzecznictwie Sądu Najwyższego, e) odpowiedzialność pracodawcy za naruszenie równości pracowników, f) wynagrodzenie za pracę, awansowanie pracowników, wpływ pracodawcy na kształtowanie kariery zawodowej pracowników, a obowiązek przestrzegania zasady równości w stosunkach pracy, g) nierówne traktowanie nie będące dyskryminacją, sposoby reakcji na zachowanie dyskryminacyjne. 3) Zakres zagadnień, o których mowa w Rozdziale II ust. 8 pkt 1 i 2 SIWZ może zostać poszerzony i uszczegółowiony przez Wykonawcę, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy. 7. Edycje szkolenia, o których mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ zostaną przeprowadzone we Wrocławiu (Dzielnicy Śródmieście) - identyfikator i nazwa jednostki podziału terytorialnego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 ze zm.): Wrocław Śródmieście: 026406 9. 8. Edycje szkolenia, o których mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ zostaną przeprowadzone w Krakowie (Dzielnicy Śródmieście) - identyfikator i nazwa jednostki podziału terytorialnego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 ze zm.): Kraków Śródmieście: 126105 9. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom każdej edycji szkolenia: 1) transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem środkiem transportu przystosowanym do przewozu co najmniej 20 osób wraz z bagażami wyposażonym w ogrzewanie i klimatyzację. Szczegóły dotyczące zasad transportu w tym godzin wyjazdu, zostaną ustalone przez Zamawiającego z Wykonawcą w formie pisemnej po zawarciu umowy ws. udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, 2) zakwaterowanie wraz z noclegiem podczas trwania szkolenia w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym w pokojach jedno lub dwuosobowych z łazienką, obejmujące dwie doby hotelowe, z zastrzeżeniem, że zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia, 3) wyżywienie obejmujące: a) obiad i kolację w pierwszym dniu szkolenia, b) śniadanie, obiad i kolację w drugim dniu szkolenia, c) śniadanie i obiad w trzecim dniu szkolenia - podawane w innej sali niż sala wykładowa, na które składać się będą: dania ciepłe (mięsne, rybne, warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów - obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 4) zimne napoje, to jest soki i wodę mineralną w każdym dniu szkolenia, 5) serwis kawowy w trakcie przerw kawowych obejmujący świeżoparzoną, gorącą kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie) w każdym dniu szkolenia, 6) konieczne materiały szkoleniowe w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku informacji typu pen drive) - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: skrypty lub inne niezbędne pomoce naukowe, akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia, a także materiały biurowe, w tym: notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć oraz oznakowane zgodnie z Rozdziałem II ust. 14 SIWZ. Materiały szkoleniowe i materiały biurowe, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo, 7) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (wc, umywalka) w każdym dniu szkolenia, 8) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, 9) niezbędny sprzęt, maszyny, narzędzia i urządzenia na czas trwania szkolenia, w tym projektor multimedialny, ekran oraz tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek, 10) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 10. Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w miejscu zakwaterowania w pomieszczeniu z odpowiednim oświetleniem oraz dostępem do światła dziennego (z możliwością zaciemnienia okien), ogrzewaniem i klimatyzacją, dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych, zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, którego powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami: 1) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69), 2) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.), 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), 4) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563). 11. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierający co najmniej: 1) imię i nazwisko uczestnika szkolenia, 2) pełną nazwę szkolenia, 3) nazwę organizatora szkolenia, 4) czas trwania szkolenia, 5) cel szkolenia, 6) wykaz przedmiotów objętych szkoleniem ze wskazaniem nazwy przedmiotu, wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych przedmiotów oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia, 7) pieczęć i podpis organizatora szkolenia, 8) datę wystawienia certyfikatu i numer certyfikatu. Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/- 200g/m2, połyskujący, druk kolorowy) oraz oznakowany zgodnie z Rozdziałem II ust. 14 SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia szkolenia poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować materiały edukacyjne oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zamawiający udostępni w wersji elektronicznej wymagane logotypy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny, oznakowane zgodnie z Rozdziałem II ust. 14 SIWZ. 14. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia oraz zapewnienie osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba ta przez okres trwania szkolenia musi przebywać w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Inwestycja w kadrę 2010 - 2011 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EVEREST Consulting & Szkolenia Marcin Kotas, ul. Gabriela Narutowicza 7 A / 3, 40-850 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74414,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57191,49 / Oferta z najwyższą ceną: 138093,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.